Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Μην αποθαρρύνεστε όταν έρχονται δοκιμασίες, δεν θα σας εγκαταλείψω ποτέ. Είμαι ο Ποιμένας σας και σας φυλάω, προστατευμένους, υπό τη Σκέπη Μου.

<<...... Η Εκκλησία Μου έχει τραυματιστεί σοβαρά και σε σύντομο χρονικό διάστημα τα Θεμέλιά της θα σειστούν. 
Θα επακολουθήσει το ξερίζωμα όλων αυτών που Της προξένησαν Πληγές και που συσσωρεύτηκαν στο Σώμα Μου με σκοπό να Το βλάψουν. 
Oι Δοκιμασίες Της μόλις άρχισαν. 
Τα τείχη της Ιερουσαλήμ θα σωριαστούν κάτω, σ' ένα σωρό σκόνης, για να ξαναχτιστεί η Νέα Μου Ιερουσαλήμ. 
Εγώ, ο Κύριος, θα Την ξαναχτίσω, θ' ανακαινίσω τα τείχη Της, θα την ομορφύνω για να ζήσετε όλοι κάτω από τη Νέα Της Στέγη, κάτω από ένα Νέο Oυρανό και μια Νέα Γη, και η Αγάπη θα επιστρέψει κοντά σας σαν Αγάπη.
Θα ζήσω ανάμεσά σας, θα είμαι ο Θεός σας και υπό το Όνομά Μου θα ζήσετε όλοι ειρηνικά. 
Το πνεύμα σας θα είναι γεμάτο αγιότητα και αγνότητα. 
Ναι, θα έρθω από τον ουρανό σαν αστραπή και θα Την ανακαινίσω πλήρως. 
Δοκιμασίες θα υπάρξουν πολλές γιατί ερήμωσαν τον Oίκο Μου, Τον έχουν λεηλατήσει. Καταλαβαίνεις ; 
Είναι όπως ο Κύριος ενός Oίκου που εμπιστεύεται το σπιτικό του στους υπηρέτες Του. 
Αν και τους είχαν δοθεί αυστηρές εντολές να τηρούν τον Oίκο Του σε τάξη και να τον φυλάνε από τους διαρρήκτες, παρήκουσαν τις εντολές Του με την αδιαφορία και την αμέλειά τους. 
Στην επιστροφή Του θα βρει τους υπηρέτες Του κοιμισμένους και μέσα στον ύπνο τους τον Oίκο Του λεηλατημένο, τα τιμαλφή Του κλεμμένα. 
Αυτοί οι υπηρέτες παρήκουσαν και επαναστάτησαν κατά των Εντολών Του και αυτοί οι ίδιοι οι υπηρέτες θ' αντιμετωπιστούν αυστηρά όταν ο Κύριος επιστρέψει. 
Στην Επιστροφή Μου, θα βρω τον Oίκο Μου ερειπωμένο και τα Θεμελιώδη Στοιχεία Μου ν' απουσιάζουν. 
Τα πρόβατά Μου θα τα βρω σκορπισμένα και πεινασμένα μέχρι θανάτου. 
Αχ, παιδι Μου, πόσα θα έχω να επανορθώσω... 
Aγκάθια και βάτοι αντικαθιστούν τα κρίνα και τα τριαντάφυλλα που είχα φυτέψει με το ίδιο Μου το Χέρι, έπνιξαν τα λουλούδια Μου το ένα μετά το άλλο, μεγάλωσαν με τη βοήθεια του Σατανά για να τα περικυκλώσουν και να τα παγιδέψουν. 
Αγαπημένοι! 
Aνθίστε με την αγάπη, νιώστε την Παρουσία Μου ανάμεσά σας, νιώστε τη βαθιά Αγάπη που έχω για όλους σας, πιστέψτε σ' αυτή την Αγάπη. 
Είμαι η Πηγή της Αγάπης. 
Το Πνεύμα Μου είναι πάνω σας. 
Ελάτε... Επιθυμώ να γίνετε αγνοί, άγιοι, ταπεινοί και επιεικείς. 
Επιτρέψτε Μου να πλατύνω την αγάπη που έχετε για Μένα σε μια πανανθρώπινη αγάπη. Επιτρέψτε σε Μένα, τον Κύριό σας, να κατακλύσω τις καρδιές σας με την απέραντη Αγάπη Μου, διαποτίζοντάς σας με τη Θεία και Ανυπέρβλητη Αγάπη, ώστε να ξεχειλίσει και να ποτίσει τον κόσμο αυτό, τιμώντας έτσι την Εκκλησία Μου. 
Επιτρέψτε στους εαυτούς σας ν' αντλήσουν από αυτή την Άπειρη Αγάπη και οι καρδιές σας να πλημμυρίσουν. 
Το μόνο που ζητώ από σας, αγαπημένοι αδερφοί, είναι αγάπη, πίστη και αγνότητα. 
Μην αποθαρρύνεστε όταν έρχονται δοκιμασίες, δεν θα σας εγκαταλείψω ποτέ. 
Είμαι ο Ποιμένας σας και σας φυλάω, προστατευμένους, υπό τη Σκέπη Μου. 
Μαζί Μου θα τραφείτε, μαζί Μου ποτέ δεν θα διψάσετε. 
Να συμπεριφέρεστε ο ένας στον άλλον, όπως Εγώ συμπεριφέρομαι σε σας, ν' αγαπάτε ο ένας τον άλλον, όπως Εγώ σας αγαπώ, ν' ανταποκρίνεστε ο ένας στον άλλον, όπως Εγώ ανταποκρίνομαι στις προσευχές σας. 
Τραφείτε από Μένα και μη δέχεστε τους καρπούς του Σατανά, που είναι δολιότητα, ζηλοτυπία, διχόνοια και ανηθικότητα. 
Να είστε σαν ένας! 
Να είστε τέλειοι! 
Ας λάμψει ο Oίκος Μου από την αγνότητά Του. 
Επιτρέψτε στη Δρόσο της Δικαιοσύνης Μου να έρθει πάνω σας για να διαλύσει αυτά τα βαριά σύννεφα καταιγίδας, σκορπίζοντάς τα. 
Επιτρέψτε στο Φως Μου να τα διαπεράσει, για να εξαφανιστεί όλο το σκοτάδι και το κακό. 
Γίνετε σαν τα λουλούδια που αντικρύζουν τον ήλιο και αφήστε τις θερμές Μου Ακτίνες ν' αναζωογονήσουν την αγιότητα, την αγνότητα, την ακεραιότητα και την αγάπη σας. 
Ακολουθήστε την Εντολή Μου, πάντα ν' αγαπάτε ο ένας τον άλλον, όπως Εγώ, ο Κύριος, σας αγαπώ. 
Εγώ, ο Κύριος Ιησούς Χριστός, σας αγαπώ απέραντα. 
Θα έρθω σύντομα. 
Σας ευλογώ όλους ......>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου