Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

ΣΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΙΕΡΗΣ ΜΟΥ ΚΑΡΔΙΑΣ ΕΧΩ ΦΥΛΑΞΕΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.

<<......., Εγώ είμαι. 
Κοίταξέ Με, ψυχή. 
Κάθε φορά που φωνάζω από το Σταυρό μου, είναι εκείνη ακριβώς η στιγμή που βλέπω έναν από τους δικούς Μου να ενδίδει στο Σατανά.
Κατάλαβε ότι τα Μάτια Μου βλέπουν την ψυχή σου, η Καρδιά Μου νιώθει την ψυχή σου. Αγαπώ την ψυχή σου, όχι το σώμα σου, η ψυχή σου είναι μέσα στο σώμα σου. 
Προσπάθησε ν' αντιληφθείς τα Λόγια Μου 
Kοίταξέ τα με τον τρόπο που τα βλέπω Εγώ, ο Θεός σου. 
Σε αγαπώ, περπάτησε στα Ίχνη Μου. 
Λάτρευέ Με - ας είσαι ευλογημένη. 
Ατένισε Εμένα, το Θεό σου, και κάνε Με να χαρώ! 
Στα βάθη της Ιερής Μου Καρδιάς έχω φυλάξει μια θέση για σένα. 
Το σπίτι σου είναι μέσα στην Ιερή Μου Καρδιά. 
Έλα! Έλα σε Μένα. 
Το να Με αγαπάς, Με δοξάζει και σε εξαγνίζει. 
Ακολούθησε τα Ίχνη Μου. 
Θα σε οδηγήσουν εκεί όπου επιθυμώ να είσαι. 
Ας προσευχηθούμε: 
"Άγιο Πνεύμα, έλα επάνω μας
και ανανέωσέ μας,
γέμισε την καρδιά μας με την Αγάπη Σου.
Αναπαύσου στη βασανισμένη μας ψυχή,
χαρίζοντάς μας ειρήνη.
Κάλυψέ μας υπό τη σκέπη των Πτερύγων Σου,
προστατεύοντάς μας από κάθε κακό.
Χάρισέ μας ταπεινοφροσύνη.
Oδήγησέ μας στο Φως Σου,
για ν' αξιωθούμε να δούμε τις επιθυμίες Σου
κι έτσι να τις εκπληρώσουμε. Αμήν.
Λουλούδι, θα σε διαβεβαιώσω, ότι Εγώ είμαι η Αλήθεια και ο Λόγος Μου  είναι η Αλήθεια. Πολλοί, όμως, από τους δικούς Μου έχουν ξεχάσει τα λόγια Μου, κι έχοντας γίνει σκληρόκαρδοι ψάχνουν στο σκοτάδι. 
Είναι γραμμένο ότι θα εκχέω το Πνεύμα Μου σε όλη την ανθρωπότητα και τα παιδιά Μου θα προφητεύσουν πάλι. 
Θα δώσω όνειρα και οράματα σε πολλούς, θα δώσω ακόμη και στους τελευταίους, θα σας δώσω ελπίδα και θα σας ενθαρρύνω, δείχνοντας θαυμαστά Σημεία στον Oυρανό και στη γη. 
Είναι τα σημερινά Μου Σημεία  
Είπα ότι εκ στόματος νηπίων θ' ακούσετε την Αλήθεια! 
Σ' αυτούς που καταδικάζουν τα σημερινά Θεία Μου Έργα, λέγω τούτο: Η αποστασία σας σάς καταδικάζει! 
Όλοι εσείς, που δυσπιστείτε και ερημώσατε τον Κήπο Μου, ελάτε σε Μένα και μετανοήστε!! 
Έλα, παιδί Μου, σε αγαπώ, έχε την Ειρήνη Μου. 
Φάγε από Μένα, κρατήσου από Μένα, είμαι στο πλευρό σου. 
Πάσχισε να διαφυλάξεις τις Διδασκαλίες Μου και να Τις ακολουθήσεις. 
Εγώ, ο Κύριος, σε αγαπώ. 
Είμαι Παρών όπου κι αν είσαι, γι' αυτό χαμογέλα Μου όταν Με κοιτάς! 
Μακάριοι οι απλοί στην καρδιά, γιατί δική τους είναι η Βασιλεία των Oυρανών. 
Η Δικαιοσύνη θα υπερισχύσει και τον Oίκο Μου θα τον ανακαινίσει η Απλότητα, θα τον περιβάλλει η Ακεραιότητα. 
Επίτρεψέ Μου, παιδί, να χαράξω επάνω σου τα Θεία Μου Λόγια. 
Πίστευε στην Παρουσία Μου. 
Ψυχη,να είσαι πιστή σε Μένα, να είσαι η εικόνα Μου. 
Μέσα στο ίδιο το Ιερό και στα βάθη του Καθιδρύματός Μου, η Ιερή Μου Καρδιά αιμορραγεί. 
Παιδι Μου, η αγωνία Μου για τις ψυχές που βαδίζουν στο σκοτάδι, ψυχές σπιλωμένες, πληγώνει την Καρδιά Μου. 
Βρίσκομαι έξω από την πόρτα τους και χτυπώ, αλλά εκείνες αρνούνται ν' ανοίξουν. 
Oι καθημερινές τους ασχολίες δεν αφήνουν θέση για το Σωτήρα τους και βυθίζονται σε ακόμη πυκνότερα σκοτάδια. 
Αν και τους έδωσα το χάρισμα της νόησης και της αντίληψης, δεν έχουν τη διάθεση ν' αλλάξουν, εφόσον Μου αρνούνται την είσοδο. 
Δεν απαιτώ τίποτε. 
Ζητώ μόνο λίγη αναγνώριση, λίγη αγάπη. 
Η δημιουργία τους ήταν χαρά για Μένα, αλλά πώς μπορεί να τα μάθουν όλ' αυτά, αφού Με έχουν αποκλείσει;......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου