Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Συμπεριλάβετέ Με στις ασχολίες σας, στις συζητήσεις σας και στις σκέψεις σας. Σεβασθείτε την Παρουσία Μου, χωρίς να ξεχνάτε ποτέ ότι είμαι ο Άγιος. Έχοντάς Με στο νου σας, θ' αμαρτάνετε λιγότερο, εφόσον γνωρίζετε και θυμάστε ότι είμαι μαζί σας.

<<.....Παιδι Μου, σε αγάπησα από καταβολής κόσμου και από καταβολής κόσμου επιθύμησα να Με αγαπήσεις. 
Είμαι το Πνεύμα της Αγάπης. 
Άφησε την ψυχή σου ν' ανοιχτεί σε Μένα, ώστε η Αγάπη Μου να καθρεφτιστεί μέσα σου. Γίνε σαν καθρέφτης απέναντί Μου, επιθυμώ να καθρεφτίσω μέσα σου την Αγάπη Μου. Εγώ, Παιδι Μου, δεν είμαι ένας Θεός απότομος, είμαι Πράος, αγαπώ ακόμη κι όλους αυτούς που Με περιφρονούν. 
Λουλούδι Μου, αφού αρχίζεις να καταλαβαίνεις πόση αγάπη έχω για σας, μπορείς τότε να καταλάβεις πόσο η Αγάπη υποφέρει απ' αυτή την έλλειψη αγάπης;
Παιδί Μου, Με χρειάζεσαι! 
Η αδυναμία σου έλκει Εμένα που είμαι η Άπειρη Δύναμη, η αδυναμία σου Με γοητεύει αφάνταστα, η αδυναμία πάντα Με έλκυε σαν μαγνήτης.
Άκουσε τους χτύπους της Καρδιάς Μου, είμαι ο Ιησούς και η Ιερή Μου Καρδιά είναι η Κατοικία σου. 
 Ψυχη, κάθε χτύπος είναι κι ένα τραγούδι αγάπης για σένα. 
Έλυσα τις αλυσίδες της υποδούλωσής σου σ' αυτό τον κόσμο, μείνε τώρα αποσπασμένη, όπως το επιθύμησα από καταβολής κόσμου, αυτή την απόσπαση θέλω από κάθε ψυχή. Σκέψου, ποιος άλλος θα μπορούσε να το κάνει αυτό από Μένα, το Σωτήρα σου; 
Eίμαι Εκείνος που σε λύτρωσε από τη δουλεία της αμαρτίας . 
Αφοσιώσου σε Μένα, η αφοσίωσή σου και η πίστη σου ευχαριστούν την Ιερή Μου Καρδιά, αυτή την Καρδιά που διψά γι' αγάπη και πίστη. 
Ευλογώ όλους εκείνους που βοηθούν στο Θείο Μου Μήνυμα, ιδιαίτερα εκείνους που θυσιάζουν τον ελεύθερο χρόνο τους για Μένα.
Τα καλέσματά Μου δεν θα είναι μάταια. 
Αγαπάτε ο ένας τον άλλο, όπως Εγώ σας αγαπώ. 
Διαδώστε το Μήνυμά Μου ακόμη και σ' αυτούς που θα σας περιγελάσουν. Προσευχηθείτε για φώτιση. 
Συμπεριφερθείτε ο ένας στον άλλο με ισοτιμία. 
Αγαπημένοι, είμαι Παρών σε όλους τους Καιρούς. 
Εγώ, ο Ιησούς, σας αγαπώ όλους με μιαν Αγάπη αιώνια.
Εγώ, ο Κύριος, θα τους μάθω να βαδίζουν μαζί Μου. 
Θα τους δείξω τι σημαίνει αληθινή εν Θεώ ζωή. 
Θα τους κάνω να καταλάβουν ότι όλοι είναι σπόρος Μου και ανήκουν σε Μένα.
Θα τους δείξω πώς ο Σατανάς τούς εξαπάτησε όλους και πόσο δόλιος είναι. 
Θέλω να τους πω επανειλημμένα ότι ο Σατανάς υπάρχει. 
Είναι ο πονηρός, είναι αυτός που σας εξαπάτησε από την Αρχή και στο τέλος θα νικηθεί και θα συντριβεί. 
Προσευχηθείτε, αγαπημένοι Μου, θα σας ακούσω. 
Προσευχηθείτε και μιλήστε Μου, είμαι Παρών, είμαι ο Άγιος Σύντροφός σας, είμαι πάντα ανάμεσά σας, πιστέψτε σ' αυτό το Μυστήριο της Παρουσίας Μου.
Η Αγάπη Μου για σας είναι αιώνια, θα καταλάβετε το βάθος Της και την πληρότητά Της μόνο όταν θα είστε στον Oυρανό. 
Νιώστε την Παρουσία Μου, νιώστε την Παρουσία Μου.
Ψυχη,οδήγησε όλες τις ψυχές σε Μένα με τις προσευχές σου, ζήτησε τη λύτρωσή τους. Ευχαρίστησε την Ιερή Μου Καρδιά, συγχωρώντας εκείνους που σε απορρίπτουν. 
Ποτέ μην τους κρίνεις, ποτέ μην τους κατακρίνεις. 
Εγώ είμαι ο Κριτής και θα τους κρίνω την Ημέρα της Κρίσεως. 
Εσύ λοιπόν, παιδί Μου, οφείλεις να τους συγχωρείς, ανταπόδωσε το κακό με την αγάπη. Στηρίξου επάνω Μου για ν' αναπαυθείς και βρες παρηγοριά στην Ιερή Μου Καρδιά, βρες το Χάδι Μου μέσα στα βάθη Της.
Μη Με ξεχνάς! 
Θυμήσου την Παρουσία Μου. 
Γνωρίζεις άραγε πόσο πολύ ποθώ αυτή την περισυλλογή πάνω στην Παρουσία Μου; 
Η Παρουσία Μου είναι επίσης ένα Μυστήριο πολύ σημαντικό, που πολλοί από σας φαίνονται να ξεχνούν. 
Στοχασθείτε πάνω στην Παρουσία Μου. Παιδιά Μου, που αγαπώ με μιαν αγάπη αιώνια, ευχαριστήστε Με με το να θυμάστε την πραγματική Μου Παρουσία. 
Ασκηθείτε χρησιμοποιώντας αυτές τις λέξεις: "Eμείς, εσύ κι Εγώ, Εγώ κι εσύ, εμείς." Συμπεριλάβετέ Με στις ασχολίες σας, στις συζητήσεις σας και στις σκέψεις σας. Σεβασθείτε την Παρουσία Μου, χωρίς να ξεχνάτε ποτέ ότι είμαι ο Άγιος. 
Έχοντάς Με στο νου σας, θ' αμαρτάνετε λιγότερο, εφόσον γνωρίζετε και θυμάστε ότι είμαι μαζί σας.
Εγώ, ο Ιησούς Χριστός, ο Ναζωραίος, σας ευλογώ όλους........>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου