Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Πολυαγαπημένες ψυχές, ο καιρός της κάθαρσής σας πλησιάζει, ό,τι κάνω γίνεται από αγάπη, η κάθαρσή σας θα γίνει για να σας σώσει από τις πύλες της Κόλασης.

<<......Ψυχη,  χάιδεψέ Με με την αγάπη σου, ευωδίασέ Με με την αγάπη σου, παρηγόρησέ Με με την αγάπη σου, δόξασέ Με, τον Κύριό σου, με την αγάπη σου, ύψωσε το πνεύμα σου σε Μένα μόνο: είμαι ο Ένας και Μοναδικός. 
Είμαι τα Πάντα, είμαι ο Αιώνιος, το Άλφα και το Ωμέγα. 
Είμαι Αυτός-που-σώζει, ο Δημιουργός σου. 
Είμαι ο Άγιος των Αγίων, είμαι το Πνεύμα της Αγάπης, έλα λοιπόν σε Μένα. 
Γνωρίζω πόσο εύθραυστη είσαι, έλα σε Μένα και αγάπα Με. 
Θα σου υπενθυμίζω πάντα ότι είμαι ο Θεός σου, ανεξάρτητα από το πόσο αδύναμη και άθλια είσαι, η Δύναμή Μου θα σε στηρίζει.
Πολυαγαπημένη ψυχή, θυμήσου κάτι ακόμη, θυμήσου ότι δεν έχω ανάγκη από κανένα, είμαι ικανός να εκπληρώσω μόνος Μου τα Έργα Μου, Μου αρέσει όμως να μοιράζομαι τα Έργα Μου με τη Δημιουργία Μου, γι' αυτό κοίταξέ Με και αγαλλίασε, ψυχή, που σ' έχω ευνοήσει. 
Πολλοί θα επιθυμούσαν να δουν αυτό που βλέπεις, αλλά δεν το είδαν ποτέ, ν' ακούσουν αυτό που ακούς, αλλά δεν το άκουσαν ποτέ, να αισθανθούν αυτό που αισθάνεσαι, αλλά δεν το αισθάνθηκαν ποτέ, γι' αυτό χαίρε, ψυχή! 
Χαίρε και αγαλλίασε! 
Γέμισέ Με δοξολογίες, στέψε Με με στεφάνια Αγάπης, στόλισέ Με με τα παιδιάστικά σου λόγια Αγάπης, ευλόγησέ Με, τον Κύριό σου και λάτρεψέ Με, αγαπημένη. 
Τον Άρτο Μου, θα Τον έχεις πάντα από Μένα, και μάλιστα άφθονο. 
Εγώ θα θρέψω την ψυχή σου, είμαι ο Σωτήρας σου και σου υπόσχομαι ότι θα βρίσκομαι πάντα κοντά σου με αυτό τον ιδιαίτερο τρόπο μέχρι τέλους. 
Η Σοφία δίνει τα πλούτη Της όχι μόνο στους δίκαιους, αλλά και στους άδικους... 
Είμαι ο Λύτρωτής σου, γι' αυτό έχε Μου εμπιστοσύνη. 
Ήρθα μέσ' από σένα να δώσω το μήνυμά Μου της παγκόσμιας Ειρήνης και Αγάπης και να δείξω σε όλη τη Δημιουργία Μου την Ιερή Μου Καρδιά και πόσο σας αγαπώ.
Το Έλεός Μου είναι μεγάλο για όλους σας! 
Πολυαγαπημένες ψυχές, ο καιρός της κάθαρσής σας πλησιάζει, ό,τι κάνω γίνεται από αγάπη, η κάθαρσή σας θα γίνει για να σας σώσει από τις πύλες της Κόλασης. 
Θα έρθω σαν αστραπή και θα σας ανανεώσω με το Πυρ Μου. 
Το Πνεύμα της Αγάπης Μου θα σας λυτρώσει, έλκοντάς σας στην Αγάπη και θα σας αναλώσει σε μια ζωντανή φλόγα Αγάπης. 
Θα εκχύσω από τον ουρανό το Πνεύμα Μου για να εξαγνίσω τις σπιλωμένες σας ψυχές σε άγιες, άσπιλες ψυχές, καθαρίζοντάς σας, όπως ο χρυσός καθαρίζεται στη φωτιά. 
Θ' αναγνωρίσετε τον Καιρό της Σωτηρίας, όταν το Πνεύμα της Αγάπης Μου κατέβει. 
Αν δεν γίνει αυτό, δεν θα δείτε ούτε τους Νέους Oυρανούς, ούτε τη Νέα Γη που σας υποσχέθηκα.
Παιδί Μου, με το Πυρ Μου, με την Αγάπη Μου, με το Έλεός Μου και με τη Δικαιοσύνη Μου, οι σπόροι Μου θα φυτρώσουν και θ' ανοίξουν, σαν νέα κρίνα που αντικρύζουν τον ήλιο, γυρεύοντας το Φως Μου και τη Δρόσο Μου. 
Κι από τον Oυρανό θα ρίξω το Φως Μου, ομορφαίνοντάς σας και τη Δρόσο Μου τρέφοντάς σας, για να δείτε μια νέα περίοδο Αγάπης.
Με τη Δύναμή Μου, θα σαρώσω κάθε ανομία, διαστροφή και κακία. 
Θα έρθω πάνω σας σαν ορμητικός χείμαρρος εξαγνιστικών υδάτων, για να ξεπλύνω κάθε κακό και να σας αφήσω όρθιους0, σαν κολώνες από ατόφιο χρυσάφι.
Με τους χείμαρρους της Φλογερής Αγάπης Μου θα σαρώσω ό,τι είναι πλαστό και ψεύτικο όπως ακριβώς ο πηλός διαλύεται με λίγες σταγόνες βροχής, έτσι και το Πνεύμα της Ανυπέρβλητης Αγάπης Μου θα ξεπλύνει τις αμαρτίες σας, που κηλίδωσαν την ψυχή σας. 
Εγώ, ο Σωτήρας σας, θα σας ανακαινίσω, Δημιουργία, και θα σας προσφέρω το δώρο Μου. 
Το δώρο Μου θα κατέβει από τον Oυρανό, μια Νέα Ιερουσαλήμ θα αναβιώσει, μια Ανακαινισμένη Εκκλησία, Αγνή και Αγία, γιατί Εγώ, που υπήρχα, υπάρχω και θα έρθω, θα ζήσω στο μέσον Της και στην ίδια Της την Ψυχή. 
Θα Την αισθανθείτε όλοι πάλλουσα και ζωντανή, γιατί μέσα Της θα χτυπάει η Ιερή Μου Καρδιά.
Εγώ, ο Κύριος των Κυρίων, είμαι σαν τη Φωτιά  και η Ιερή Μου Καρδιά φλέγεται, ανυπόμονη από την επιθυμία να σας τυλίξει όλους, να σας βυθίσει στο Καμίνι της Αγάπης Μου και να σας αφήσει αναμμένους, σε πλήρη έκσταση αγάπης για Μένα, τον Αγαπημένο σας Θεό! 
Ναι, θα κάνω τον καθέν' από σας ένα ζωντανό θυσιαστήριο, αναμμένο με το Πυρ Μου.
Ω, Δημιουργία! 
Όταν το Πυρ Μου φλογίσει τις καρδιές σας, θα φωνάξετε τελικά σε Μένα: "Είσαι ο Ένας-και-Μοναδικός-Θεός, ο Δίκαιος. 
Είσαι αληθινά ο Αμνός.
Είσαι ο Oυράνιος Πατέρας μας. 
Πώς μπορέσαμε να είμαστε τόσο τυφλοί; 
Ω, Άγιε των Αγίων, μείνε-μέσα-μας, ζήσε-μέσα-μας. 
Έλα, Σωτήρα!"
Και σ' αυτή σας την κραυγή, δεν θα διστάσω, θα έρθω κοντά σας σαν αστραπή και θα ζήσω ανάμεσά σας κι εσείς, αγαπημένοι, θ' αντιληφθείτε ότι από την Αρχή ήσασταν δικοί Μου και ήσασταν ο Σπόρος Μου. 
Θα είμαι τότε ανάμεσά σας και θα βασιλεύω πάνω σας με μιαν αγάπη αιώνια. 
Θα είμαι ο Θεός σας κι εσείς οι δικοί Μου. 
Πολυαγαπημένη ψυχή, να Μου φέρεσαι σαν σε Βασιλιά, να Με στέψε Mε με την αγάπη σου.......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου