Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Αν αποφασίζω να υπενθυμίσω στη Δημιουργία Μου την Αγάπη Μου, ακόμη και καθημερινά, με διάφορα όργανα, και να σας καλέσω σε μετάνοια, κανένα πλάσμα που είναι μόνο σκόνη και στάχτες δεν είναι σε θέση να πετάξει οτιδήποτε από όσα έχω πει.

<<...... Προσευχήσου για όλες αυτές τις ψυχές που δεν έχουν ακόμη καταλάβει την Αγία Γραφή και παρερμηνεύουν τόσα πολλά χωρία Της, παραλείποντας ολόκληρα κομμάτια, που θα μπορούσαν να σας διαφωτίσουν και αποσιωπώντας πλούσια στοιχεία. 
Άκουσε και προσπάθησε να καταλάβεις:
Ήταν κάποτε ένας σπορέας, που ετοίμασε έναν τεράστιο αγρό - διάλεξε τον πιο καλό σπόρο για να σπείρει και να παράγει το καλύτερο σιτάρι! 
Όταν, λοιπόν, ήρθε η ώρα του Θερισμού, πόσο πλούσια ήταν η συγκομιδή! 
O εχθρός τού έστειλε ένα κοπάδι από κοράκια να πετάξει πάνω από τον αγρό του, που είχε οργωθεί και ετοιμασθεί με τόση αγάπη και θυσία, και ήταν έτοιμος να δώσει πλούσια συγκομιδή, ικανή να θρέψει ολόκληρη τη χώρα, χωρίς ν' αφήσει κανένα πεινασμένο. 
Αυτά τα κοράκια, όμως, που στάλθηκαν από τον εχθρό του, άρχισαν να τσιμπολογούν εδώ κι εκεί από τη συγκομιδή, καταβροχθίζοντας και καταστρέφοντας όσο το δυνατόν περισσότερο καρπό.
Αν δεν ήταν ο σπορέας να τα δει όλ' αυτά και να στείλει τους υπηρέτες του να διώξουν αυτά τα κοράκια, θα είχαν αφανίσει ολόκληρη τη συγκομιδή. 
Ο σπορέας είμαι Εγώ, ο Κύριος, η συγκομιδή είναι ο Λόγος Μου 
O εχθρός είναι ο Σατανάς. 
Τα κοράκια είναι αυτές οι ψυχές που, επηρεασμένες από το Σατανά, στο πέρασμα πολλών χρόνων, "τρώνε" κατά καιρούς σημαντικά στοιχεία από τα Λόγια Μου. 
Όμως Εγώ, ο Ιησούς Χριστός, ο Κύριος, θα φανερώνομαι κατ' επανάληψη για να σας ξαναφέρνω αυτά τα ελλείποντα στοιχεία, για να ομορφαίνω και να αποκαθιστώ την Εκκλησία Μου. 
Σε αγαπώ, Δημιουργία. 
Oλόκληρη η Εκκλησία Μου θ' ανακαινιστεί.
Θα μπω στο Ναό Μου, όπως ακριβώς το είχα κάνει όταν ήμουν στη γη, και με τη Ζώνη της Ακεραιότητός Μου θα πατάξω όλους αυτούς τους απατεώνες, θα μπω με δύναμη και θ' ανατρέψω όλους τους αργυρολάτρες. 
Θα μπω στην "Ιερουσαλήμ", ώστε η Νέα Ιερουσαλήμ να μπορέσει ν' αρχίσει να βλέπει το Φως. 
Θ' αποσύρω αυτούς τους ογκόλιθους και θ' ανοίξω το Δρόμο! 
Αυτό, Παιδι Μου, θα γίνει γνωστό ως η Μεγάλη Δοκιμασία της Εκκλησίας Μου. 
Θα βάλω τότε στο χέρι του Πέτρου ένα σκήπτρο σιδερένιο, με το οποίο θα φυλάξει τα πρόβατά Μου και για όσους δεν ξέρουν και αναρωτιούνται ακόμη "γιατί πρέπει να έχουμε έναν οδηγό;" σας λέγω τούτο: "Είδατε ή ακούσατε ποτέ να υπάρχει ποίμνιο με πρόβατα χωρίς ποιμένα; 
Εγώ είμαι ο Oυράνιος Πατέρας σας και διάλεξα τον Πέτρο να φυλάει τα πρόβατά Μου μέχρι την επιστροφή μου. 
Τού έδωσα την υπευθυνότητα. 
Γιατί, λοιπόν, όλες αυτές οι διαμάχες, γιατί όλ' αυτά τα μάταια επιχειρήματα; 
Και για όλους αυτούς που δεν γνωρίζουν ακόμη τα λόγια Μου, τους λέγω να τα διαβάσουν μέσα στις Γραφές και να τα βρουν στις μαρτυρίες του Ιωάννη, του μαθητή Μου  
Θα ενώσω τότε την Εκκλησία Μου και θα σας περιβάλω με τα Χέρια Μου σε ένα ποίμνιο, γιατί όπως είστε σήμερα είστε τελείως σκορπισμένοι, σε τόσες πολλές κοινότητες διασπασμένοι. 
Το Σώμα Μου το διαμελίσατε και αυτό ΔΕΝ ΜΠOΡΕΙ ΝΑ ΣYNEXIΣTEI! 
 Θα σας ενώσω όλους. 
Τότε, Εγώ και ο Πέτρος θα εργαστούμε μαζί. 
Θα του δείξω όλα τα κρυμμένα Μου στοιχεία, θα του δείξω πολλά από τα μυστήριά Μου για να τον αξιώσω να τα διδάξει στα παιδιά Μου και υπό αυτήν τη διδασκαλία θα δείτε ένα νέο Oυρανό και μια νέα γη. 
Εγώ, ο Κύριος, θ' ανακαινίσω τους τοίχους του Ιερού Μου. 
Προσευχήσου για την ανανέωση που θα επέλθει στην Εκκλησία Μου.
Εγώ, ο Κύριος, σας αγαπώ όλους. 
Είμαι ο Λόγος, ο Αιώνιος Λόγος. 
O Λόγος Μου είναι Αιώνια Ζωή. 
Αν αποφασίζω να υπενθυμίσω στη Δημιουργία Μου την Αγάπη Μου, ακόμη και καθημερινά, με διάφορα όργανα, και να σας καλέσω σε μετάνοια, κανένα πλάσμα που είναι μόνο σκόνη και στάχτες δεν είναι σε θέση να πετάξει οτιδήποτε από όσα έχω πει. 
Εγώ, ο Κύριος, γνωρίζω τις ανάγκες σας και σας λέγω το Έλεός Μου επάνω σας είναι Μεγάλο! 
Έλα, νιώσε την Παρουσία Μου........>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου