Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Ελάτε σε Μένα χωρίς να γυρεύετε θαύματα, σημεία και τέρατα. Ελάτε σε Μένα με προσευχές.

<<.......Εγώ είμαι.
Νιώσε την Παρουσία Μου. 
Η Αγάπη σε αγαπά. 
Θα προετοιμάζω πάντα το δρόμο σου σε όλες αυτές τις συνάξεις.
Επίτρεψε στο Πνεύμα Μου ν' αναπνεύσει μέσα σου. 
Ψυχη,θα σε μάθω να είσαι πρόθυμη, θα σε μάθω να μην υψώνεσαι, θα σε μάθω να παραμένεις μικρή. 
Το Πνεύμα Μου είναι πάνω σου. 
Ποθώ την αγάπη. 
Αγάπη για να σβήσω την αδικία, αγάπη για να επανορθώσω τη βλάβη που υπέστη η Εκκλησία Μου, αγάπη για να θρέψω τα πεινασμένα Μου πρόβατα, αγάπη για να ανταποδώσω το κακό, αγάπη για να σβήσω την ακόρεστη δίψα Μου. 
Αχ, παιδί Μου! 
Τεράστιες επανορθώσεις πρέπει να γίνουν αλλά είστε τόσοι λίγοι εσείς που είστε ειλικρινείς και επανορθώνετε, είστε μόνο μια χούφτα τώρα. 
Ένα υπόλοιπο της δημιουργίας Μου είναι ειλικρινείς. 
Είναι τόσοι πολλοί αυτοί που ακολουθούν τα Σημεία Μου και έλκονται από το εντυπωσιακό και από τίποτε περισσότερο. 
Μπορείτε να τις δείτε αυτές τις ψυχές.
Τα Σημεία Μου δε σας δίνονται για να προκαλέσουν αίσθηση σ' αυτή τη γη. 
Ζητώ σοβαρά από όλους όσους κυνηγούν ό,τι κάνει αίσθηση, να έρθουν σε Μένα ταπεινά και να προσευχηθούν. 
Ελάτε σε Μένα χωρίς να γυρεύετε θαύματα, σημεία και τέρατα. 
Ελάτε σε Μένα με προσευχές. 
Ζείτε άγια, μετανοείτε και νηστεύετε, αντί να γεμίζετε την ψυχή σας με μάταιες ψευδαισθήσεις, και τότε, επειδή δεν ικανοποιώ το πνεύμα σας, να Μου γυρίζετε την πλάτη εντελώς... 
Πού είναι το Πνεύμα με το οποίο σας προίκισα; 
Η καρδιά σας ας φυλάξει τις διδασκαλίες Μου.
Χαμηλώστε τα μάτια σας μπροστά Μου, γονατίστε μπροστά στην Αγία Παρουσία Μου και μετανοήστε για την κακία σας. 
Εγώ, ο Κύριος, θ' ανυψώσω τους ταπεινούς. 
Ελάτε σε Μένα ν' ακούσετε τη Φωνή Μου, ελάτε ν' ανακαλύψετε τη Σοφία ταπεινά και ειλικρινά. 
Η Ιερή Μου Καρδιά δε βρίσκει καμιά ευχαρίστηση σε όσους αναζητούν το εντυπωσιακό, ούτε σε όσους ισχυρίζονται ότι κάνουν το καλό αλλά έρχονται από περιέργεια. 
Πόσα λίγα θα μάθουν! 
Παιδί Μου, αν και είσαι ανίκανη να κατανοήσεις πλήρως τη Σοφία Μου, ήμουν και είμαι ο μόνος σου Διδάσκαλος. 
Σε προωθώ, βήμα προς βήμα. 
Σε εκπαιδεύω στους Δρόμους της Σοφίας. 
Σε οδηγώ στα μονοπάτια της αρετής. 
Μη γυρεύεις να στραφείς ούτε δεξιά ούτε αριστερά, προσκολλήσου σε ό,τι σου έχω δώσει. 
Παιδί Μου, σου προσφέρω την Ειρήνη Μου.
Δεν επιθυμώ το Ποτήρι της Δικαιοσύνης Μου να ξεχειλίσει, όπως τώρα· γι' αυτό σας λέγω: μετανοείτε, νηστεύετε και ζείτε άγια!
Πολλοί βαδίζουν προς τον όλεθρο, εξαιτίας του κακού που έχει συσσωρευθεί μέσα τους το εσωτερικό τους είναι σαν τη νύχτα.
Όσο το Πνεύμα Μου συνεχίζει να συνθλίβεται και όσο οι δικοί Μου καταπνίγουν τις Προειδοποιήσεις Μου, σβήνοντας το Πνεύμα Μου, αντιμετωπίζοντας τις προφητείες με περιφρόνηση και βρίσκοντας σχεδόν ευχαρίστηση ν' αναγγέλλουν ότι οι εμφανίσεις της Παρουσίας Μας είναι αναληθείς, η μακροθυμία Mου εξαντλείται.
H Δικαιοσύνη Μου θα επικρατήσει. 
Σήμερα, ακόμη, έρχομαι σε σας ως ο πλέον Σπλαχνικός Φίλος, αλλ' αύριο θα έρθω ως αυστηρός Κριτής. 
Το Πνεύμα Μου το σβήνουν, περιγελούν τις Ευλογίες Μου, αυτοί είναι οι σημερινοί Κάιν.
Σας αγαπώ όλους απέραντα. 
Να το θυμάστε πάντα αυτό, θα μαλακώσω τη Δικαιοσύνη Μου, μόνο όταν γίνουν τεράστιες επανορθώσεις. 
Η Αγάπη σάς αγαπά.
Πώς μπορούν οι δικοί Μου να προσεύχονται με ειρήνη το αποστολικό Πιστεύω και να λένε: "Πιστεύω στο Πνεύμα το Άγιο", όταν οι πιο πολλοί απ' αυτούς απορρίπτουν τα έργα του Πνεύματός Μου, Το αρνούνται και Το συνθλίβουν; 
Aληθινά σου λέγω, δε βρίσκω καμιά αγιότητα μέσα τους. 
Όταν σ' αυτό το σκοτάδι διακρίνουν από μακριά μια μικρή φλόγα, πέφτουν πάνω της σαν ανεμοστρόβιλος να τη σβήσουν, για να συνεχίσουν τα πονηρά τους έργα στο σκοτάδι κι έτσι να μην εκτεθούν στο φως. 
Μια μέρα, παιδί Μου, δε θα βλέπεις παρά Φως, μόνο Φως! 
Μην αποθαρρύνεσαι ποτέ, γιατί είμαι μαζί σου έως το τέλος......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου