Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΑΣ, Δημιουργία, εκ των προτέρων, μην περιμένετε το θάνατο να σας επισκιάσει, φυλάξτε την ψυχή σας καθαρή και ακηλίδωτη.

<<......Παιδι Μου, όλες οι ψυχές μπορούν να ελευθερωθούν, αλλά μόνο όταν αυτές οι ίδιες ανοίξουν και προθυμοποιηθούν. 
Έχω δώσει σε όλες τις ψυχές αυτή την ελευθερία και η θέλησή τους ανήκει μόνο σ' αυτές. Τώρα, εάν μια ψυχή είναι άκαμπτη σε σημείο να μη Μου ανοίγεται, πώς θα μπω μέσα της; 
Είμαι ο Κύριος και ο Θεός, αλλά έχω δώσει σε όλους σας ελευθερία και θέληση. 
Αν πιστέψετε και Μου προσφέρετε τη θέλησή σας, παραδινόμενοι σε Μένα, θα μπω στην καρδιά σας και θα σας θεραπεύσω. 
Δεν θα μπω διά της βίας. 
Είμαι στις πόρτες τους και περιμένω να Μου ανοίξουν και να Με καλωσορίσουν. 
Λουλούδι, στηρίξου σε Μένα. 
Θα δώσω ακόμη και στους πιο άθλιους. 
Είμαι μια Άβυσσος Ελέους, όμως, προς μεγάλη Μου λύπη, πολλοί από σας έχουν ξεχάσει πώς είμαι πραγματικά. 
Δεν είμαι ένας Θεός διακρίσεων, είμαι Δίκαιος και δίνω ακόμη και στους χειρότερους ανάμεσά σας. 
Κάνε την Ιερή Καρδιά Μου να σκιρτήσει από χαρά! 
Δώσε Μου την αγάπη σου, ακόμη κι αν είναι μερικές φορές χλιαρή, θα τη δεχθώ. 
Δώσε Μου την αγάπη σου και θα την τελειοποιήσω μέσα στη Θεότητά Μου. 
Έλα σε Μένα, όπως τώρα, χωρίς ιδιοτέλεια και πρόσφερέ Μου την αγάπη σου, μην περιμένεις να γίνεις αγία για να Μου προσφέρεις την αγάπη σου, έλα όπως είσαι με όλες σου τις ατέλειες και μέσα στην Καθαρότητά Μου θα μεταμορφώσω την αγάπη σου σε μιαν αγάπη αγνή, καθρεφτίζοντάς την πάνω σου από τον Oυρανό. 
Μικρή ψυχή, θα ομορφύνω οτιδήποτε Μου προσφέρεις. 
Έλα, λοιπόν, σε Μένα όπως είσαι, πρόσφερέ Μου την αγάπη σου, αυτή την αγάπη που λείπει σε τόσους ανθρώπους!
Ψυχή! 
Αν ήξερες μόνο πόσες ψυχές υποφέρουν τώρα στον Άδη... 
Ελευθέρωσέ τες από τον Άδη για να μπορέσουν να έρθουν σε Μένα. 
Φλέγονται από πόθο να είναι μαζί Μου, αλλά δεν μπορούν εξαιτίας των κηλίδων της ψυχής τους. 
Ελευθέρωσέ τες με προσευχές και θυσίες, ελευθέρωσέ τες με την αγάπη σου, με τη λατρεία σου σε Μένα, ελευθέρωσέ τες, προσκολλώμενη σε Μένα και το Σταυρό Μου, ελευθέρωσέ τες με πράξεις αγάπης, ελευθέρωσέ τες, συμμετέχοντας στα παθήματά Μου. 
Παιδ Μου, αυτές οι ψυχές λιώνουν για Μένα και ποθούν διακαώς να ενωθούν πάλι μαζί Μου και για πάντα, αλλά πρέπει πρώτα να καθαριστούν, πριν βρεθούν μπροστά Μου.
Ελευθέρωσα την ψυχή τους από το σώμα τους, τους έδειξα το Άγιο Πρόσωπό Μου για μια στιγμή κι εκείνη ακριβώς τη στιγμή τα μάτια τους ακάλυπτα, αντικρύζοντάς Με στην Καθαρότητά Μου και στο Φως Μου, είδαν αμέσως την Αλήθεια καταπρόσωπο και συνειδητοποίησαν πόσο κηλιδωμένη ήταν η ψυχή τους από την αμαρτία και, παρά τη φλογερή τους επιθυμία να ριχτούν στην ανοιχτή αγκαλιά Μου  και να Με ακολουθήσουν, κατάλαβαν ότι αυτό είναι αδύνατο πριν από την κάθαρση της ψυχής τους. 
Έτσι, μ' έναν αφάνταστο πόνο λύπης, οπισθοχωρούν κι ετοιμάζονται για την κάθαρση. Αυτό τις πονάει και τις καίει ανείπωτα, γιατί δεν μπορούν να Με δουν. 
Η απουσία Μου τις καίει και η αιτία των μεγαλύτερων δεινών τους στον Άδη είναι η Απουσία Μου. 
Υποφέρουν και άλλα είδη δεινών, με τη φωτιά, ανάλογα με τις αμαρτίες τους. 
Ετοιμάστε την ψυχή σας, Δημιουργία, εκ των προτέρων, μην περιμένετε το θάνατο να σας επισκιάσει, φυλάξτε την ψυχή σας καθαρή και ακηλίδωτη. 
Τραφείτε με το Σώμα Μου και πιείτε το Αίμα Μου όσο το δυνατόν πιο συχνά, μετανοείτε συχνά, προετοιμασθείτε γι' αυτή τη μέρα. 
Νηστεύετε, η νηστεία σάς βοηθάει. 
Ακούστε τη Φωνή Μου και προετοιμάστε την ψυχή σας, σαν να ήταν η συνάντησή μας γι' αυτήν ακριβώς τη μέρα. 
Μην περιμένετε, η αναμονή είναι λήθαργος, αναμονή είναι ν' αφήνετε τα λυχνάρια σας χωρίς λάδι. 
Να είστε προετοιμασμένοι να συναντήσετε το Σωτήρα σας. 
Σας αγαπώ όλους παράφορα. 
Συνειδητοποιήστε ότι θέλω να σας προετοιμάσω όλους από τό Απύθμενο Έλεός Μου.....>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου