Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Σας είχα προειδοποιήσει ότι σ' αυτούς τους καιρούς θα υπήρχαν άνθρωποι που θα περιφρονούσαν τη θρησκεία, καταπνίγοντας το Πνεύμα της προφητείας, αντιμετωπίζοντας με ειρωνεία αυτούς που βλέπουν οράματα, για να μπορέσουν ν' ακολουθήσουν τις δικές τους απατηλές θεωρίες, από κακία. Oι ικανότητές τους μετατράπηκαν σε διεστραμμένες εφευρέσεις, που τους παραπλάνησαν.

<<......Ψυχη, το μήνυμά Μου Ειρήνης και Αγάπης θ' αφοπλίσει τους εχθρούς Μου, περίμενε μόνο και θα δεις. 
Δεν έχω ακόμη ολοκληρώσει τα Έργα Μου. 
O Oίκος Μου είναι σήμερα ερείπιο, αλλά το χειρότερο δεν ήρθε ακόμη.
Oι Κάιν, που ζουν μέσα στο Σώμα Μου και που είναι τ' αγκάθια της Κεφαλής Μου, γεμάτοι κομπασμό, θα προσπαθήσουν να δολοφονήσουν τους Άβελ Μου, αυτούς τους Άβελ που κατανοούν το Πνεύμα Μου και Με αγαπούν ειλικρινά. 
Όμως, αληθινά σου λέγω, οι κομπασμοί τους θα μετατραπούν σε θρήνους και η Φωτιά Μου θα κάψει αυτούς τους άπιστους υπηρέτες, γιατί τι έχουν τώρα να Μου προσφέρουν; Ποδοπατούν το Πνεύμα Μου, οδηγημένοι από τις δικές τους επιθυμίες και τη μισαλλοδοξία τους. 
Η απιστία τους τούς παραπλάνησε και δεν μπορούν πλέον να δουν καθαρά.
Έxουν μείνει πολύ λίγοι που Με αγαπούν αληθινά και μια χούφτα μόνο που κατανοούν το Πνεύμα Μου - αυτές οι ψυχές απαλύνουν τις Πληγές Μου και η Ιερή Μου Καρδιά είναι η Κατοικία τους.
Εχουν μείνει λίγοι που πιστεύουν σε Μένα και πιστεύουν στα Προνοητικά Μου Έργα. 
Η πλειοψηφία Mε έχει εγκαταλείψει, Εμένα, το Θεό τους. 
Και στα βάθη της Ιερής Μου Καρδιάς βρίσκεται η αιχμή της Λόγχης, αυτή η αιχμή που είναι η αιτία τόσης αιμορραγίας. 
Σήμερα σου λέω, ότι αυτή είναι ένα μέρος της αιτίας των παθημάτων Μου. 
Εγώ, ο Κύριος, θα έρθω πάνω τους αιφνιδιαστικά. 
Ξαφνικά χωρίς να Με περιμένει κανείς. 
Θα μπω στο Ναό Μου - αυτές οι μέρες είναι μετρημένες. 
Θα έρθω σαν Αστραπή να καθαρίσω την Ιερουσαλήμ, που θα πέσει σ' ένα σωρό σκόνης, παρασύροντας μαζί της όλους αυτούς που δεν Με αγαπούν. 
Σκοπεύω να γίνω ο Κριτής της και να την κρίνω αυστηρά, όμως όλους αυτούς που έμειναν πιστοί στο Άγιο Όνομά Μου, Εγώ, ο Κύριος, θα τους σηκώσω και θα τους βάλω στη Νέα Μου Ιερουσαλήμ. 
Δεν πρέπει να φοβούνται, εφόσον ακολούθησαν τις Oδηγίες Μου και το Νόμο Μου. 
Αν και καταπιέζονταν και οι φωνές τους σ' Εμένα πνίγονταν από τους εχθρούς Μου, ωστόσο τους άκουσα. 
Τα Μάτια Μου δεν άφησαν ποτέ αυτούς τους αγίους, φοβόντουσαν Εμένα, δόξαζαν Εμένα, μένοντας πιστοί στο Λόγο Μου, μοιράζοντας όλα τα εφόδια που τους είχα δώσει και κάνοντας καλά Έργα, που Μ' ευχαριστούν.
Αγαπημένη Δημιουργία, ζείτε τα Τέλη των Καιρών. 
Σας είχα προειδοποιήσει ότι σ' αυτούς τους καιρούς θα υπήρχαν άνθρωποι που θα περιφρονούσαν τη θρησκεία, καταπνίγοντας το Πνεύμα της προφητείας, αντιμετωπίζοντας με ειρωνεία αυτούς που βλέπουν οράματα, για να μπορέσουν ν' ακολουθήσουν τις δικές τους απατηλές θεωρίες, από κακία. 
Oι ικανότητές τους μετατράπηκαν σε διεστραμμένες εφευρέσεις, που τους παραπλάνησαν. 
Εραστές του κακού, δεν μπορούν να διατηρήσουν καμμιά πνευματική καθαρότητα. 
Σαν άφρονες, παρασύρονται σε δόλιες τελετές και μαύρες λειτουργίες στη λατρεία του Σατανά, ζουν μια ζωή γεμάτη ανομία, γιατί η άγνοιά τους είναι τόση, που και μόνο απ' αυτό το γεγονός καταδικάζουν την ίδια τους τη ζωή. 
Εφόσον έχουν κλείσει τ' αυτιά τους και αρνούνται να δουν την Αλήθεια, αναγνωρίζοντας Εμένα ως Θεό τους, η αμαρτία τους τούς έχει παρασύρει στη διαφθορά και στην αποσύνθεση της ίδιας τους της ψυχής.
Έχει λεχθεί, επίσης, ότι στους καιρούς σας μόνο ένα υπόλοιπο από τους υπηρέτες Μου θα παρέμενε πιστό σ' Εμένα, κηρύσσοντας το Ευαγγέλιο, όπως θα 'πρεπε να κηρύσσεται, και ότι πολλοί θα έπεφταν στον ορθολογισμό, προδίδοντάς Με με δολιότητα. 
Αυτός ο ορθολογισμός έκανε την Εκκλησία Μου μια έρημο, μετατρέποντάς την σε ερείπιο, όπου στα βάθη Της φώλιασαν οχιές.
Γι' αυτούς που βεβηλώνουν το Όνομά Μου και κάθονται θρονιασμένοι μέσα σε δόξα κοσμική, ικανοποιώντας τη δίψα τους για χρήμα, αναζητώντας τα δικά τους συμφέροντα και όχι τα δικά Μου, φωνάζω μέσα σ' αυτή την έρημο που έχετε δημιουργήσει για τους εαυτούς σας, να έρθετε σ' Εμένα και να μετανοήσετε πριν από τη μέρα της κάθαρσης. 
Εγώ, ο Κύριος, σας προειδοποιώ να μην καταπνίγετε το Πνεύμα Μου της Αληθείας, που μιλάει μέσα απ' αυτό το αδύνατο όργανο. 
Ζητώ σοβαρά από την Εκκλησία Μου να θυμηθεί κάτω από ποιες συνθήκες Εγώ και οι μαθητές Μου εργαστήκαμε και πού αναπαύονταν τα κεφάλια μας. 
Παλάτια δεν είχαμε κανένα!... Κανένα! 
Τα παλάτια ήταν για τους βασιλείς, αλλά όχι για Μένα, ούτε για τους μαθητές Μου!
Είναι αλήθεια, μερικοί απ' αυτούς δεν θα ευχαριστηθούν ακούγοντας τα Λόγια Μου. 
Με καταπνίγουν καθώς και τον Oίκο Μου με τη μάταιη-δόξα τους. 
O Oίκος Μου κι Εγώ ασφυκτιούμε από τις ψευδομαρτυρίες τους, δεν έχω χώρο για ν' αναπνεύσω. 
Έκλεισαν όλα τα παράθυρα του Oίκου Μου και το Φως Μου δεν μπορεί να διεισδύσει ούτε το Πνεύμα Μου να πνεύσει μέσα για να καθαρίσει τον αέρα. 
Αυτές οι ψυχές είναι όπως το αλάτι, που έχει χάσει τη γεύση του, είναι σαν λεκιασμένο γυαλί που εμποδίζει το Φως Μου να διεισδύσει μέσα τους, εμποδίζει την Αγιότητά Μου να τους εξαγνίσει.
Oι αναθυμιάσεις του Σατανά είναι αυτές τις μέρες σαν ομίχλη, εισδύουν μέσ' από τις κλειδαρότρυπες και ανάμεσα από τους αρμούς! 
Επειδή οι αναθυμιάσεις του είναι θανάσιμες, κάνω επίσημη έκκληση να διπλασιάσετε τις θυσίες σας και τις προσευχές σας. 
Τεράστιες επανορθώσεις πρέπει να γίνουν από εκείνους που Με αγαπούν. 
Μέσα στη λύσσα του, ο Σατανάς έχει διπλασιάσει αυτή τη χρονιά τα έργα του κατά της Εκκλησίας Μου. 
Εγώ, ο Κύριος, σου δίνω την Ειρήνη Μου, παιδί Μου. 
Θυμήσου να χαμογελάς στην Παρουσία Μου, ποτέ μην ξεχνάς την Παρουσία Μου, πες Μου ένα "Κύριε ελέησον". 
Χαροποίησέ Με, σου έχω δώσει τόσα πολλά!
Παιδί Μου, σας καλώ όλους, γυρεύω τον καθένα από σας. 
Επιτρέψτε Μου να μπω στις καρδιές σας και θα γιατρέψω τον καθένα από σας. 
Έλα, αναπαύσου τώρα. 
Είμαι πάντα μαζί σου, ποτέ μην το ξεχνάς!....>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου