Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

ΕΓΩ, ο Κύριος και ο Παντοκράτωρ, το Φως, κατεβαίνω σε σας, Δημιουργία.

<<....... Η Αγάπη θα υπερισχύσει. 
Είμαι η Αγάπη. 
Έχε την Ειρήνη Μου. 
Μη φοβάσαι. 
Είμαι Εγώ, ο Ιησούς. 
Θα έρθεις; Περιμένω.
Θα σε οδηγήσω, όπου οδήγησα και άλλους για να Με αγαπήσουν. 
Σας έχω δώσει την ελευθερία να διαλέγετε. 
Εγώ, ο Κύριος και ο Παντοκράτωρ, το Φως, κατεβαίνω σε σας, Δημιουργία. 
Κατεβαίνω μέσα σ' αυτό το πυκνό σκοτάδι να σας προσφέρω την Καρδιά Μου στο Χέρι, για να σας λυτρώσω και να λάμψω επάνω σας. 
Έρχομαι να ξεπλύνω τις αναρίθμητες αμαρτίες και προσβολές σας απέναντί Μου. Έρχομαι να σας καλέσω να επιστρέψετε σε Μένα. 
Έρχομαι να ενώσω την Εκκλησία Μου. 
Έρχομαι να σας υπενθυμίσω σε ποιον, Εγώ ο Κύριος, έχω δώσει τα Κλειδιά της Βασιλείας των Oυρανών. 
Έρχομαι να σας διδάξω όλους να τιμάτε τη Μητέρα Μου και να λυγίζετε προς τιμή Της τα γόνατα, γιατί έχει στεφθεί από το Χέρι Μου και είναι Βασίλισσα των Oυρανών.
Δημιουργία! 
Φυλαχθείτε από το διάβολο, γιατί διπλασιάζει τις προσπάθειές του για να σας παγιδέψει και, εν τω μεταξύ, προσποιείται ότι δεν υπάρχει για να ραδιουργεί άφοβα.
Ω! Δημιουργία!
Ετοιμάζει ένα μεγάλο ολοκαύτωμα για σας,
Ω, πόσο φωνάζω από το Σταυρό Μου!
Δημιουργία, επιστρέψτε σε Μένα! 
Μην τον αφήσετε να σας παγιδέψει και να σας κάνει να Mε αρνηθείτε! 
Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε για την επιστροφή των ψυχών. 
Όλες οι ψυχές ας μάθουν τις προσευχές που σου έχω δώσει
Ας μάθουν αυτές τις προσευχές. 
Σας αγαπώ όλους - σας αγαπώ όλους.
Ειρήνη σε σένα, ψυχή. 
Είμαι κουρασμένος, κουρασμένος να βλέπω πόσο λείπει η αγάπη και η απλότητα. 
Σε τι Μου χρησιμεύουν τα τυπικά και οι θυσίες, αν λείπει η αγάπη ανάμεσά τους; Λουλούδι, τι μεγαλύτερη χαρά από τους ξυπόλητους μαθητές Μου, όταν κρατούσαν στο χέρι μόνο ένα ραβδί, φυλάγοντας τ' αρνιά Μου! 
Αγαπώ την απλότητα, η απλότητα και η φτώχεια Με γοητεύουν. 
Oι αληθινοί Μου μαθητές ήταν ξυπόλητοι αλλά πλούσιοι στο πνεύμα.
Η Αγάπη υποφέρει........>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου