Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΩΡΕΣ ΣΑΣ ΚΑΛΩ ΣΕ ΜΕΤΑΣΤΡΟΦΗ. ΓΥΡΙΣΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ.ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΜΕ ΜΙΑΝ ΑΣΤΕΙΡΕΥΤΗ ΑΓΑΠΗ.



<<........Ψυχη,οι δεσμοί Μου είναι Αιώνιοι Δεσμοί, είσαι δεμένη μαζί Μου, Εγώ κι εσύ, εσύ κι Εγώ για πάντα, σε μια ένωση Αγάπης. 
Πόθησέ Με, είσαι κάτω από τη Χάρη Μου, πόθησέ Με το Θεό σου, πόθησέ Με τον Πατέρα σου. 
Κάνε Με να νιώσω ότι δεν ανήκεις στον κόσμο. 
Ευχαρίστησέ Με, λουλούδι, και στρέψου προς Εμένα, αναζητώντας το Φως Μου. 
Δίψασε για Μένα. 
Όπως ένα λουλούδι έχει ανάγκη από ένα φύλακα για να διατηρήσει την ομορφιά του, έχε ανάγκη από Μένα, έχε ανάγκη από το Φως Μου, έχε ανάγκη από τις Πηγές Μου. Αυξήσου , αυξήσου στην πίστη σου. 
Ω, άκουσέ Με, είμαι ο Κύριος.  
Δεν αρνούμαι ποτέ καμιά προσευχή, ακόμη κι όταν βγαίνει χλιαρά από την ίδια τη φτώχεια, την ακούω. 
Γνωρίζω την αδυναμία σου αλλά η Δύναμή Μου θα σε στηρίξει. 
Προσευχήσου η πίστη σου να αυξηθεί. 
Προσευχήσου για να διακρίνεις το Θέλημά Μου, προσευχήσου αδιάλειπτα. 
Ζήτησε και θα σου δοθεί, ζήτησε. 
Ποτέ μη σταματάς να προσεύχεσαι, ακούω. 
Ακόμη και τον αναστεναγμό που Μου δίνεις, τον λαμβάνω υπόψη, εφόσον όλα βγαίνουν από την καρδιά. 
Πίστευε, λοιπόν, σ' αυτό που ζητάς και θα σου το δώσω εκατονταπλάσια. 
Ζητάς να συγχωρηθείς; 
Θα σε συγχωρήσω. 
Ζητάς βοήθεια; 
Ποιος πατέρας δε θα τη δώσει στο παιδί του;
Ειρήνη σε όλους σας. 
Ελάτε, ελάτε και ακούστε Με προσεχτικά τώρα. 
Είμαι ο Θεός σας και ο Δημιουργός σας, που σας εμφύσησα τη Ζωή. 
Σας καθαγίασα με αγάπη. 
Είμαι η Πηγή της Υπέρτατης Αγάπης και σας δημιούργησα από Αγάπη για να Με αγαπάτε, το Θεό σας. 
Ψυχές! 
Ανήκετε σε Μένα, είστε ο σπόρος Μου.
Επιθυμώ να αντιληφθείτε πλήρως τα Λόγια Μου. 
Πιστεύετε στα Θεία Έργα Μου, πιστεύετε στην Άπειρη Αγάπη Μου και στο Aπέραντο Έλεός Μου, πιστεύετε σε Μένα. 
Έρχομαι από Eυσπλαχνία να σας αναζωογονήσω, να σας ξυπνήσω απ' αυτόν το λήθαργο που έχει τώρα καλύψει τα μάτια σας σαν πέπλο. 
Είμαι ο Ιησούς και Ιησούς σημαίνει Σωτήρας.
Πώς μπορούσα να σας βλέπω να πλανιέστε μέσα σε βαθύτερα σκοτάδια και να μη σπεύσω να σας γλιτώσω; 
Εγώ, που είμαι ο Κύριος, ο Άγιος των Αγίων, που περιβάλλομαι από αναρίθμητους αγγέλους κάθε τάξεως, γονατιστούς μπροστά Μου και σε διαρκή λατρεία, άφησα τη Δόξα Μου και τον Oυράνιο Θρόνο Μου για να κατέβω σε σας και να σας σώσω από το αιώνιο πυρ. 
Άφησα τον Oυρανό, τη Βασιλεία Μου, για να έρθω στην Ερημιά σας και την Ξηρασία σας, σ' αυτή τη γη.
Ναι, άφησα το Θρόνο Μου, που περιβάλλεται από χερουβείμ, για να έρθω και να γεννηθώ μέσα στη φτώχεια - για να σας λυτρώσω. 
Εγώ, ο Παντοκράτωρ, που υμνούν οι Oυρανοί από όλη την Αιωνιότητα, δέχθηκα να ταπεινωθώ από ανθρώπους, προσφέροντας την πλάτη Μου για μαστίγωμα. 
Τους επέτρεψα να Με στεφανώσουν με στεφάνι από αγκάθια. 
Τους επέτρεψα να Με περιγελάσουν και να Με φτύσουν στο Άγιό Μου Πρόσωπο. 
Τους επέτρεψα να Με σταυρώσουν - όλα, από Αγάπη για σας. 
Ω, παιδιά του Εσταυρωμένου! 
Πώς μπορέσατε να ξεχάσετε όλα όσα έκανα για σας; 
H Σοφία είχε κατέβει για να συλληφθεί με τη βία και το νόμο. 
Περιφρονήθηκα και αποδοκιμάστηκα από ανθρώπους για να σηκώσω τα δικά σας παθήματα. 
Καρφώθηκα πάνω στο Ξύλο για να ελευθερώσω εσάς. 
Τους επέτρεψα να Με καρφώσουν για να σας λυτρώσω. 
Δέχθηκα έναν άκρως οδυνηρό θάνατο, για να μπορέσει η ψυχή σας να ζήσει και ν' αξιωθεί να μοιραστεί τη Βασιλεία Μου. 
Άφησα το Αίμα Μου να χυθεί Ποτάμια, για ν' αποκτήσετε την Αιώνια Ζωή. 
Για χάρη σας, αφέθηκα να συλληφθώ σαν αμαρτωλός.
Σήμερα, οι Πληγές Μου είναι και πάλι ανοιχτές από την ανομία αυτής της γενεάς. Αμέτρητες ώρες σας καλώ σε μεταστροφή. 
Γυρίστε σε Μένα! 
Σας αγαπώ με μιαν αστείρευτη αγάπη! 
Ελάτε και κάνετε Ειρήνη μαζί Μου. 
Δε θα σας τιμωρήσω - θα σας ελευθερώσω. 
Δε θα σας αποκαλέσω πια Άθεους, θα ονομασθείτε Δικοί Μου. 
Δεν είστε ορφανοί- έχετε ήδη έναν Πατέρα στον Oυρανό, έναν Πατέρα Στοργικό. 
Το μόνο που σας ζητώ είναι μια αναγνώριση. 
Γυρίστε σε Μένα και θα σας μνηστευθώ για πάντα. 
Θα σας στεφανώσω με την Ακεραιότητα, την Αφοσίωση, την Αγνότητα και με μεγάλη Στοργή θα σας μάθω να Μου είστε πιστοί, αιχμαλωτίζοντας την αγάπη σας, που θα βάλω μέσα στην Καρδιά Μου, για να την ομορφήνω. 
Σαν Νυμφίος, θα σας στολίσω με την Αγάπη Μου και την Ειρήνη Μου. 
Αγαπημένοι, μη Με φοβάστε... Ω, ελάτε! 
Ελάτε σε Μένα, ριχθείτε στην Αγκαλιά της Αγάπης, δε θα σας επιπλήξω. 
Είμαι εδώ για να λησμονήσω και να συγχωρήσω. 
Μην είστε τόσο πρόθυμοι να πέσετε στις παγίδες του Σατανά! 
Ανοίξτε τα μάτια σας και δείτε. 
Ανοίξτε τ' αυτιά σας κι ακούστε τη Φωνή Μου από ψηλά. 
Ανοίξτε την καρδιά σας και καταλάβετε ότι είμαι Εγώ, ο Ιησούς, που σας καλώ. 
Δημιούργησα την ψυχή σας για να ζήσει αιώνια. 
Θέλετε να στοχασθείτε πάνω σ' αυτό;
Eίμαι Άγιος. 
Μακάριες οι ψυχές που ντύνονται την αγιότητα, οι Πύλες του Oυρανού δε θα τους αντισταθούν. 
Αλίμονο όμως σε εκείνες τις ψυχές που δεν καθαρίστηκαν αλλά είναι γεμάτες κηλίδες, δε θ' αξιωθούν να εισέλθουν στη Βασιλεία Μου. 
Μεταστραφείτε και ακολουθήστε την Oδό Μου, ακούγοντας το Σπλαχνικό Μου Κάλεσμα. 
Στοχασθείτε πάνω στο Μήνυμά Μου, βιώστε το Μήνυμά Μου. 
Εγώ, ο Κύριος Ιησούς Χριστός, σας αγαπώ όλους, με όλη Μου την Καρδιά σας αγαπώ. 
Ευλογώ τον καθένα σας.........>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου