Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Ελάτε, όλοι εσείς που δε Με έχετε ακόμη καταλάβει!. Κάνετε Ειρήνη μαζί Μου, ελάτε να κάνετε Ειρήνη με την Αγάπη. Εγώ, ο Κύριός σας Ιησούς Χριστός, επιθυμώ να γίνετε Τέκνα του Φωτός Μου, ναι, οι οπαδοί Μου της Ειρήνης και της Αγάπης, τιμώντας Με!

<<.......Κάνε την Ιερή Μου Καρδιά να σκιρτήσει από χαρά, πιστεύοντας με μια πίστη παιδική. 
Mη ρωτάς γιατί σε διάλεξα και σε ανύψωσα σ' Εμένα... 
Δέξου το απλά, χωρίς το γιατί ή το πώς. 
Μην προβάλλεις καμιά ερώτηση, δέξου μόνο αυτό που Σου έχω δώσει. 
Αχ, παιδί Μου, ήμουν χρόνια έξω από την πόρτα σου!
Προσκολλήσου σε Μένα και άφησέ Με να σε καθοδηγήσω. 
Εγκαταλείψου σε Μένα. 
Εγώ, ο Ιησούς, είμαι μπροστά σου.
Αυτοί που Με αγαπούν θα μάθουν ν' αυξάνονται μέσα στην Αγάπη Μου, ώστε με τη σειρά τους να μπορέσουν να φέρουν κι άλλους σε Μένα να Με αγαπήσουν. 
Η Ιερή Μου Καρδιά φλέγεται από Αγάπη και ανυπομονεί τόσο να σας ελκύσει όλους στα βάθη Της. 
Διψώ γι' Αγάπη. 
Το μόνο που θέλω από σας είναι Αγάπη, γιατί η Αγάπη είναι η Ρίζα του Ενάρετου Δένδρου. 
Ελάτε, όλοι εσείς που δεν έχετε συμφιλιωθεί μαζί Μου! 
Ελάτε! 
Ελάτε να συμφιλιωθείτε και να δεχθείτε την Ειρήνη Μου! 
Ελάτε να μοιρασθείτε την Αγάπη Μου! 
Ελάτε, όλοι εσείς που δε Με έχετε ακόμη καταλάβει!. 
Κάνετε Ειρήνη μαζί Μου, ελάτε να κάνετε Ειρήνη με την Αγάπη. 
Εγώ, ο Κύριός σας Ιησούς Χριστός, επιθυμώ να γίνετε Τέκνα του Φωτός Μου, ναι, οι οπαδοί Μου της Ειρήνης και της Αγάπης, τιμώντας Με!
Λουλούδι, κουράγιο! 
Είμαι στο πλευρό σου και τα Μάτια Μου είναι πάνω σου, μη φοβάσαι λοιπόν. 
Είναι επιθυμία Μου το μήνυμά Μου Ειρήνης και Αγάπης να διαδοθεί από το Βορρά ως το Νότο κι από την Ανατολή ως τη Δύση, γι' αυτό έχε πίστη σε Μένα. 
Το ετοίμασα κρυφά για την εποχή σου. 
Στο Μήνυμά Μου ζητώ να ενωθούν οι Εκκλησίες Μου, γιατί όπως ο Πατέρας κι Εγώ είμαστε Ένα, και η Εκκλησία Μου πρέπει να είναι Μία, όλη ενωμένη και σε Μία Ποίμνη. Διάλεξα τον Πέτρο να είναι ο φύλακάς σας, να σας φυλάει μέσα στην Αλήθεια ως την Επιστροφή Μου, αλλά οι άνθρωποι Με παρήκουσαν. 
Διαιρέθηκαν ανακηρύσσοντας δικούς τους κανόνες. 
Αγαπημένοι, όταν διαιρεθήκατε πρόσφατα, ένα κομμάτι Μου αποσχίστηκε, ναι! 
Δε συνειδητοποίησαν ότι απέκοψαν ένα κομμάτι από το Σώμα Μου. 
Ω, αγαπημένοι Μου, το αξίζω άραγε αυτό; 
Γιατί ραγίζετε την Καρδιά Μου; 
Γιατί πληγώνετε την Καρδιά του Θεού σας; 
Γιατί πλημμυρίζετε τα Μάτια Μου με περισσότερα Δάκρυα Αίματος;
Σας ικετεύω, όπως ακριβώς ένας ζητιάνος, που έχει καταστεί ανάπηρος από τους ίδιους του τους φίλους, να γυρίσετε όλοι στον Πέτρο και να γίνετε ένα, όπως ο Πατέρας κι Εγώ είμαστε Ένα. 
Καλώ επίσης όλους αυτούς που απορρίπτουν τη Μητέρα Μου, ν' ανοίξουν τ' αυτιά τους και ν' ακούσουν. 
Η Μητέρα Μου είναι η Βασίλισσα των Oυρανών. 
Το Όνομά Της, "Θεοτόκος". 
Δεν κατηγορώ όσους δεν γνώριζαν, προσπαθώ μόνο να σας επαναφέρω στην Αλήθεια. Φωνάζω επίσης για τη μεταστροφή αυτού του κόσμου. 
Υπενθυμίζω επίσης σε όσους έχουν ξεχάσει την Παντοδυναμία Μου ότι δε θα πρέπει να Με συγκρίνουν με τον εαυτό τους.
Υπενθυμίζω σε όλους σας, ότι ζείτε στα Τέλη των Καιρών και γι' αυτό το λόγο τα Σημεία Μου έχουν αυξηθεί... 
Oι Γραφές εκπληρώνονται... 
Είμαι η Ειρήνη και η Αγάπη. 
Εγώ, ο Κύριός σας Ιησούς, είμαι εύσπλαχνος, ναι, το Έλεός Μου είναι Μεγάλο. Πιστεύετε στο Έλεός Μου, χωρίς όμως ποτέ να ξεχνάτε, ότι Είμαι επίσης ένας Θεός Δικαιοσύνης. 
Η κάθαρσή Μου, που θα στείλω από τον ουρανό, θα γίνει από αγάπη. 
Μην το παρανοείτε και μην το παρεξηγείτε, αποκαλώντας το "απειλές εκ μέρους του Θεού". 
Δε σας απειλώ, σας προειδοποιώ από αγάπη. 
Όπως ένας πατέρας που προειδοποιεί το παιδί του, και που προσπαθεί να το λογικέψει και να το επαναφέρει στο σωστό δρόμο, έτσι κι Εγώ προσπαθώ να σας λογικέψω και να σας δείξω πόσο λανθασμένοι και πλανεμένοι είναι μερικοί από σας, και πόσο οι αμαρτίες μπορούν να φράξουν το Φως Μου. 
Έρχομαι να σας ξυπνήσω, γιατί πολλοί από σας βρίσκονται σε βαθύ ύπνο. 
Έρχομαι σε όλους σας από το Άπειρο Έλεός Μου, για ν' αναστήσω τους νεκρούς. Έρχομαι να σας ζητήσω, από την Απέραντη Αγάπη που έχω για όλους σας, να μετανοήσετε και ν' αλλάξετε τις ζωές σας και να γίνετε άγιοι. 
Ζείτε με αγιότητα, γιατί είμαι Άγιος. 
Σας δίνω την Ειρήνη Μου, για να είστε εν Ειρήνη και να μπορέσετε να δώσετε αυτή την Ειρήνη στους αδερφούς σας.
Ελάτε τώρα, συγκεντρωθείτε σε προσευχή στο τέλος αυτής της χρονιάς. 
Ελάτε και αγαπάτε ο ένας τον άλλο, όπως Εγώ, ο Κύριος, σας αγαπώ. 
Ευλογώ τον καθένα σας.......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου