Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Αν Μου ανοίξεις την πόρτα της καρδιάς σου, θα την πυρπολήσω και θα την ελευθερώσω από το μίασμα των παθών σου.

<<......Είμαι το Δένδρο της Ζωής, σε όποιον ριζώνω έχει αιώνια ζωή. 
Μπορώ να μεταβάλω την ψυχή σου σε μία Εδέμ, σε έναν Παράδεισο. 
Με το Θείο Μου Φως μπορώ να μεταμορφώσω την ψυχή σου σε ήλιο, λαμπρότερο απ' όλους τους αστερισμούς μαζί, γιατί είμαι ένας απρόσιτος ήλιος. 
Το σώμα σου μπορεί να γίνει άφθαρτο αν Μου επιτρέψεις να παραμείνω μέσα σου και, σαν εσωτερική αύρα, θα δροσίσω την ψυχή σου και θα την μεταβάλω σε τέλεια εικόνα του Χριστού. 
Κι ενώ θα βρίσκεσαι πάντα ανάμεσα στους ανθρώπους, ο νους σου θα είναι στον ουρανό. 
Κι ενώ το σώμα σου θα κινείται πάντα ανάμεσα στους ανθρώπους, η ψυχή σου και ο νους σου θα μοιάζουν με ενός αγγέλου, βαδίζοντας στις Αυλές της Βασιλείας Μας, βαδίζοντας ανάμεσα στους αγγέλους. 
Αν Μου ανοίξεις την πόρτα της καρδιάς σου, θα την πυρπολήσω και θα την ελευθερώσω από το μίασμα των παθών σου. 
Θα πυρπολώ συχνά την καρδιά σου για να κάψω όλα σου τα πάθη, ακόμη και τα πιο μικρά, που σε κρατούν δέσμιο σ' αυτή τη γη. 
Είμαι η αποκάλυψη του Υιού και ο Υιός είναι η αποκάλυψη του Πατέρα  και η εικόνα του Πατέρα. 
Όποιος έχει την χάρη να βλέπει τον Υιό, βλέπει τον Πατέρα  και όποιος διακρίνει την Αγιότητά Μου διακρίνει τον Υιό και τον Πατέρα. 
Έλα! Έλα και κληρονόμησε την Οδό. 
Θα μεταφέρουμε το νου και την ψυχή και την καρδιά σου μέσα Μας για να ζήσεις μέσα Μας και ν' ανθίσεις, γκρεμίζοντας όλα τα όρια που σε κρατούσαν αιχμάλωτο αυτού του κόσμου. 
Έλα! Έλα και κληρονόμησε τη Λαμπρότητά Μας.
Θα σε μεταφέρουμε, όπως ο νυμφίος μεταφέρει τη νύφη του από το κατώφλι μέσα στο νυμφώνα Του. 
Θα σε μεταφέρουμε κι Εμείς μέσα στην Βασιλεία Μας και θα σκορπίσω πάνω σου και θα σε πλημμυρίσω με τις ανείπωτες ευλογίες  Μου. 
Για να σε κρατήσω ζωντανό, θα μάθω στο πνεύμα σου να φωνάζει τον Πατέρα. "Αββά!" Θα σε μάθω να ζεις σ' Εμάς, να κινείσαι σ' Εμάς και να αναπνέεις σ' Εμάς. 
Θα σε διδάξω ότι εμείς είμαστε η Ζωή και ότι σ' Εμάς, δεν θα πάψεις να υπάρχεις.......>>



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου