Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Αμέσως μόλις οι Δύο καρδιές Μας φέρουν εις πέρας την μαρτυρία, θα ανοίξω την Έβδομη σφραγίδα και τότε θα γίνει απόλυτη σιγή............

<<.......Εγώ είμαι η Ανάσταση
αλλά ο άρχων του κόσμου τούτου είναι ο Θάνατος. 
Μην κατακρίνεις τους διώκτες σου για να μην σε κρίνω κι Εγώ την Ημέρα της Κρίσεως. Ψυχή - του - Πάθους - Μου, Εγώ, ο Κύριος, σου δείχνω τα βήματα που έκανα για το Πάθος Μου. 
Αφού Με υπηρετείς, πρέπει να Με ακολουθήσεις. 
Τι θέλεις να πω: "Ακολούθησέ Με αλλά όχι στα Ίχνη Μου;" 
Αυτό δεν μπορεί να γίνει, όποιος Με υπηρετεί θα ακολουθεί τα αιματοβαμμένα Ίχνη Μου... Με το Δάχτυλό Μου ανασταίνεις τους νεκρούς.(Πνευματικά οι μεταστροφές.)  .
Όσοι ακόμη δεν βλέπουν τα θαύματά Μου είναι εκείνοι που η Βασιλεία Μου τους προσπέρασε. 
Ο κόσμος σήμερα απορρίπτει τις Δύο Καρδιές - την Καρδιά της Αγίας Σου Μητέρας και την Ιερή Μου Καρδιά. 
Οι καιροί που ζείτε τώρα είναι καιροί Ελέους. 
Σου έχω ήδη εξηγήσει τι θα επακολουθήσει όταν ανοίξει η έκτη σφραγίδα, και τώρα άκουσέ Με και γράφε:
Αμέσως μόλις οι Δύο καρδιές Μας φέρουν εις πέρας την μαρτυρία, θα ανοίξω την Έβδομη σφραγίδα και τότε θα γίνει απόλυτη σιγή...  σ' αυτή τη σιγή οι άνθρωποι του κόσμου θα νομίζουν ότι νίκησαν τις Δύο Καρδιές Μας και θα χαίρονται  και θα γιορτάζουν το γεγονός, γιατί θα πιστεύουν ότι απαλλάχτηκαν από τις Δύο Καρδιές Μας που μαρτυρούσαν μέσα από τους απεσταλμένους Μας, επειδή αυτά που μαρτυρούσαν είχαν γίνει πολύ ενοχλητικά στ' αυτιά τους και μάστιγα για τα συμφέροντά τους και τους πονηρούς σκοπούς τους. 
Τότε ξαφνικά, αυτή η σιγή θα διακοπεί από τον ερχομό της Ημέρας Μου, και αλλοίμονο στους ακάθαρτους! 
Αλλοίμονο στους αμετανόητους, τα πτώματά τους θα καλύψουν αυτήν την έρημο, αυτήν την έρημο που οι ίδιοι δημιούργησαν.
Ο άγγελός Μου τότε θα γεμίσει το θυμιατό που κρατούσε μπροστά στο Θρόνο Μου και στο θυσιαστήριο με φωτιά, θα το ρίξει στη γη  κι ενώ όλοι θα παρακολουθούν, θα γίνει μεγάλος σεισμός, και τα στοιχεία της γης θα καούν και θα λιώσουν. 
Πολλοί θα πάρουν τα βουνά και θα κρυφτούν στις σπηλιές, κι ανάμεσα στα βράχια. 
Θα Με φωνάζουν, αλλά Εγώ δεν θα ακούω. 
Θα Με προκαλούν και θα βλασφημούν το Άγιο Όνομά Μου και θα λένε στα βουνά και στα βράχια, "πέστε επάνω μας και κρύψτε μας απ' Αυτόν που κάθεται στο Θρόνο κι από την οργή του Αμνού", γιατί έρχεται η Ημέρα Μου και ποιος μπορεί να την αντέξει; 
Και οι επιζώντες  θα πέσουν στα γόνατα, γεμάτοι φόβο και θα δοξάζουν Εμένα, τον Θεό τους... 
Τότε, θα φανούν οι Νέοι Ουρανοί και η Νέα Γη. 
 Η Βασιλεία  του κόσμου θα γίνει δική Μου Βασιλεία και θα βασιλέψω μέσα σε όλες τις καρδιές. 
Ο παλιός κόσμος  θα παρέλθει. 
Ψυχή, η βασιλεία Μου θ' αρχίσει στον καιρό σου......>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου