Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Ελάτε σε Μένα μέσα στις προσευχές σας, είμαι Παρών και σας ακούω! Ελάτε στην αγκαλιά του Σωτήρα σας, δώστε Μου τ' αμαρτήματά σας και θα σας εξαγνίσω και θα σας γιατρέψω.

<<.......Είμαι η Αγάπη. 
Είμαι η Υπέρτατη Πηγή της Αγάπης, μη Μου αντιστέκεστε, λοιπόν. 
Ελάτε σε Μένα, βυθισθείτε μέσα Μου, γιατί είμαι ένας Ωκεανός Τρυφερότητας και Ειρήνης. 
Αντλήστε όλοι σας από την Ιερή Μου Καρδιά για να γεμίσετε τις καρδιές σας. 
Θα σας ομορφήνω, θα σας τελειοποιήσω. 
Ελάτε να φάτε από Μένα και θα ζήσετε αιώνια, γιατί είμαι ο Ζωντανός Άρτος, ο Άρτος της Ζωής!
Αγαπημένοι, μην αμφιβάλλετε για τα Προνοητικά Μου Καλέσματα. 
Είμαι πάντα ανάμεσά σας. 
Είμαι ο Αρχιερέας που μιλάει στις καρδιές σας και σας ενθαρρύνει όλους να Με πλησιάσετε. 
Προσπαθώ τόσο πολύ να σας ελκύσω κοντά Μου. 
Αχ! Πόσο λαχταρώ να σας κρατήσω όλους στην Αγκαλιά Μου και να σας σφίξω με μεγάλη Τρυφερότητα! 
Πόσο λαχταρώ να Με πλησιάσετε και να γίνετε οικείοι μαζί Μου! 
Είμαι ο Αρχιερέας σας, αλλά και ο Άγιός σας, ο Αδερφός σας, ο Σύντροφός σας, ο Νυμφίος σας. 
Είμαι ο Δημιουργός σας κι όλοι εσείς ο σπόρος Μου.
Δεν έχω πει ότι θα ποτίσω το περιβόλι Μου και θ' αρδεύσω τον Κήπο Μου; 
Θ' απλώσω πάνω σε όλους σας, σαν την πρωινή πάχνη, θ' αφήσω πάνω σε όλους σας τη Δρόσο της Ειρήνης και της Αγάπης Μου, γι' αυτό μη Μου αντιστέκεστε. 
Σκοπεύω να σε ομορφήνω, δημιουργία! 
Μακάριοι αυτοί που θ' ανοιχτούν σ' Εμένα και θα επιτρέψουν στη Δρόσο της Ειρήνης και της Αγάπης Μου να εισχωρήσει μέσα τους. 
Μακάριοι αυτοί που είναι πιστοί σ' Εμένα και Με αγαπούν, γιατί θα τους ελκύσω ακόμη πιο κοντά Μου και θα τους καλύψω με την Αγάπη Μου. 
Έχετε δημιουργηθεί κατ' Εικόνα Μου και καλείστε να ζήσετε κατ' αυτήν την Εικόνα, μια Εικόνα που πολλοί από σας έχουν λησμονήσει. 
Όμως Εγώ, ο Αρχιερέας, θα σας υπενθυμίσω τη Θεότητά Μου και την Αγιότητά Μου, θα σας υπενθυμίσω ότι είμαι Άγιος.
Είμαι η Αγάπη και από την Άπειρη Αγάπη Μου σας δίνω προειδοποιήσεις και σημεία σε πολλά και διάφορα μέρη ανά τον κόσμο. 
Δεν έχω πει ότι ο Παράκλητος, το Άγιο Πνεύμα, τον οποίο ο Πατέρας θα στείλει στο Όνομά Μου, θα σας διδάξει τα πάντα και θα σας υπενθυμίσει όλα όσα σας είπα;
Είμαι ο Κύριός σας, ο Εσταυρωμένος. 
Παιδιά της Ψυχής Μου, αγαπημένοι της Καρδιάς Μου, η Αγάπη υποφέρει βαθιά. Καταλάβετε πώς αισθάνομαι. 
Αισθάνομαι εγκαταλειμμένος, λησμονημένος και προδομένος από τους δικούς Μου. 
Βρίσκομαι σήμερα πάνω στο Σταυρό Μου και στο Δεύτερο Πάθος Μου. 
Η γη είναι ξηρότερη από ποτέ και εσείς, αγαπημένοι, υποφέρετε τις συνέπειες, είστε τα θύματα. 
Πολλοί από σας λιμοκτονούν, άλλοι συνεχώς εξαπατώνται από τον Πονηρό. 
Πόσο σας λυπάμαι όλους! 
Η Καρδιά Μου αιμορραγεί, παρατηρώντας όλ' αυτά από το Σταυρό Μου, τα Μάτια Μου πλημμυρίζουν Δάκρυα Αίματος. 
Δίνω σε όλους σας τόσα πολλά σημεία, ωστόσο πολύ λίγοι τα παρατηρούν. 
Ελάτε σε Μένα μέσα στις προσευχές σας, είμαι Παρών και σας ακούω! 
Ελάτε στην αγκαλιά του Σωτήρα σας, δώστε Μου τ' αμαρτήματά σας και θα σας εξαγνίσω και θα σας γιατρέψω. 
Θα σας θεώσω γιατί είμαι η Θεότητα, θα σας τελειοποιήσω! 
Ελάτε σε Μένα όπως είστε, μη Με φοβάστε. 
Είμαι ένας Θεός Στοργικός, είμαι γεμάτος Έλεος για τους άθλιους. 
Είμαι ένας Θεός γεμάτος Ευσπλαχνία! 
Προσευχηθείτε σε Μένα, μιλήστε Μου, μη διστάζετε! 
Σας περιμένω ανυπόμονα... 
Η Αγάπη Μου για όλους εσάς είναι τόσο Μεγάλη, ώστε Εγώ, ο Άγιος των Αγίων, ο Αιώνιος και ο Κυρίαρχος όλης της Δημιουργίας Μου, γέρνω έως εσάς για να σας φτάσω και να γιατρέψω τις αναπηρίες σας. 
Βρίσκομαι ανάμεσά σας πάντα και μέχρι τέλους. 
Μακάριοι αυτοί που διαδίδουν το Όνομά Μου! 
Μακάριοι αυτοί που έρχονται σε Μένα και Με παρηγορούν. 
Γίνετε ένα μαζί Μου, μείνετε μέσα στην Αγάπη Μου για πάντα......>>



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου