Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

ΔΩΣΤΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΜΟΥ. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ.

<<......Εγώ, ο Κύριος, είμαι Πολυεύσπλαχνος και το Έλεός Μου είναι ασύγκριτο. 
Το Έλεός Μου είναι Μεγάλο και απύθμενο. 
Δημιουργία!
Oι αμαρτίες σας είναι μαύρες σαν κάρβουνο και, χωρίς το Απέραντο Έλεός Μου, η Δικαιοσύνη Μου θα σας είχε φέρει σε πλήρη καταστροφή. 
Είμαι μπροστά στις πόρτες σας τώρα και σαν κλέφτης θα μπω. 
Δώστε προσοχή στα Σημάδια μου. 
Να είστε προετοιμασμένοι.
Προσευχήσου, Παιδι Μου, προσευχήσου γι' αυτούς που Μου αντιστέκονται ακόμη, προσευχήσου γι' αυτούς που Με προσβάλλουν και συσκοτίζουν τον κόσμο, καταδικάζοντας τα πρόβατά Μου που βαδίζουν στο σωστό δρόμο.
Ελευθέρωσέ τα! 
Ελευθέρωσέ τα, φέρνοντάς τα σε Μένα. 
Αχ, Ψυχη! 
Μικρέ αμνέ. 
Μείνε κοντά Μου, μείνε κρυμμένη υπό τη Σκέπη Μου, κρυμμένη στην Καρδιά Μου. 
Η Σωτηρία θα έρθει από Εμένα, επίτρεψέ Μου να σε χρησιμοποιήσω.
Λουλούδι, μη γυρεύεις να καταλάβεις τους Δρόμους Μου 
Ψυχη, να είσαι απλή και να δέχεσαι όλα όσα έρχονται από Εμένα. 
Η απλότητα με γοητεύει αφάνταστα, η υπακοή κάνει την Ιερή Μου Καρδιά να σκιρτά από χαρά, γιατί αυτό είναι το Όπλο εναντίον του κακού.
Όσο δύσκολη και αν σου φαίνεται η κατάσταση, εμπιστεύσου Με και υπάκουσε. 
Θα σε βοηθώ πάντα, όταν βλέπω ότι Με υπακούς και κάνεις το Θέλημά Μου. 
Να θυμάσαι ότι είμαι Εγώ, ο Κύριος, που θα σας ενώσω όλους υπό το Όνομά Μου και όλες Μου οι επιθυμίες θα πραγματοποιηθούν με τη Δύναμή Μου.
Εγώ, ο Θεός σου, σε αγαπώ και δεν θα σ' εγκαταλείψω ποτέ, ακόμη και στις πιο κρίσιμες καταστάσεις. 
Η Αγάπη θα σ' εμπνεύσει. Η Σοφία αγαπά τη ζωή. 
Η Σοφία φέρει το Όνομα της Αγιότητας και δίνεται σε όλους όσους Με υπακούνε. 
Όλες οι οδηγίες προέρχονται από τη Σοφία. 
Έχε εμπιστοσύνη σε Μένα και σπείρε τους σπόρους της Αγιότητας.
Ειρήνη σε σένα. 
Έλα, θυμήσου την Αγία Μου Παρουσία. 
Είμαι η Ανάσταση και μόνο μέσω Εμού θα βρείτε τη ζωή, την Αιώνια Ζωή. 
Σ' αυτή όμως την επιστροφή ο Ποιμένας βρίσκει τα πρόβατά Του σκορπισμένα, πολλά λιμοκτονούν κι η Μάντρα, μέσα στην οποία βρίσκονταν, κείτεται γκρεμισμένη, και μάλιστα από τους ίδιους Του τους φίλους. 
Τα πρόβατά Μου, κακοποιημένα και πεινασμένα, κείτονται νεκρά. 
Αυτοί οι ποιμένες, που είχαν τη φροντίδα του Ποιμνίου Μου, Με παρήκουσαν, υπήρξαν άπιστοι απέναντί Μου, γι' αυτό θα χρειαστεί να τους απομακρύνω, από φόβο μη βλάψουν περισσότερο. 
Αυτό θα γίνει γνωστό ως η Μεγάλη Δοκιμασία της Εκκλησίας Μου.
Πολυάκριβη ψυχή, πόσο σε αγαπώ.
Η Εκκλησία θα αναβιώσει μέσω Εμού. 
Ψυχη,η γενεά σου αναζητεί την Αλήθεια, όταν η Αλήθεια είναι η Αγάπη. 
Όμως η Αγάπη λείπει από μέσα τους. 
Το Όνομά Μου  δεν σημαίνει τίποτα γι' αυτούς, τώρα πια. 
Κι όμως το Έλεός Μου είναι Μεγάλο πάνω σ' αυτούς που Με βεβηλώνουν. 
Η Δημιουργία Μου έχει εγκαταλείψει τους Δρόμους Μου, αφέθηκε να οδηγηθεί από οδηγούς τυφλούς, επαναστάτησε κατά του Νόμου Μου διδάσκοντας ένα νόμο που δεν είναι δικός Μου. 
Δημιουργία! 
Αν ήξερες μόνο πόσο είσαι κοντά στην Πτώση! 
Φροντίζετε ο ένας για τον άλλο  αντί να διώκετε ο ένας τον άλλο. 
Μάθετε τους Δρόμους Μου, τους Δρόμους της Σοφίας. 
Κάθε σας πράξη ή σκέψη να περιβάλλεται από την Αγάπη. 
Λουλούδι, είμαι ο Αφοσιωμένος σου Φύλακας, έχε Μου, λοιπόν, εμπιστοσύνη. 
Σε φυλάω κάτω από το Φως Μου, σε τρέφω με το Χυμό Μου. 
Είμαι η ίδια η Πιστότητα. 
Η Ιερή Μου Καρδιά υποφέρει. 
Γεμάτος αγκάθια γυρεύω ανακούφιση και ανάπαυση απ' όλους αυτούς που Με αγαπούν. 
Στρέφομαι στις μικρές Μου ψυχές και τις πλησιάζω, γιατί μέσα στη μικρότητά τους βρίσκω την ανάπαυσή Μου, βρίσκω την ανακούφισή Μου.
Προσευχήσου για τις ψυχές εκείνες που έχουν ανάγκη σωτηρίας. 
Προσευχήσου σε Μένα, γιατί τ' Όνομά Μου είναι Αυτός-που-σώζει. 
Oι ώρες φεύγουν, οι μέρες της μισθαποδοσίας έχουν αρχίσει, οι μέρες της ανταπόδοσης είναι εδώ. 
Η ανομία αυτής της γενεάς είναι τόσο μεγάλη και η αποστασία τόσο βαριά που και οι δύο Καρδιές Μας έχουν διαπεραστεί πέρα ως πέρα από την ανομία τους και τις κατάφωρες προσβολές τους. 
Σας ικετεύω να επιστρέψετε σε Μένα, να στραφείτε σε Μένα και Εγώ θα σας συγχωρήσω! Πιασθείτε γερά από την Αγάπη και Εγώ θα σας κατακλύσω με ευλογίες. 
Να είστε δίκαιοι ο ένας με τον άλλο και να φέρεστε μεταξύ σας με καλοσύνη. 
Ν' αγαπάτε ο ένας τον άλλο. 
Γίνετε τα τέκνα του Φωτός Μου. 
Καταλάβετε γιατί τόσες καταστροφές επισύρονται πάνω σας, επισύρονται από το κακό που έχει συσσωρευθεί μέσα στην ψυχή σας. 
Επιστρέψτε σε Μένα και αφήστε το Αίμα Μου να σας εξαγνίσει......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου