Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Η εποχή σας σήμερα προσπαθεί να εκλογικεύσει τα πάντα, ακόμη και τα Μυστήριά Μου!! Πώς είναι δυνατό να πιστεύουν ότι μπορούν να Με αποκαλύψουν, Εμένα το Θεό τους; Προσπαθούν να περιγράψουν τα Μυστήριά Μου με τη λογική.

<<......Ψυχη, πάσχισε να Με ακούσεις και ευχαρίστησέ Με, προσευχόμενη το ροδάριο. Νιώσε τα Μυστήρια, δες τα με τα μάτια της Αγίας Μητέρας σου, αυτά τα μυστήρια, που η εποχή σου προσπαθεί να εκλογικεύσει. 
Δεν έχουν ακόμη καταλάβει ότι τους θέλω σαν παιδιά, αθώους, με μια πίστη παιδική. 
Την Εκκλησία Μου Την διαπότισα με Πλούτο και Δόξα για να θρέψει πολλές ψυχές, έθνη ολάκερα, πλούσια στα Μυστήριά Της, αυτά τα Μυστήρια που πολλοί από σας δεν δέχονται ως μυστήρια. 
O λαός Μου σήμερα στερείται ταπεινοφροσύνης και απλότητας, στερείται καθαρότητας στην Πίστη. 
Η εποχή σας σήμερα προσπαθεί να εκλογικεύσει τα πάντα, ακόμη και τα Μυστήριά Μου!!  
Πώς είναι δυνατό να πιστεύουν ότι μπορούν να Με αποκαλύψουν, Εμένα το Θεό τους; Προσπαθούν να περιγράψουν τα Μυστήριά Μου με τη λογική. 
Αυτοί, είναι τα "κοράκια" που σου έλεγα στην παραβολή με το Σπορέα και τα Κοράκια.  
Αυτά τα κοράκια, επειδή έχασαν την πίστη τους, πασχίζουν να κατασκευάσουν δικές τους θεωρίες που να ταιριάζουν με τη δική τους ανθρώπινη αντίληψη, προσπαθώντας να ευχαριστήσουν τις μάζες, αλλά η πραγματική αιτία είναι η απώλεια της πίστης τους σε Μένα. 
Τα Μυστήριά Μου θα πρέπει να παραμείνουν αναλλοίωτα, αφημένα στην καθαρότητά τους. 
Αυτά τα "κοράκια" έχουν διασπείρει ΠΛΑΝΕΣ μέσα στην Εκκλησία Μου, διαστρέφοντας την Αλήθεια και το Λόγο Μου (αυτή την πλούσια συγκομιδή της παραβολής Μου). 
O Λόγος Μου και τα Μυστήριά Μου θα πρέπει να παραμείνουν αμετάβλητα. 
Η Εκκλησία Μου βρίσκεται σήμερα στο σκοτάδι και στη σύγχυση, αυτή είναι η αίρεση, που διείσδυσε στο Ιερό Μου, οδηγώντας σε πλάνη πολλούς ιερείς Μου. 
Το πνεύμα φωνάζει και λέει σε όλες τις Εκκλησίες: Ελέγξετε, επιπλήξετε, συμβουλέψετε, αλλά κάνετε όλ' αυτά με όλη τη μακροθυμία σας, διδάσκοντας με κάθε τρόπο... 
Ήρθε ο καιρός. 
Oι άνθρωποι δεν ανέχονται τη σωστή διδασκαλία, αλλά συγκεντρώνουν γύρω τους πλήθος από δασκάλους, που να ταιριάζουν με τις επιθυμίες τους, για να ακούνε αυτά που τους αρέσουν.
Κλείνουν τ' αυτιά τους στην Αλήθεια και στρέφονται στα παραμύθια 
Ψυχη, το Ευαγγέλιο μπορεί να τεμαχιστεί και να χωριστεί;
Πάρε το σαν παράδειγμα και για το Σώμα Μου. 
Το Σώμα Μου επίσης δεν μπορεί να χωριστεί. 
Ωστόσο, Το έχουν χωρίσει... 
H Ανταρσία εισχώρησε στην ίδια την καρδιά της Εκκλησίας Μου. 
Αρχικά, μια εσωτερική ανταρσία, που εμφύσησε ο Σατανάς, διείσδυσε σε ορισμένες ψυχές ιερέων, επισκόπων και καρδιναλίων Μου, συσκοτίζοντάς τους. 
Σκιασμένοι κάτω από τις φτερούγες του Σατανά, έπεσαν μέσα στις παγίδες του. 
Αυτή η Aνταρσία είναι τώρα ανάμεσά τους, κομματιάζοντας την Ιερή Μου Καρδιά. 
Στην αρχή, αυτή οι ιερωμένοι, αφού απορρόφησαν από το Σατανά το Σπόρο της Ανταρσίας, επώασαν αυτό το σπόρο, καταστρώνοντας πονηρά σχέδια και δολοπλοκίες. Μηχανεύτηκαν την Αντίδραση, ερχόμενοι σε αντίθεση με το διάδοχο του Πέτρου, αυτόν τον Πέτρο-των-Aμνών-Μου που Eγώ επέλεξα. 
Αυτός ο Σπόρος της Ανταρσίας, σε πλήρη ανάπτυξη τώρα, τους έδωσε τη δύναμη να εκδηλώσουν ανοιχτά την Ανταρσία τους, να αποσχιστούν πάλι, ρίχνοντας φαρμακερά βέλη κατά της Εκκλησίας Μου... 
Με πρόδωσαν ... 
Πρόδωσαν αυτή τη γεμάτη Αγάπη Καρδιά, όπως ακριβώς ο Ιούδας στη Γεθσημανή... 
Με σέρνουν για να μαστιγωθώ... 
Με μαστιγώνουν. 
Ω , πόσο υποφέρω...
Δεν σταματούν. 
Με μαστιγώνουν άγρια. 
Μεθυσμένοι από τη Ματαιοδοξία και την Ανυπακοή, υπακούουν και είναι πιστοί μόνο στον εχθρό Μου! 
Γκρεμίζουν το Καθίδρυμά Mου, σκορπίζουν τα πρόβατά Μου, πατούν τα πόδια του Πέτρου, παραμερίζοντάς τον, προσπαθούν να τον αναγκάσουν να σωπάσει... 
O Κάιν ποτέ δεν κατάλαβε τον Άβελ Μου. 
Ω, Άβελ... δεν θα σ' εγκαταλείψω, ο Θεός σου είναι κοντά σου.
O Θεός σου έρχεται με μία λεγεώνα Aγγέλων να σε υπερασπιστεί και να συντρίψει τον εχθρό Μου, που είναι εχθρός σου. 
Προετοιμάζω τους Aγγέλους Μου και ο Κάιν δεν θα σε χτυπήσει. 
Θα χρειαστεί να υψώσει το χέρι του ενάντια σε Μένα, το Θεό του. 
Εγώ, ο Κύριος, θα τον αιφνιδιάσω. 
Η Εκκλησία Μου θα ενωθεί από την Ιερή Μου Καρδιά και την Άμωμη Καρδιά της Αγίας σας Μητέρας. 
Όπως οι δύο Μας Καρδιές είναι ενωμένες, έτσι και η Εκκλησία Μου θα ενωθεί, η Εκκλησία Μου θα γίνει Μία.......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου