Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Η εποχή σας έχει γίνει σκληρόκαρδη, ξέρετε γιατί, Δημιουργία; Γιατί λείπει ανάμεσά σας η Αγάπη.

<<.......Εγώ είμαι. 
Ειρήνη σε σένα. 
Ω, γενεά, έχετε πέσει τόσο χαμηλά όσο τα Σόδομα και η γενεά σας είναι γενεά από Κάιν! 
Τόσοι λίγοι είναι σαν τον Άβελ! 
Η εποχή σας έχει γίνει σκληρόκαρδη, ξέρετε γιατί, Δημιουργία; 
Γιατί λείπει ανάμεσά σας η Αγάπη. 
Με έχετε ξεχάσει και δυσπιστείτε απέναντι στα σημερινά Προνοητικά Έργα Μου. 
Ναι, Δημιουργία... 
Νεκρές είναι οι ενάρετες μέρες, όπου οι Ευλογίες ήταν ευπρόσδεκτες. 
Eποχή αθλιότητας, θα σε ζωογονήσω! 
Θα πλημμυρίσω τις νεκρές σας καρδιές με το Χυμό Μου, που θα σας γιατρέψει! 
Ω, πόσο σας αγαπώ όλους! 
Ναι, σας αγαπώ όλους, παρ' όλη την κατάντια σας. 
Θα σας εγκαταλείψω Εγώ ποτέ; Ποτέ!
Πες Μου αυτό:
"Δόξα στο Θεό!
Ευλογημένος ο Κύριός μας!
Δοξασμένος ο Κύριος! 
Επίτρεψέ μου να βαδίζω
στο πλευρό Σου. Αμήν."

Επιθυμώ να ζεις αποκλειστικά για Μένα. 
Η εποχή σου είναι νεκρή, Παιδι Μου. 
Έφτιαξαν μια έρημο, με το να καταδικάζουν τα σημερινά Μου Έργα και να εξαπλώνουν αυτή την ερημιά. 
Το Αίμα Μου χύθηκε για να ποτίσει τις καρδιές σας και να σας επιτρέψει να ζήσετε μέσα στο Φως Μου. 
Ω, Δημιουργία, μήπως το Αίμα Μου χύθηκε μάταια; 
Αυτή η εποχή θα σας πει: "Μην ακούτε, κλείστε τ' αυτιά σας, γιατί η φωνή που ακούτε είναι σίγουρα του διαβόλου." 
Κι αυτούς που ευλόγησα, δίνοντάς τους οράσεις, σήμερα, αυτές οι ευλογημένες ψυχές θα χλευαστούν και θ' αποθαρρυνθούν από τους δικούς Μου, μέσ' από τον Oίκο Μου. 
Θα είναι αποφασισμένοι και πάντα το ίδιο πρόθυμοι να Με καταδικάσουν. 
Ναι, χωρίς να το καταλαβαίνουν καταδικάζουν Εμένα ενώπιον των ανθρώπων, όταν απαρνούνται τα Χαρίσματά Μου. 
Όταν οι Ευλογίες Μου ήταν ευπρόσδεκτες, τα λόγια που έλεγαν οι Δικοί Μου σ' εκείνους που τους μιλούσαν για το κάλεσμά Μου, ήταν τα εξής: "Άνοιξε τ' αυτιά σου, γιε μου, γιατί μπορεί πράγματι να είναι ο Θεός, που σε καλεί." 
Η Δημιουργία Μου ας διαβάσει πάλι το κάλεσμα του Σαμουήλ  
Αυτοί ήταν οι Ενάρετοι Καιροί, όταν οι Ευλογίες ήταν ευπρόσδεκτες. 
Θα ήθελα τόσο πολύ να μπορούσα σήμερα να πω όπως πρώτα το ίδιο για σένα, Δημιουργία, "γενεά ολιγόπιστη". 
Aλλά το μόνο που μπορώ να πω για σένα σήμερα είναι τούτο: "Ω, Γενεά χωρίς καμμιά απολύτως πίστη!" 
Εγώ ο Κύριος δεν θέλω καμμιά διαίρεση μέσα στην Εκκλησία Μου. 
Προς χάριν Μου, θα ενωθείτε και υπό το Όνομά Μου θα Με αγαπήσετε, θα Με ακολουθήσετε και θα φέρετε μαρτυρία για Μένα. 
Θ' αγαπάτε ο ένας τον άλλον, όπως Εγώ σας αγαπώ. 
Θα ενωθείτε και θα γίνετε ένα ποίμνιο με έναν Ποιμένα . 
Επέλεξα, όπως όλοι γνωρίζετε, τον Πέτρο, δίνοντάς του την εξουσία. 
Του έχω, όπως όλοι γνωρίζετε, δώσει τα κλειδιά της Βασιλείας των Oυρανών. 
Zήτησα στον Πέτρο να θρέψει τους αμνούς Μου και τα πρόβατά Μου, φροντίζοντάς τα.
Αυτή η εξουσία δόθηκε από Εμένα, δεν ήταν θέλημά Μου να αλλάξετε την επιθυμία Μου. Συγκεντρωθείτε, αγαπημένοι, για να δυναμώσετε την Εκκλησία Μου. 
Αναζητήστε εντός Μου τις επιθυμίες Mου. 
Αναζητήστε τα δικά Μου συμφέροντα και όχι τα δικά σας. 
Ζητήστε να Με δοξάσετε. 
Δοξάστε Με με την ένωσή σας, Δημιουργία. 
Ζωντανέψτε το Σώμα Μου. 
Σας αγαπώ όλους. 
Ανοίξτε τ' αυτιά σας και ακούστε την κραυγή Μου, από το Σταυρό! ......>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου