Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Εγώ, ο Κύριος, σας αγαπώ απέραντα κι επιθυμώ να σας προειδοποιήσω άλλη μια φορά γι' αυτούς τους ψευδοπροφήτες.

<<......Παιδι Μου, μην αποθαρρύνεσαι ποτέ, να θυμάσαι την Αγάπη Μου για σένα. Πολυαγαπημένη ψυχή, σε αγαπώ με την αδυναμία σου, είσαι εύθραυστη, επίτρεψε στο Πνεύμα Μου να σε καθοδηγήσει, εκμηδενίσου μέσα Μου, μέσα στη Δύναμή Μου. Εξαφανίσου μέσα Μου και άφησε Εμένα να κάνω τα πάντα, ώστε να δουν πως όλο αυτό το έργο γίνεται από Μένα. 
Είσαι ένα τίποτα. 
Μείνε ένα τίποτα και άφησε χώρο για να μεγαλώσει μέσα σου το Πνεύμα Μου. 
Επίτρεψέ Μου να σε χρησιμοποιήσω με αυτό τον τρόπο, για να σας λυτρώσω όλους και να σας ενώσω. 
Λουλούδι, αυτές τις μέρες σε μαθαίνω να διακρίνεις τις αληθινές αποκαλύψεις και τ' αληθινά οράματα από τις ψεύτικες αποκαλύψεις, τις ψεύτικες θεωρίες και τα ψεύτικα οράματα. 
Ό,τι είναι ψεύτικο, προέρχεται από το Σατανά. 
Σπέρνει σπόρους σύγχυσης, για ν' αμαυρώσει την Αλήθεια, όπως στην Πεσκάρα.  
Σπέρνει ζιζάνια ανάμεσα στο σιτάρι, για να σας μπερδέψει όλους. 
Έξαλλος με τις εμφανίσεις στο Medugorje, προσπαθεί να σας μπερδέψει όλους, επιχειρώντας ν' αποδείξει, ότι αυτά τα Θεία Έργα δεν είναι δικά Μου. 
Παιδι Μου, όταν διαβάζεις μιαν αποκάλυψη που εκφράζει ανοιχτά μια διάσταση απέναντι στην Εκκλησία Μου, απορρίπτοντας τον Πέτρο και την Αγία σας Μητέρα, μάθε ότι δεν προέρχεται από Μένα, τον Κύριο και Θεό σου. 
Προέρχεται από τον αντίπαλό Μου που εμφανίζεται και παίρνει τη μορφή Μου για να εκπληρώσει τα σχέδιά του, που είναι να σας διαιρέσει όσο το δυνατόν περισσότερο.
Μάθε ότι Εγώ, ο Κύριος, δεν θέλω τα πρόβατά Μου σκορπισμένα. 
Σας θέλω όλους ενωμένους υπό την αιγίδα του Πέτρου, σ' ένα ποίμνιο. 
Επιθυμώ να είστε όλοι συγκεντρωμένοι. 
Επαναλαμβάνω πάλι ότι Εγώ, ο Ιησούς Χριστός, ο Κύριος και Σωτήρας σας, διάλεξα τον Πέτρο να τρέφει και να φυλάει τ' αρνιά Μου και τα πρόβατά Μου ως την επιστροφή Μου. Ακούστε αυτά που λέει το Πνεύμα στις Εκκλησίες. 
Παιδι Μου, ο Σατανάς ξέρει ότι οι μέρες του είναι μετρημένες και γι' αυτόν το λόγο ο κόκκινος δράκοντας προσπαθεί να παρασύρει όσο το δυνατόν περισσότερες ψυχές μαζί του. 
Έχει υποβάλει σε πολλά πνεύματα, που θα 'πρεπε να είναι γεμάτα από πνευματικότητα και αγιότητα, κάθε είδους περισπασμούς, που σας απομακρύνουν από την Αλήθεια και από ό,τι είναι άγιο. 
Κοίταξε γύρω σου, και θα καταλάβεις. 
Όλοι αυτοί οι περισπασμοί σάς υποβλήθηκαν, παιδιά Μου, όπως τον καιρό των Σοδόμων και Γομόρρων, για να γεμίσουν το πνεύμα σας και να μην αφήσουν χώρο για ό,τι είναι άγιο, να μην αφήσουν χώρο για Μένα, το Δημιουργό και Θεό σας.
Ναι,  νιώθω αποδοκιμασμένος.
Νιώθω ξεχασμένος και χωρίς αγάπη. 
Εγώ, που πέθανα στο Σταυρό από Αγάπη για σας, Εγώ, που είμαι το Πνεύμα της Αγάπης, βλέπεις πώς Μου φέρονται; 
Το αξίζω αυτό;
Παιδι Μου, προσευχήσου, προσευχήσου, προσευχήσου γι' αυτή τη μεταστροφή. 
O Σατανάς εντείνει τα έργα του πάνω στη Δημιουργία Μου για να σας παρασύρει κάτω στην Άβυσσο μαζί του. 
Ω, Δημιουργία! 
Πόσο αδύναμοι είστε, πόσο φοβερά αδύναμοι είστε! 
Όποια αποκάλυψη αρνείται τη Θεία Ευχαριστία, ονομάζοντάς Την "τυπική",ή αρνείται την Άμωμη Καρδιά της Αγίας σας Μητέρας, δεν προέρχεται από Μένα. 
Εγώ, ο Κύριος, σας αγαπώ απέραντα κι επιθυμώ να σας προειδοποιήσω άλλη μια φορά γι' αυτούς τους ψευδοπροφήτες......>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου