Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Ελάτε σε Μένα με όλα σας τα προβλήματα, προσφέρετέ τα σε Μένα και αναπαυθείτε. Ελάτε να στηριχθείτε πάνω Μου, είμαι ο Παρηγορητής σας και θα σας παρηγορήσω, δίνοντάς σας την Ειρήνη Μου.

<<.......Είμαι ο Κύριος.
Λουλούδια Μου, έχετε Ειρήνη, γιατί Εγώ, ο Κύριός σας, είμαι η Ειρήνη. 
Αγαπημένη Μου δημιουργία, πόσο σε αγαπώ! 
Μου είσαι πολύτιμη. 
Εσάς που ονόμασα λουλούδια Μου, αναπτυχθείτε, μεγαλώστε μέσα στο Θείο Μου Φως, προσευχηθείτε για τους αδερφούς σας που δεν είδαν ακόμη το Φως Μου, προσευχηθείτε για τη μεταστροφή τους.
Λουλούδια! 
Σκοπεύω να σας ποτίσω. 
Ναι! 
Το ρυάκι Μου θα γίνει ποτάμι και το ποτάμι Μου θα μεγαλώσει και θα γίνει ένας ωκεανός Ειρήνης και Αγάπης.
Έχω πει ότι: "Θα στείλω το Φως της Γνώσης παντού και θα φανερώσω τη σοφία της ως τα πέρατα του κόσμου. 
Θα εκχύσω τη διδασκαλία Μου σαν προφητεία και θα την κληροδοτήσω σε όλες τις επερχόμενες γενεές." 
Είμαι ο Παρηγορητής σας κι Αυτός που σας αγαπά περισσότερο. 
Λουλούδια, γνωρίζω ότι ζείτε σε μια περίοδο σκότους, όπου αυτό το σκότος γεννά μόνο βάσανα, συμφορές και ξηρασία. 
Είχε ειπωθεί ότι σ' αυτούς τους καιρούς πολλοί θα χάσουν την αίσθηση του θείου και θ' ακολουθήσουν το δικό τους δρόμο, ανίκανοι να διακρίνουν το καλό από το κακό. Λουλούδια, όταν μία ψυχή γεμίζει από υλισμό και προσκολλάται σε ό,τι έχει να της προσφέρει ο κόσμος, τότε εγκαταλείπεται να γεμίσει από το Σκοτάδι και δεν αφήνει χώρο για την Αγιότητα, χώρο για να μεγαλώσει μέσα της το Πνεύμα Μου, χώρο για την Αλήθεια και χώρο για το Φως Μου. 
Ζει μέσα στο σκοτάδι.
Αυτός είναι ο λόγος που η πλειονότητα αυτής της νέας γενεάς έχει έλλειψη πνευματικότητας και αρνείται ν' ακούσει το Λόγο Μου και να Με αναγνωρίσει ως Θεό της. 
Επιδίδεται συχνά σε εξευτελιστικά πάθη εφόσον έχει εγκαταλείψει τη Θεία Αλήθεια και αποζητεί μόνο υλικά αγαθά. 
Γνωρίζω, λουλούδια Μου, πόσοι ανάμεσά σας υποφέρουν, βλέποντας ένα δικό σας να βαδίζει στο σκοτάδι και να είναι βυθισμένος σε συνεχή ύπνο! 
Αλλά σας λέγω ότι, Εγώ, ο Κύριος, βρίσκομαι έξω από την πόρτα τους, θα βρίσκομαι πάντα εκεί και θα χτυπώ, μέχρις ότου Με ακούσουν.
Ποτέ δε θα κουραστώ να χτυπώ και ποτέ μα ποτέ δεν πρόκειται να τους εγκαταλείψω! Σας αγαπώ όλους με μιαν αστείρευτη Αγάπη, αυτήν την τόσο παρεξηγημένη Αγάπη! Ελάτε σε Μένα με όλα σας τα προβλήματα, προσφέρετέ τα σε Μένα και αναπαυθείτε. Ελάτε να στηριχθείτε πάνω Μου, είμαι ο Παρηγορητής σας και θα σας παρηγορήσω, δίνοντάς σας την Ειρήνη Μου. 
Ελάτε στο Στοργικό Σωτήρα σας κι Εγώ θα γιατρέψω τις πληγές σας. 
Μην κουράζεστε ποτέ να Με επικαλείστε και να προσεύχεστε σε Μένα. 
Είμαι πάντα μαζί σας. 
Σας αγαπώ και ευλογώ τον καθένα σας. 
Ευλογώ όλη σας την οικογένεια. 
Το μόνο που ζητώ από σας είναι να προσεύχεστε με αγιότητα, να προσεύχεστε αδιάλειπτα, να προσεύχεστε με την καρδιά σας. 
Να είστε καλοί ο ένας για τον άλλο, να είστε η Αντανάκλασή Μου, η Θεία Εικόνα Μου, να είστε σαν καθρέφτες που αντανακλούν την Αγιότητα και Αγνότητά Μου. 
O κόσμος να δει πάνω σας ότι είστε δικοί Μου, ότι είστε παιδιά της Αγάπης, γιατί εκεί όπου υπάρχει το Πνεύμα του Κυρίου, εκεί υπάρχει η Αγιότητα και η Αγάπη, εκεί υπάρχει το Φως, εκεί υπάρχει λαμπρότητα, αγαπάτε λοιπόν ο ένας τον άλλο. 
Αγαπάτε τους εχθρούς σας! 
Να είστε τέλειοι, όπως ο Πατέρας σας στον Oυρανό είναι Τέλειος! 
Ευλογημένοι όλοι εσείς. 
Σας διαβεβαιώνω: Eγώ είμαι η Θύρα για την Αιώνια Ζωή, εκείνος που πιστεύει σε Μένα, ακόμη κι αν πεθάνει, θα ζήσει. 
Είμαι η Ανάσταση. 
Πάρτε την Ειρήνη Μου. 
Σας προσφέρω την Ειρήνη Μου, πάρτε Την και σκορπίστε Την στον κόσμο. 
Γίνετε η γενιά Μου, κάθε ψυχή σε σας ν' αναγνωρίζει Εμένα. 
Παιδί Μου, προσευχήσου γι' αυτούς που σε κατηγορούν και σε κρίνουν, προσευχήσου ν' ανοίξουν την καρδιά τους, προσευχήσου για όλες αυτές τις ψυχές, που δεν αναγνωρίζουν τα Φιλεύσπλαχνα Σημεία του Κυρίου. 
Μείνε κοντά Μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου