Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ.<<.......Χρειάζομαι τις προσευχές σας, αγαπημένοι, ποτέ μην παύετε να προσεύχεστε......>>

ΜΗΝΥΜΑ    ΤΗΣ       ΠΑΝΑΓΙΑΣ:

<<.........Πολυαγαπημένα παιδιά, είμαι η Αγία Μητέρα σας, είμαι η Μητέρα όλης της ανθρωπότητας. 
Αγαπημένοι Μου, ο Ιησούς υποφέρει πέρ' από ανθρώπινα λόγια, βρίσκεται τώρα στο δεύτερο Πάθος Του! 
Νιώστε τις Καρδιές Μας, πόσο υποφέρουν... 
Σήμερα διεξάγεται μια μεγάλη μάχη. 
O Σατανάς επιτίθεται με μανία και ο Αρχάγγελος Μιχαήλ τον μάχεται μαζί με τους αγγέλους του Θεού. 
Η γη αισθάνεται τους κραδασμούς απ' αυτή τη μεγάλη μάχη. 
Χρειάζομαι τις προσευχές σας, αγαπημένοι, ποτέ μην παύετε να προσεύχεστε... Προσευχηθείτε, αγαπημένοι Μου, γίνετε ακτινοβόλοι άγγελοι φωτός σ' αυτό το σκοτάδι. Προσευχηθείτε για τη λύτρωση των ψυχών, προσευχηθείτε αγαπημένοι Μου, για τη μεταστροφή των ψυχών. 
O καθένας από σας μετράει για Μένα. 
Καταλάβετε, παρακαλώ, πώς νιώθει μια μητέρα όταν βλέπει τα παιδιά της να κατευθύνονται προς το αιώνιο πυρ και πώς νιώθει να βλέπει μερικά από τ' αγαπημένα της να πέφτουν σ' αυτό το αιώνιο πυρ. 
 Στοχασθείτε πάνω σ' αυτό και θα Με καταλάβετε καλύτερα.
Θα τελειώσω το Μήνυμά Μου, ευλογώντας σας εις το Όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος. 
Ελάτε και παρηγορήστε τον Ιησού.......>>






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου