Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ.

ΜΗΝΥΜΑ   ΤΗΣ   ΠΑΝΑΓΙΑΣ




Ειρήνη σε σενα παιδι μου. 
Σε αγαπώ, δόξασε το Θεό, προσευχήσου για τη λύτρωση των ψυχών. 
Δόξασέ Τον, υπακούοντας στο Θέλημά Του. 
Σε αγαπά στοργικά, ψυχή. 
 Έλα και προσευχήσου σ' Αυτόν με αυτά τα λόγια:
"Παντοδύναμε Θεέ,
δίδαξε στη δούλη σου τους δρόμους Σου,
δίδαξέ Μου την ταπείνωση,
την υπομονή και την αγάπη,
οδήγησέ με στο Μονοπάτι Σου
της Δικαιοσύνης και των Αρετών,
παραδίνομαι σε Σένα
και σου προσφέρω τη θέλησή μου,
συγχώρεσε τις αμαρτίες μου,
ανανέωσέ με, αξίωσέ με
για να μπορέσεις να με
χρησιμοποιήσεις πλήρως. Αμήν".

Η Εκκλησία θ' αναβιώσει και στο τέλος οι Καρδιές Μας θα υπερισχύσουν. 
Oι εμφανίσεις Μου γίνονται για να ενθαρρύνουν τις ψυχές στα Έργα του Θεού. 
Είναι ένα κάλεσμα επιστροφής σ' Εμάς, μια προειδοποίηση. 
Θα εμφανιστώ σε πολλούς. 
Θα δώσω οράματα και θα υπάρξουν οραματιστές. 
Προσευχήσου να επιστρέψει η Αγία Εκκλησία στην αρχική κατάσταση, όταν όλα τα Έργα του Θεού γίνονταν ευπρόσδεκτα χωρίς δυσπιστία και περιφρόνηση, χωρίς αμφιβολία. Προσευχηθείτε για ν' ανανεωθεί πάλι η Πίστη της Αγίας Εκκλησίας, όπως στο παρελθόν, και πιστεύετε στα Θαύματα, στις εμφανίσεις και στα οράματα, γιατί όλα αυτά είναι ένας τρόπος με τον οποίο μιλάει ο Θεός. 
Προσευχήσου για μιαν ανανέωση. 
Προσεύχομαι νύχτα-μέρα.
























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου