Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Σας αγαπώ, και χάρη σ' αυτήν την αγάπη που έχω για σας, θα φροντίσω, σ' αυτήν την ερημιά που έγινε η εποχή σας, νέοι σπόροι να βλαστήσουν, σπόροι Ειρήνης και Αγάπης.

<<......Παιδι Μου, γράψε το Mήνυμά Μου
Επιθυμώ να δώσω αυτό το Μήνυμα σε όλους εκείνους που ήρθαν σε Μας. 
Αχ, παιδί Μου, ας νιώσουν την Ιερή Μου Καρδιά!
Oι Πέντε Πληγές Μου είναι ορθάνοιχτες για να εισχωρήσουν όλοι και να μοιραστούν τους πόνους Μου!
Αγαπημένοι Μου, είμαι Εγώ, ο Ιησούς, ο Ιησούς ο Σωτήρας σας, που φανερώνομαι μέσα απ' αυτό το αδύνατο όργανο, για να δώσω σε όλους σας και σε όλα τα Έθνη το Άγιο Μήνυμά Μου Ειρήνης και Αγάπης.
Εγώ, που είμαι Δεσπότης και υπεράνω όλων, γέρνω έως εσάς, μικρά Μου λουλούδια, για να μπορέσω να σας φτάσω. 
Από την Άπειρη Αγάπη Μου κι από το Απέραντο Έλεός Μου έρχομαι να σας προσφέρω την Ειρήνη Μου και την Αγάπη Μου. 
Είμαι το Φως αυτού του κόσμου κι έρχομαι να λάμψω σ' αυτό το σκοτεινό κόσμο που ζείτε τώρα. 
Μικρά λουλούδια, έχετε ανάγκη από το Φως Μου, όπως κάθε λουλούδι έχει ανάγκη από φως και από τις ακτίνες του ήλιου για να ζήσει, έτσι κι εσείς έχετε ανάγκη από τις Ακτίνες της Αγάπης Μου για να ζήσετε για την Αγάπη και με αγάπη, γιατί αυτά είναι τα Πλούτη της Χάρης Μου. 
Σε αγαπώ, δημιουργία, παράφορα!
Συνεχίστε τις προσευχές σας, τις πράξεις μετανοίας και τις πράξεις αγάπης, γιατί όλες αυτές οι πράξεις είναι ένα βάλσαμο στις Πληγές Μου. 
Σας αγαπώ, και χάρη σ' αυτήν την αγάπη που έχω για σας, θα φροντίσω, σ' αυτήν την ερημιά που έγινε η εποχή σας, νέοι σπόροι να βλαστήσουν, σπόροι Ειρήνης και Αγάπης.
Θα έρθω ανάμεσα στους νεκρούς να τους αναστήσω και να τους κάνω αφοσιωμένους Μου υπηρέτες, που να τιμούν το Άγιο Όνομά Μου και να Με δοξάζουν. 
Μικρά λουλούδια, οι μέρες είναι τόσο κοντά, αυτές οι μέρες για τις οποίες σας έχω μιλήσει, μιας Νέας Γης και της Εποχής της Αγάπης που θα έρθει από τον ουρανό. 
Όλ' αυτά θα συμβούν, έτσι οι Γραφές θα εκπληρωθούν.
Αγαπημένα τέκνα του Φωτός Μου, να είστε ενωμένοι και πάντα κοντά Μου. 
Μείνετε μαζί Μου και προσευχηθείτε για τους αδερφούς σας που είναι χαμένοι, προσευχηθείτε γι' αυτές τις ιερατικές ψυχές που πληγώνουν την Ιερή Μου Καρδιά, απορρίπτοντας τα Σημεία Μου. 
Διαδώστε το Μήνυμά Μου Ειρήνης και Αγάπης, διακηρύξτε Το σε όλα τα 'Eθνη. 
Δοξάστε Με, μοιράζοντας αυτή τη σοδειά που είναι έτοιμη να θρέψει πολλούς.
Τα Μάτια Μου καθώς και της Αγίας σας Μητέρας είναι πάνω σας. 
Σας δίνουμε την Ειρήνη Μας. 
Πάρτε αυτή την Ειρήνη και μοιρασθείτε Την με τους άλλους.
Σας ευλογώ όλους.......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου