Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Η ΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΩ ΣΕ ΣΑΣ ΣΑΝ ΚΛΕΦΤΗΣ, ΑΠΡΟΣΜΕΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ.

<<....... Μάθε τα παιδιά Μου να λένε τις προσευχές που σου έδωσα.
Ψυχη, αφιερώσου ολοκληρωτικά σε Μένα, αναζήτησε τα συμφέροντά Μου και δόξασέ Με.
Βασίσου σε Μένα. 
Εγώ θα σε καθοδηγήσω ως το τέλος και όλα θα εκπληρωθούν στον καθορισμένο χρόνο. 
Τα Έργα Μου μπορούν να συγκριθούν με μιαν Άμπελο, θ' ανθίσουν και θα καρποφορήσουν στην κατάλληλη εποχή, όπως ακριβώς η άμπελος καρποφορεί στην εποχή της. 
Υπόμεινε τις δοκιμασίες που σε κυκλώνουν για χάρη Μου και βασίσου σε Μένα, το Θεό σου, μη χάνεις την εμπιστοσύνη σου. 
Η εποχή σου είναι μια έρημος, μην αφήσεις αυτή την ξηρασία να σ' επηρεάσει, παιδί Μου, πρέπει να Μου έχεις εμπιστοσύνη. 
Εγώ δεν σε ανέστησα από τους νεκρούς; 
Είμαι το Φως και η Ίδια η Ζωή. 
Επίτρεψέ Μου να σε δοκιμάζω κατά καιρούς. 
Άφησέ Με να σε καθοδηγώ με μια πίστη τυφλή, επίτρεψέ Μου να δοκιμάζω την αγάπη σου για Μένα, επίτρεψέ Μου να εντείνω αυτή την αγάπη που έχεις για Μένα, γίνε το τέκνο του Φωτός Μου, με το να ζεις κάτω από το Φως Μου. 
Είμαι το Φως αυτού του κόσμου, που θα σε ομορφύνει. 
Ψυχη, μείνε πιστή σε Μένα.
Η Ημέρα Μου πλησιάζει και θα έρθω σε σας σαν κλέφτης, απρόσμενα, χωρίς προειδοποίηση. 
Ιερουσαλήμ! πρόδωσες Εμένα, τον Κύριό σου, και στο κέντρο ακριβώς της καρδιάς σου έχει ριζώσει το κακό. 
Ναι, Ιερουσαλήμ, μέσα σου βρίσκεται η αιχμή της Λόγχης, η προδοσία και η αίρεση έχουν διεισδύσει μέσα σου.
Πώς μπόρεσες ποτέ να πιστέψεις, ότι η ανομία σου θα περάσει απαρατήρητη από Μένα; Θα έρθω απροσδόκητα για να σε ανατρέψω. 
Είμαι μπροστά στις πόρτες σου τώρα και σαν αστραπή θα έρθω σε σένα και θα σε αφανίσω. 
Διάλεξες τη δύναμη του αντιπάλου Μου και όχι τη Χάρη μου, διάλεξες την ανομία, με το να βασιστείς στο Μαύρο θηρίο, αντί να διαλέξεις Εμένα, το Φως. 
Με το ίδιο Μου το Χέρι θα έρθω ν' ανατρέψω τις υψηλές θέσεις σας, θ' ανατρέψω όλους τους κακοποιούς, που φράζουν το Δρόμο στην Αλήθεια.
Ιερουσαλήμ! 
Oι Δοκιμασίες σου μόλις άρχισαν. 
Θα σε καθαρίσω και θα σ' εξαγνίσω με το Πυρ Μου, θα ξεριζώσω τις κακές σου ρίζες, καίγοντάς τες, καθώς και όλες αυτές τις διδασκαλίες που μόλυναν το Σώμα Μου. 
Τον ποιμένα σου δεν Τον θέλεις πια. 
Μεθυσμένη από τη Ματαιοδοξία, μεθυσμένη από την Ανυπακοή, μεθυσμένη από τη Διχόνοια, πώς μπόρεσες να πιστέψεις ότι είσαι ικανή να επιβιώσεις; 
Έκανες τα πρόβατά Μου να λιμοκτονήσουν, εξαιτίας της Ανυπακοής, φροντίζοντας για τα δικά σου συμφέροντα και όχι για τα δικά Μου.
Ιερουσαλήμ! 
Μου προξενείς τόση θλίψη. 
Πόσο λαχταρούσα πάντα να σας ενώσω όλους και να συνάξω τα παιδιά σου, όπως η κλώσσα συνάζει τα κλωσσόπουλά της κάτω από τις φτερούγες της, αλλά εσύ αρνήθηκες... Τα Μάτια Μου, καθώς και της Αγίας σου Μητέρας, δεν έπαψαν ποτέ να χύνουν δάκρυα Αίματος στη θέα τόσης αδικίας μέσα στον ίδιο Μου τον Oίκο. 
Σε αγάπησα με μιαν αγάπη αιώνια, μόνο που προδόθηκα και πληγώθηκα από τους ίδιους Μου τους φίλους... 
Το Έλεός Μου είναι Μεγάλο και είμαι πρόθυμος να σε συγχωρήσω πλήρως. 
Δεν θα κοιτάξω τις Πληγές Μου, είμαι πρόθυμος να ξεχάσω τις αμαρτίες σου. 
Παιδι Μου, δεν έπαψαν ποτέ να Με μαστιγώνουν, ωστόσο, παρά το δυνατό πόνο μου, είμαι πρόθυμος να τους συγχωρήσω και να ξεχάσω... 
Έλα, παιδί Μου, μείνε μέσα στην Ιερή Μου Καρδιά, η Αγάπη διψάει γι' αγάπη.
Αναπαύσου τώρα. 
Είμαι μαζί σου. 
Προσευχήσου γι' αυτές τις ψυχές που Με αρνούνται, γλύκανε τους πόνους Μου με την αγάπη σου. 
Ευχαρίστησε το Θεό σου, το δικό σου Αββά. 
Παιδι Μου, λυπήσου τους αδερφούς σου, λυπήσου τις πτώσεις τους, λυπήσου την τύφλωσή τους και προσευχήσου γι' αυτούς.......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου