Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Επιθυμώ αυτά τα χωρία πρός Τιμόθεον να διαβαστούν δημοσίως, σαν προειδοποίηση: Τιμ. Α, 4, 1-16, 6, 20-21 και Τιμ. Β, 14-26. Aυτές οι προφητείες απαγγέλθηκαν ειδικά για τους καιρούς σας. Ύστερα, στον Τιμ. Β, 3, 1-17, αυτό το χωρίο προφητεύει την κατάσταση της εποχής σας, όπως είναι σήμερα, γιατί αυτές είναι οι έσχατες ημέρες πριν από τα τέλη των Καιρών.

<<......Ελάτε σε Μένα όλοι εσείς που διψάτε. 
Ελάτε! 
Ελάτε να πιείτε! 
Θα σας χορτάσω με αιώνιο νερό από την Πηγή Μου, που ποτέ δεν στερεύει. 
Ψυχη, πάσχισε να ζητάς τις ευλογίες Μου. 
Τίποτα δεν υπάρχει που να μην εισακούγεται. 
Τα πάντα ακούγονται στον Oυρανό.
Παιδι Μου,φώναζέ Με "Μπαμπά", με αγάπη δέχομαι αυτή τη λέξη, αυτό τον τρόπο προσφώνησης. 
Είμαι ο Oυράνιος Πατέρας σας. 
Εγώ είμαι. 
Παιδι Μου, με την επιμονή  το κακό μειώνεται. 
Μάθε το ροζάριο. 
Ναι, η αγάπη θ' αυξηθεί και το κακό θα μειωθεί και για όσους επιχειρηματολογούν, λέγοντας οτι αυτό δεν το είπα Εγώ  , θα σου δείξω πόσο αβάσιμα είναι τα επιχειρήματά τους, πόσο ανόητος είναι ο ζήλος τους και ότι δεν βλέπουν καθαρά την Oρθότητά Μου. Εκφράζουν μόνο τις δικές τους ιδέες, για τις οποίες θα ήταν έτοιμοι να Με αποκηρύξουν  
Ξαφνιασμένοι με το φτωχό όργανο που διάλεξα για να φανερωθώ, θ' αρνηθούν ότι έρχεσαι από Εμένα. 
Ξέχασαν τι λέει η Γραφή : "Βρέθηκα από εκείνους που δεν με γύρευαν και φανερώθηκα σ' εκείνους που δεν Με ζητούσαν". 
Γι' αυτό Εγώ, ο Κύριος, σάς λέγω: ανοίξτε την καρδιά σας, όχι το μυαλό σας! 
Θέλω να σου δείξω στον Τιμόθεο Α και Β όλα όσα προφητεύθηκαν για τις έσχατες ημέρες της εποχής σας. 
Η Δημιουργία Μου έχει εκφυλιστεί κι έχει πέσει πιο χαμηλά και από τους Σοδομίτες. 
Το σκοτάδι, σταλμένο από το Σατανά, έπεσε πάνω σας σαν νεκρικό πέπλο. 
O Σατανάς έστειλε πολλούς ψευδοδιδασκάλους, ψευδοπροφήτες που εμφανίζονται σήμερα σαν φιλόσοφοι, για να διδάξουν δόγματα, που δεν προέρχονται από Εμένα, τον Κύριό σας. 
Και τα παιδιά Μου, τυφλωμένα από την άγνοιά τους, πέφτουν μέσα σ' αυτές τις παγίδες, που έστησε ο Σατανάς.
Επιθυμώ αυτά τα χωρία πρός Τιμόθεον να διαβαστούν δημοσίως, σαν προειδοποίηση: Τιμ. Α, 4, 1-16, 6, 20-21 και Τιμ. Β, 14-26. 
Aυτές οι προφητείες απαγγέλθηκαν ειδικά για τους καιρούς σας. 
Ύστερα, στον Τιμ. Β, 3, 1-17, αυτό το χωρίο προφητεύει την κατάσταση της εποχής σας, όπως είναι σήμερα, γιατί αυτές είναι οι έσχατες ημέρες πριν από τα τέλη των Καιρών.
Ζητώ σοβαρά απ' όλους σας να διπλασιάσετε τις προσευχές σας για μια "επιστροφή". 
Η Ιερή Μου Καρδιά είναι ανοιχτή για κάθε ψυχή που θα μετανοήσει και είναι πρόθυμη να επιστρέψει σε Μένα. 
Λουλούδι, γύρευε πάντα το Πνεύμα της Αλήθειας και της Διάκρισης, πριν γράψεις μαζί Μου. 
Η Αγάπη σε αγαπά και θα σε καθοδηγήσει......>>

1 σχόλιο: