Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Επιστρέψτε σε Μένα, αντικρύστε Με, διδαχθείτε διαβάζοντας το Θείο Λόγο Μου, ο χρόνος που θ' αφιερώσετε, διαβάζοντάς Με, δεν θα πάει χαμένος. Μπορείτε βέβαια ν' αφιερώσετε στο Σωτήρα σας μια ώρα την ημέρα;

<<.....Παιδι Μου, Εγώ, ο Κύριος, σε αγαπώ.
 Έλα, πρόσφερέ Μου οτιδήποτε έχεις, ακόμη και το κακό και θα το μεταμορφώσω σε καλό.

Εγώ, ο Κύριος, είμαι Θείος και οτιδήποτε Μου προσφέρετε μπορεί να μεταμορφωθεί από τη Θεότητά Μου. 
Εξαγνίζω και την παραμικρή πράξη, μπορώ να μεταμορφώσω τα πάντα μέσω της Καθαρότητάς Μου. 
Ψυχη, ν' αποσύρεσαι πιο συχνά. 
Να έρχεσαι σε Μένα, έστω και για πολύ λίγο. 
Σου δίνω την Ειρήνη Μου.
Γαλήνεψε και άκουσε. 
Πρόσφερέ Μου τη θέλησή σου και κάνε την Ιερή Μου Καρδιά να σκιρτήσει από χαρά, χαροποίησε το Θεό σου, διέγειρε τη χαρά Μου, ευχαρίστησε αυτή τη φλογερή Καρδιά. Πρόσφερέ Μου τη θέλησή σου, την προσφέρεις στον Πατέρα σου, που σε έπλασε. 
 Oι αδερφοί σου  θα πρέπει να καταλάβουν και να πιστέψουν οτι Εγώ, ο Κύριος, επιθυμώ να σας ενώσω. 
Θα πρέπει να είναι όλοι πρόθυμοι να κατέβουν απ' αυτές τις υψηλές θέσεις, που κατασκεύασαν για τους εαυτούς τους. 
Η πρώτη Μου Εκκλησία ήταν Αγνή, Ταπεινή και γεμάτη Αγάπη. 
Η σημερινή Μου Εκκλησία μεταμορφώθηκε σε σημείο να μοιάζει με μια λεγεώνα θρόνων.
Θα πρέπει όλοι να κατέβουν απ' αυτές τις υψηλές θέσεις και ν' ακολουθήσουν τη νέα εντολή που τους έδωσα. 
Αγαπώ τα παιδιά Μου και αυτοί οι Κάιν τα έχουν διώξει, έχουν μετατρέψει τον Oίκο Μου σε άγονη γη, όπου τώρα φυτρώνουν μόνο αγκάθια και βάτοι. 
Ο καιρός πλησιάζει, η επιστροφή Μου επίκειται, η Αγάπη θα επιστρέψει σαν Αγάπη. 
Η Αγάπη σε αγαπά. 
Μείνε ένα σκέτο τίποτα για να επιτρέψεις έτσι στο Πνεύμα Μου ν' αναπνεύσει μέσα σου. 
Γίνε τελείως αφανής, για να φανώ μόνο Εγώ. 
Ευχαρίστησέ Με, ψυχή, με τη συχνή σου εγκατάλειψη, προσφέροντάς Μου τη θέλησή σου, εγκαταλείπεσαι στην Αγάπη. 
Ειρήνη σε σένα, παιδί Μου. 
Ευχαρίστησέ Με, χαμογελώντας Μου, όταν Με βλέπεις. 
Ξυπνήστε! 
Στις πόρτες σας είμαι. 
Είμαι σαν επαίτης, δείτε τον Άρχοντά σας που σας ικετεύει σαν επαίτης. 
Σας ικετεύω γι' αγάπη. 
Να είστε καλοί! 
Να είστε τέλειοι! 
Ν' αγαπάτε ο ένας τον άλλον, να μετανοείτε συχνά, να προσεύχεστε συχνά και όχι μόνο για τα συμφέροντά σας, να έρχεστε σε Μένα από αγάπη! 
Εγώ, ο Κύριος, σας αγαπώ με μιαν αγάπη που θα καταλάβετε μόνο όταν θα είστε στον Oυρανό. 
Αγκαλιάστε Με, όπως Εγώ, ο Κύριος, σας αγκαλιάζω. 
Μην αμαρτάνετε άλλο... 
Γνωρίζω τις αδυναμίες σας, τις αναπηρίες σας, γνωρίζω την ψυχή σας. 
Ελάτε, ελάτε σε Μένα, δώστε Μου τα πάντα κι Εγώ θα σας ομορφύνω. 
Πες τους ότι θα Με γνωρίσουν καλύτερα, αν ανοίξουν διάπλατα την καρδιά τους και Με αφήσουν να μπω. 
Θύμισέ τους πως Εγώ, ο Κύριος, ακόμη τους καλώ. 
Θέλω να έρθουν και να Με πλησιάσουν. 
Γιατί απομακρύνονται από την Αγάπη; 
Είμαι πάντα πίσω από το Αρτοφόριό Μου και περιμένω υπομονετικά να δω αν έρθει κάποιος απ' αυτούς να Μ' επισκεφθεί. 
Δυστυχώς! 
Ακόμη περιμένω... 
Φυλαχθείτε από το Σατανά, που μηχανεύεται πάντα κάθε είδους δικαιολογίες, για να σας κάνει να πιστέψετε ότι είναι εύλογες και βάσιμες. 
Τις ωραιοποιεί για να τις κάνει να φαίνονται όσο το δυνατόν πιο εύλογες και να σας εμποδίσει να έρθετε σε Μένα. 
Σας αγαπώ όλους. 
Κάνε τους να καταλάβουν ότι δεν σε αγαπώ περισσότερο απ' αυτούς, αυτό θα πρέπει μερικοί να το καταλάβουν πλήρως. 
Αν διαβάσουν το μήνυμά Μου Ειρήνης και Αγάπης, θα καταλάβουν. 
Εγώ, ο Κύριος, σας αγαπώ όλους με τον ίδιο τρόπο. 
Το επαναλαμβάνω για όσους ακόμη δεν έχουν καταλάβει. 
Ελάτε, λοιπόν, σε Μένα, επισκεφθείτε Με, ελάτε και πιείτε από Μένα και θα διψάσετε περισσότερο. 
Ελάτε και φάγετέ Με και θα Μ' επιθυμήσετε ακόμη περισσότερο.
Ανοίξτε τις καρδιές σας και δεχθείτε Με, μη Με αφήνετε να στέκομαι στην πόρτα σας! Καλωσορίστε Με στην καρδιά σας. 
Γνωρίζω τις ανάγκες σας, γνωρίζω τις αδυναμίες σας. 
Η ψυχή σας Με χρειάζεται και μόνο μέσω Εμού θα μπείτε στον Παράδεισο. 
Γιατί επιτρέπετε στην ψυχή σας να πιαστεί σ' αυτά τα δίχτυα, που έστησε ο εχθρός Μου; Επιστρέψτε σε Μένα, αντικρύστε Με, διδαχθείτε διαβάζοντας το Θείο Λόγο Μου, ο χρόνος που θ' αφιερώσετε, διαβάζοντάς Με, δεν θα πάει χαμένος. 
Μπορείτε βέβαια ν' αφιερώσετε στο Σωτήρα σας μια ώρα την ημέρα; 
Αγαπάτε ο ένας τον άλλο, έχετε ειρήνη μεταξύ σας, συγχωρείτε, όπως Εγώ συγχωρώ τις αμαρτίες σας, ανταποδίδετε το κακό με την αγάπη. 
Να είστε καλοί! 
Να είστε τέλειοι! 
Ελάτε, η Αγάπη σας αγαπά και η Aγάπη δεν θα σας εγκαταλείψει ποτέ. 
Η Αγάπη θα σας βοηθήσει και θα σας είναι οδηγός μέχρι τέλους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου