Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Τιμήστε Με πλήρως με τη μετάνοιά σας και τη συχνή σας εξομολόγηση, σας έχω δώσει εξομολόγους. Όταν εξομολογείστε σ' αυτόν, αγαπημένοι Μου, εξομολογείστε σε Μένα, σε Μένα εξομολογείστε.

<<......Να θυμάσαι, το περιβάλλον σου είναι μια έρημος.
Παιδι Μου, μετανόησε και εξομολογήσου τις αμαρτίες σου σε Μένα. 
Σε ακούω.
Σε συγχωρώ πλήρως, συγχωρώ τις αμαρτίες σου, που σπίλωσαν την ψυχή σου. 
Έχε την Ειρήνη Μου.
Επιθυμώ να το τονίσω αυτό για όλη τη Δημιουργία Μου: 
Έxω δώσει σε όλους σας το Νόμο Μου, αυτό το Νόμο πρέπει όλοι να τον υπακούσετε. Σας έχω δώσει δασκάλους που λειτουργούν μέσα στην Εκκλησία Μου, είναι εκεί για να σας καθοδηγούν και να διδάσκουν σε όλους σας, πόσο σημαντικό είναι να Με δέχεστε στη Θεία Κοινωνία. 
Να λαμβάνετε το Αίμα Μου και το Σώμα Μου. 
Το Αίμα Μου δεν χύθηκε Ποτάμι άδικα, το Αίμα Μου χύθηκε για σας, για να Το πιείτε. Αυτοί οι λειτουργοί δεν θα πρέπει να σας απομακρύνουν από το Αίμα Μου, το Αίμα Μου χύθηκε για τη Σωτηρία σας, πρέπει να πίνετε και το Αίμα Μου, ελάτε λοιπόν και πιείτε Με και θα διψάσετε ακόμη περισσότερο. 
Υπακούετε στα λόγια του Μυστικού Μου Δείπνου και, όταν έρχεστε σε Μένα, βεβαιωθείτε προηγουμένως, πώς θα Με δεχθείτε. 
Εξετάστε τους εαυτούς σας, συγκεντρωθείτε. 
Τιμήστε Με πλήρως με τη μετάνοιά σας και τη συχνή σας εξομολόγηση, σας έχω δώσει εξομολόγους. 
Όταν εξομολογείστε σ' αυτόν, αγαπημένοι Μου, εξομολογείστε σε Μένα, σε Μένα εξομολογείστε. 
Μη μεταχειρίζεστε το Αίμα της Διαθήκης, σαν να μην ήταν Άγιο. 
Να θυμάστε την Αγία Μου Παρουσία. 
Είμαι ο Ποιμένας σας και τα πρόβατά Μου έρχομαι να τα συνάξω και να τα προστατέψω. 
Θρέψε τα πρόβατά Μου, μοίρασε το μήνυμά Μου. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου