Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

ΣΑΣ ΚΑΛΩ ΟΛΗ ΜΕΡΑ,απλώνοντας τα Χέρια Μου σ' εσάς, για να σας σηκώσω και να σας γιατρέψω, όμως εσείς, αντί γι' αυτό, Με αγνοείτε και Με απορρίπτετε.

<<...........Nα μετανοείς συχνά. 
Φέρε Μου όλα σου τ' αμαρτήματα για να τα συγχωρήσω. 
Έλα σε Μένα όπως είσαι και Εγώ θα σε τελειοποιήσω. 
Δόξασέ Με, αγαπώντας Με, ύμνησέ Με διαρκώς, είμαι ο Κύριος.
Ω, Δημιουργία, σπόρε Μου! 
Είμαι ο Άγιός σας, αλλά εσείς Με καταδικάζετε. 
Σας αγάπησα από καταβολής κόσμου, αλλά εσείς Με περιφρονείτε. 
Σας ελευθέρωσα από το θάνατο, αλλά εσείς Μου επιτίθεστε. 
Σας τρέφω καθημερινά με τον Άρτο Μου και σας ποτίζω με τον Oίνο Μου, αλλά μέσα στο κακό σας Με προσβάλλετε. 
Διψώ γι' Αγάπη, αλλά εσείς Με εγκαταλείπετε στη δίψα Μου. 
Σας καλωσορίζω όταν σας βλέπω κουρασμένους, για να σας αναπαύσω στην Καρδιά Μου, όμως όταν Εγώ είμαι κουρασμένος, εσείς Με απορρίπτετε. 
Σας ανοίγω την Καρδιά Μου, να σας δείξω πόσο Την έχετε πληγώσει, αλλά εσείς μέσα στην κακία σας επαναλαμβάνετε τις μαχαιριές σας, διατρυπώντας Με πέρα ως πέρα. Ανοίγω τα Χέρια Μου να σας υποδεχθώ και να σας αγκαλιάσω, αλλά εσείς Μου γυρίζετε την πλάτη.
Γεμάτος στοργή ανοίγω την Ιερή Μου Καρδιά να σας ζεστάνω, ωστόσο, όταν έρχομαι σε σας, Μου κλείνετε την πόρτα καταπρόσωπο, αφήνοντάς Με έξω στο κρύο, σαν ζητιάνο. 
Σας καλώ όλη μέρα, απλώνοντας τα Χέρια Μου σ' εσάς, για να σας σηκώσω και να σας γιατρέψω, όμως εσείς, αντί γι' αυτό, Με αγνοείτε και Με απορρίπτετε. 
Τα Μάτια Μου καθώς και της Μητέρας Μου είναι εξαντλημένα από τον πόνο, το Σώμα Μου είναι βασανισμένο από τις Πληγές Του, έχει γίνει αγνώριστο. 
Το μόνο που ζητώ από εσάς είναι Ειρήνη και Αγάπη, όμως αρνείστε ν' ακούσετε τις εκκλήσεις Μου. 
Ήρθα πρώτα στους δικούς Μου, αλλά πάλι απορρίφθηκα απ' αυτούς, περιφρονήθηκα και διώχθηκα. 
Με κυνηγήσατε, Με μεταχειρισθήκατε σαν φαιδρό υποκείμενο, Με προδώσατε...
Η προδοσία σας Μου στοίχισε όλα τα δάκρυα που Μου απέμειναν στα Μάτια. 
Η κακία σας διαπέρασε όλη την Αιωνιότητα, αφήνοντας ακόμη και τους δαίμονες αποσβολωμένους μπροστά σ' αυτήν. 
Αχ, Παιδι Μου, ήρθα από οίκτο και μεγάλη Ευσπλαχνία να σας προειδοποιήσω και να σας ελευθερώσω από το Θάνατο. 
Εφόσον πνίγουν τη Φωνή Μου και δεν υποδέχονται το Πνεύμα της Αληθείας Μου, θα κάνω ν' αποκαλυφθούν οι αμαρτίες τους από ξένους. 
Θα κάνω ν' αντηχήσει η Φωνή Μου σαν σάλπιγγα πάνω στις στέγες των σπιτιών σας...
Έγινα ευπρόσδεκτος από ξένους που ποτέ τους δε Με γνώριζαν. 
Χτύπησα την πόρτα τους και Μου επέτρεψαν να μπω. 
Παρά τη φτώχεια τους, Με άφησαν να μοιραστώ το γεύμα τους. 
Λόγω της φτώχειας τους δε Με είχαν γυρέψει, ωστόσο Με βρήκαν. 
Τους έδειξα τις Πληγές που Μου προξένησαν οι καλύτεροί Μου φίλοι και γονάτισαν μπροστά στις Πληγές Μου, βλέποντάς τες. 
Κατάπληκτοι από το βάθος Τους, κατάπληκτοι από την αγριότητα που υπέστη το Σώμα Μου, οι καρδιές τους έλιωσαν σαν το κερί. 
Η Φωνή Μου θα μεταφερθεί από ξένους.
Όταν θα ακούσετε την Ηχώ, μάθετε ότι βγήκε από Μένα. 
Θα υμνηθώ από ξένους που ποτέ τους δε Με αναζήτησαν, θα δοξαστώ από εκείνους που ποτέ τους δε Με γνώριζαν, και θα γίνω Δάσκαλός τους και θα τους διδάξω και τ' αμαρτήματά τους, θα τα σκορπίσω. 
Θα συζητήσω μαζί τους και θα Με καταλάβουν, θα γιατρέψουν τις Πληγές Μου. 
Είμαι O Ποιμένας και θα συγκεντρώσω τ' αρνιά Μου, αφού χτυπήθηκαν από τους βοσκούς τους και σκόρπισαν. 
Ολ' αυτά θα εκπληρωθούν πολύ σύντομα, τώρα. 
Είμαι Παρών πάντοτε. 
Σε δίδαξα τι σημαίνει Αληθινή εν Θεώ Ζωή. 
Να προσεύχεσαι συχνά, να προσεύχεσαι καθημερινά το Άγιο Ροδάριο, γιατί αυτή η μικρή αλυσίδα θα είναι η Αλυσίδα με την οποία ο Σατανάς θα δεθεί και θα νικηθεί! 
Σου δίνω την Ειρήνη Μου, ποτέ μην αμφιβάλλεις.......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου