Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Σήμερα περισσότερο από ποτέ ο πονηρός και οι δαίμονες περιφέρονται σε κάθε γωνιά της γης, γυρεύοντας να σας εξαπατήσουν, στήνοντας παγίδες για να πέσετε μέσα. Αυτός είναι ο λόγος που σας ζητώ να προσεύχεστε αδιάκοπα.

<<.......Eιρήνη σ' εσάς. 
Είμαι ο Κύριος, είμαι ο Λόγος και βρίσκομαι ανάμεσά σας. 
Νιώστε την Παρουσία Μου, παιδιά Μου. 
 Σκοπός Μου είναι να σας κάνω να προοδεύσετε στο Δρόμο της Αγιότητας. 
Όσους δεν έχουν ακόμη εισχωρήσει στο Μονοπάτι Μου, δε θα τους αφήσω πίσω, θα γυρίσω να τους αναζητήσω. 
Θα πάρω τον καθένα σας και θα του δείξω το Μονοπάτι της Oρθότητας και της Αγιότητας. 
Θα σας σηκώσω και θα σας μεταφέρω.
 Σαν στοργικός πατέρας θα σας αναθρέψω και θα σας διδάξω τις εντολές Μου, θα σας εμπλουτίσω με το Πνεύμα της Αγάπης Μου.
Εγώ, που είμαι ο Δάσκαλος της Αγάπης, θα σας διδάξω να Με αγαπάτε ολοκληρωτικά και ν' αγαπάτε ο ένας τον άλλο, όπως Εγώ σας αγαπώ. 
Αυτό θα είναι το πρώτο σας βήμα προς Εμένα. 
Σας φροντίζω όλους σαν τα μικρά Μου παιδιά, που δε γνωρίζουν σχεδόν καθόλου να περπατούν μόνα τους. 
Θα σας προσφέρω και τα δύο Μου Χέρια κι εσείς θα βάλετε τα χεράκια σας μέσα στα δικά Μου και μαζί, μαζί εσείς κι Εγώ θα κάνουμε λίγα βήματα μπροστά... 
Θα σας κάνω να προοδεύσετε και θα ομορφήνω την ψυχή σας, οδηγώντας τη στην τελειότητα, αν είστε πρόθυμοι και Μου ανοιχθείτε ολότελα.
Επιτρέψτε Μου να σας διδάξω τους νόμους Μου και να σας εξηγήσω πώς να τηρείτε τις εντολές Μου. 
Θ' ανοίξω τις Πύλες των Αρετών σε όλους όσοι επιθυμούν να μάθουν. 
Ναι, Εγώ ο Ίδιος, με το Ίδιο Μου το Χέρι θα βάλω στο στόμα σας τους καρπούς Μου. Προσκολληθείτε σ' Εμένα κι Εγώ θα σας συντρέξω σ' αυτούς τους δύσκολους καιρούς, που η Μανία έχει αφεθεί ελεύθερη. 
Σ' αυτούς τους καιρούς που πολλοί πέφτουν σε σύγχυση, ανίκανοι να ξεχωρίσουν το αριστερό τους χέρι από το δεξί.
Σήμερα περισσότερο από ποτέ ο πονηρός και οι δαίμονες περιφέρονται σε κάθε γωνιά της γης, γυρεύοντας να σας εξαπατήσουν, στήνοντας παγίδες για να πέσετε μέσα. Αυτός είναι ο λόγος που σας ζητώ να προσεύχεστε αδιάκοπα. 
Μην αφήσετε τον αντίπαλό Μου να σας βρει κοιμισμένους, να βρίσκεστε σ' επιφυλακή αυτές τις μέρες. 
Μην τον αφήνετε να βρει μέσα σας άδεια γωνιά, πληρωθείτε με το Λόγο Μου, με την Αγάπη Μου, με την Ειρήνη Μου, με τις Αρετές Μου. 
Ελάτε συχνά να Με λάβετε στη Θεία Ευχαριστία με καθαρότητα, για να μην υποκύψετε στον πειρασμό.
Προσεύχεστε αδιάκοπα. 
Γνωρίζω τις ανάγκες σας πολύ περισσότερο από σας και πολύ πριν Μου το ζητήσετε, γνωρίζω την καρδιά σας. 
Σε κάθε δυνατή ευκαιρία αντικρίστε Με και προσευχηθείτε. 
Προσευχηθείτε για να επανορθώσετε και ν' αποζημιώσετε για την έλλειψη προσευχών σ' αυτή τη γη. 
Oι προσευχές σας ας είναι η πανοπλία σας, που θα σας προστατεύει από κάθε κακό που πλανιέται γύρω σας. 
Aφοπλίστε το δαίμονα με την αγάπη, η αγάπη ας είναι το όπλο σας, η ειρήνη ας γραφεί στα μέτωπά σας, για να τη δει ο καθένας. 
Να κάνετε κάθε μέλος του σώματός σας όπλο στα Χέρια Μου για το καλό και τότε η αμαρτία δε θα μπορεί πια να σας εξουσιάσει.
O Λόγος Μου ας είναι το Λυχνάρι σας. 
Διαδώστε το Μήνυμά Μου της Αγάπης και της Ειρήνης σε κάθε γωνιά του κόσμου, για ν' αγγίξει τις καρδιές και να τις μεταστρέψει. 
Όσοι δε Με γνωρίζουν ακόμη, να έρθουν και να δουν τι Καμίνι Αγάπης είναι η Ιερή Μου Καρδιά. 
Ελάτε και νιώστε την Ιερή Μου Καρδιά που φλέγεται από Αγάπη, κι όταν Τη νιώσετε, ακόμη κι αν η καρδιά σας έχει πετρώσει κι έχει στεγνώσει από έλλειψη αγάπης, Εγώ, με τη Φλόγα της Αγάπης Μου, θ' ανάψω την καρδιά σας και θα τη μετατρέψω σ' ένα ζωντανό πυρσό.
Αγαπημένοι κι ευλογημένοι της Ψυχής Μου, πόσο υποφέρει η Καρδιά Μου όταν βλέπω μερικούς από σας να Μου αντιστέκονται ακόμη... 
Προσέξτε, ακούστηκε ποτέ ότι υπήρξα αναξιόπιστος; 
Eίμαι η ίδια η Πιστότητα, που δεν σας απαρνιέται ποτέ ούτε σας εγκαταλείπει σε καιρούς θλίψεως. 
Δε σας εγκατέλειψα ποτέ. 
Θα σας κυνηγήσω, όπως ο νέος κυνηγά την καλή του, γιατί είμαι ο Πιστός Θεός σας που σας φροντίζει από ψηλά με μεγάλη αγάπη. 
Ελάτε σε Μένα και προσφέρετέ Μου τα βάσανά σας με αγάπη. 
Εγώ κι εσείς, εσείς κι Εγώ, θα μοιραστούμε αυτά τα βάσανα.
Κόρες και γιοι Μου, θέλετε να προσευχηθούμε μαζί το "Πάτερ ημών"; 
Προηγουμένως, αυτοσυγκεντρωθείτε και προσευχηθείτε αργά με την καρδιά σας, αυτή η προσευχή να προσεγγίσει τον Πατέρα. 
Στοχασθείτε πάνω σ' αυτά που λέτε, προσευχηθείτε, σας ακούω... και η Βασιλεία Μου θα έρθει και το Θέλημά Μου θα γίνει επί της γης όπως στον Oυρανό. 
Θα αντικαταστήσω το σημερινό σκοτάδι με το φως.
Θα αντικαταστήσω την κακία με την αγάπη κι αυτό το λήθαργο με μια ζωηρή λάμψη για να οδηγήσει τα βήματά σας. 
Δε θα σας εγκαταλείψω. 
Θα θεραπεύσω τα τραύματά σας και θα καθαρίσω τα ψεγάδια σας με τη Στοργή Μου. Ελάτε, λοιπόν, σε Μένα και αγαπήστε Με. 
Η αγάπη σας ας σβήσει την Έκρηξη της Δικαιοσύνης Μου. 
Oι εγκάρδιες προσευχές σας ας απαλύνουν τις Πληγές Μου. 
Oι προσευχές σας ας υψωθούν στον Oυρανό σαν θυμίαμα, δοξάζοντάς Με και υμνώντας Με.
Επανορθώστε τα σφάλματα των άλλων που έρχονται τη νύχτα να καταστρέψουν τον Αμπελώνα Μου, για να μη δώσει τους καρπούς Του. 
Να κάνετε το καλό και να σταματήσετε να κάνετε το κακό. 
Oτιδήποτε κάνετε, να το κάνετε για τη Δόξα Μου.
Ελάτε, αγαπημένες ψυχές, και μοιρασθείτε το Σταυρό Μου μαζί Μου. 
O Σταυρός Μου φωνάζει γι' Αγάπη, Ειρήνη και Ενότητα, μαζί θα Τον σηκώσουμε, εσείς κι Εγώ, Εγώ κι εσείς, ενωμένοι στην Αγάπη.
Εγώ, ο Κύριός σας Ιησούς Χριστός, σας δίνω όλες Μου τις ευλογίες.......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου