Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Προσευχηθείτε, γιατί ο καιρός πλησιάζει, προσευχηθείτε για τη Μεγάλη Επιστροφή της Ειρήνης και της Αγάπης.

<<.......Παιδι Μου,  ποτέ μην αμφιβάλλεις ότι είμαι Εγώ, ο Κύριος. 
Μη φοβάσαι, είμαι Εγώ, ο Ιησούς.
Είμαι Εγώ, ο Ιησούς, ο Σωτήρας σου, που σε έσωσε και σε ανέστησε από τους νεκρούς. 
Έλα, μη φοβάσαι... 
Επιθυμώ να ενισχύσω την Εκκλησία Μου. 
Η αίρεση έχει διεισδύσει, μπερδεύοντας έτσι την Αλήθεια και δημιουργώντας μεταξύ σας διαιρέσεις, που σας απομακρύνουν από την Αλήθεια. 
Η Εκκλησία Μου χρειάζεται αναζωογόνηση. 
Προσευχηθείτε για εκείνους τους ιερείς, επισκόπους, καρδιναλίους, που δεν έχουν τίποτε να προσφέρουν στα πρόβατά Μου, γιατί αυτό είναι το αποτέλεσμα της παρέκκλισής τους. 
Ήταν και είναι ακόμη αδρανείς, ποτέ δεν αναζητούν τα δικά Μου συμφέροντα, αλλά τα δικά τους. 
Μετέτρεψαν σε μια έρημο τον εσωτερικό τους κόσμο και το ξέρουν. 
Κανένα πρόβατο δεν έλκεται από την έρημο. 
Είναι φυσικό κάθε πρόβατο που περιπλανιέται να χάνεται, γιατί δεν υπάρχει κανένας ποιμένας να το φυλάει, να το αγαπάει, να το προστατεύει και να το τρέφει. 
Έχω φανερώσει στον κόσμο πολλά θαυμαστά Έργα από την αρχή των Kαιρών. 
Ψυχη, αφού ο κόσμος απορρίπτει τα Θεία Μου Έργα, αφαιρώντας σας κάθε ελπίδα και απομακρύνοντάς Mε έτσι, ο θυμός Μου απέναντι σ' αυτούς τους ποιμένες φουντώνει. Πλησιάζει ο καιρός που θα τους αποκαλύψω τη Δόξα Μου και αυτό θα φανεί με ένα Σημάδι, ένα επιβλητικό Σημάδι, για να καταλάβουν πόσο είχαν σφάλει. 
Αυτό το Σημάδι θα σας δοθεί για να πιστέψουν πολλοί. 
Προσευχηθείτε, γιατί ο καιρός πλησιάζει, προσευχηθείτε για τη Μεγάλη Επιστροφή της Ειρήνης και της Αγάπης. 
Η Εκκλησία , ο Oίκος Μου σήμερα είναι ερείπιο.
Πρέπει να ξαναχτίσετε αυτό το Παλαιό Μου Καθίδρυμα, ανακαινίζοντας τους τοίχους Του. 
Ανακαινίστε το Ιερό Μου. 
Είμαι ο Κύριος και με τη Δύναμή Μου θα ξαναχτίσετε αυτά τα αρχαία ερείπια και θα ομορφύνετε το Παλαιό Μου Καθίδρυμα. 
Ανακαινίστε τους τοίχους Του και Εγώ θα αναστήσω όλους τους νεκρούς. 
Θα ξυπνήσω αυτά τα πτώματα, επαναφέροντάς τα στη ζωή. 
Αυτή θα είναι η Μεγάλη Επιστροφή, η Μεγάλη Επιστροφή στη Ζωή. 
Γιατί η ακτινοβόλος δρόσος Μου θα σε ομορφύνει, Δημιουργία!
Η Βασιλεία Μου θα εξαπλωθεί και όλος ο Oυρανός θα χαρεί! 
Παραμελήσατε τον Κήπο Μου, Εγώ όμως, που είμαι Φύλακάς Του, σας αγαπώ απέραντα και δεν αντέχω να βλέπω αγκάθια και βάτους να πνίγουν τα λιγοστά λουλούδια που απομένουν. 
Ήρθε η ώρα να καθαρίσω, ξεριζώνοντας αυτά τ' αγκάθια και τους βάτους κι επιτρέποντας στα μπουμπούκια Μου ν' ανθίσουν και να ομορφύνουν τον Κήπο Μου. 
Η Δικαιοσύνη θα επικρατήσει. 
Εγώ, ο Κύριος, θα τους αφήσω να κάνουν Ειρήνη μαζί Μου. 
Όσοι είναι ειλικρινείς, θα επιστρέψουν σε Μένα μετανοημένοι. 
Όλοι εσείς που Με γυρεύετε και επιθυμείτε διακαώς να γνωρίσετε τους Δρόμους της Δικαιοσύνης Mου, ελάτε και θα ακούσετε τις κραυγές Μου από το Σταυρό. 
Χρειάζομαι Αγάπη, Αγάπη, Αγάπη. 
Ανοίξτε τις καρδιές σας και Εγώ θα σας γιατρέψω και θα σας παρηγορήσω, Δημιουργία.
Θυμήσου πως είμαι Εγώ, ο Κύριος. 
Είμαι Πράος και Ταπεινός. 
Να είσαι η εικόνα Μου. 
Βρίσκομαι ακριβώς μπροστά στις πόρτες τους και χτυπώ. 
Γιατί αρνούνται ν' ακούσουν; 
Αν Με αποζητούν και δεν Με ακούνε είναι εξαιτίας της αποστασίας τους, που έχει γίνει πυκνή σαν πίσσα. 
Είμαι εδώ τώρα και περιμένω να Μου ανοίξουν τις καρδιές τους, εκείνοι όμως Με παραμερίζουν, Mε καταπνίγουν. 
Σηκώστε τα μάτια σας και θ' αντικρύσετε το Σωτήρα σας, αναγνωρίστε Με! 
Μην ποδοπατείτε τα Προνοητικά Μου Έργα, δεν προσφέρετε καμμιά Ειρήνη στα παιδιά Μου και γι' αυτό κανένα τους δεν σας ακολουθεί στις δικές σας παραδόσεις. 
Δώστε τους την Ειρήνη Μου. 
Μη σας ξαφνιάζουν τα αδύνατα όργανα που χρησιμοποιώ, για να φανερωθώ. 
Είμαι ο Θεός και επιλέγω όποιον θέλω......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου