Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Πιστεύετε στην Αγία Παρουσία Μου, πιστεύετε στην Παρουσία Μου τώρα, γιατί αυτή η αποκάλυψη προέρχεται από το Στόμα Μου.

<<.......Η Aπέραντη Αγάπη Μου θ' αναζητήσει τον καθένα σας. 
Δεν βρίσκομαι μακριά σας, τρώμε μαζί... εργαζόμαστε μαζί... νιώστε, λοιπόν, την Παρουσία Μου. 
Επιστρέψτε σε Μένα κι Εγώ θα επιστρέψω σε σας. 
Η Παρουσία Μου θα γίνει αισθητή σε πολλούς από σας για να σας ενθαρρύνει. 
Όποιος Με αναζητεί, θα Με βρει. 
Επιτρέψτε στο Πνεύμα Μου ν' αυξηθεί μέσα σας. 
Πάρτε το Χέρι Μου, παιδιά, και προθυμοποιηθείτε να Με ακολουθήσετε. 
Εγώ, ο Ιησούς, σας δίνω την Ειρήνη Μου, αυτή την Ειρήνη που λείπει απ' αυτό τον κόσμο. 
Δεν σας άφησα ποτέ. 
Δεν είπα ότι θα είμαι πάντα μαζί σας έως τη συντέλεια του κόσμου; 
Πιστεύετε στην Αγία Παρουσία Μου, πιστεύετε στην Παρουσία Μου τώρα, γιατί αυτή η αποκάλυψη προέρχεται από το Στόμα Μου. 
Σας αγαπώ όλους. 
Σας ευλογώ όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου