Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ:<<......Παιδιά Μου, πλησιάστε τον Ιησού. Σας καλεί όλους από το Σταυρό Του.....>>

ΜΗΝΥΜΑ    ΤΗΣ      ΠΑΝΑΓΙΑΣ:

<<.......Παιδιά Μου, πλησιάστε τον Ιησού. Σας καλεί όλους από το Σταυρό Του. Ευχαριστήστε τον Ιησού αγαπώντας ο ένας τον άλλο, όπως σας αγαπά, γιατί ολόκληρος ο Νόμος συνοψίζεται σε μία και μοναδική εντολή: "Aγάπα τον πλησίον σου ως σεαυτόν". 
Βρείτε την Ειρήνη και την Αγάπη μέσα στην Καρδιά Του, πάρτε την Ειρήνη και την Αγάπη Του και σκορπίστε Την ανάμεσά σας. 
Εμποτίστε ολόκληρο τον κόσμο με τη Θεία Του Αγάπη, γεμίστε την ψυχή σας με αυτή τη χαρά που ο Γιος Μου σας προσφέρει. 
Παιδάκια Μου, προσευχηθείτε, προσευχηθείτε και μιλήστε με το Θεό, να βρίσκεστε σε συνεχή επικοινωνία με τον Oυράνιο Πατέρα σας.
Προσεύχεστε με θέρμη, οι προσευχές σας να Τον προσεγγίζουν. 
Προσευχηθείτε με αγάπη, κάντε Τον να νιώσει τις προσευχές σας. 
Ω, παιδιά Μου, πόσο σας αγαπώ! 
Είμαι πάντα μαζί σας, τώρα είμαι εδώ, μαζί σας . 
Είμαστε παρόντες πάντα και για πάντα θα είμαστε. 
Σας ευλογώ όλους στο Όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος.....>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου