Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ:<<....Ο Βασιλιάς σου βρίσκεται στο δρόμο της επιστροφής Του. Ρωσία, άκουσέ Τον προσεχτικά.....>>

ΜΗΝΥΜΑ  ΤΗΣ  ΠΑΝΑΓΙΑΣ:

9 Σεπτεμβρίου, 1992

<<.....Ειρήνη σε σένα. 
Πες στα παιδιά Μου της Ρωσίας ότι Εγώ η ίδια θα τα εκπαιδεύσω πνευματικά. 
Είμαι η Μητέρα τους, είμαι η Γυναίκα της Αποκάλυψης. 
Ρωσία, κόρη Μου, έχε υπομονή, δεν θα εξαπλωθεί άλλο πια η οσμή του θανάτου.
Οι ταλαιπωρίες σου σύντομα τελειώνουν, επειδή ο Κύριος, μέσα στο Έλεός Του, θα σου αφαιρέσει το σάβανο του θανάτου που τόσα χρόνια σε τύλιγε. 
Τα μάτια σου, Ρωσία κόρη Μου, σύντομα θα αντικρίσουν τον Βασιλιά σου, τον Σωτήρα σου σε όλη Του τη μεγαλοπρέπεια, Αυτόν που είναι γνωστός με τα Ονόματα: Πιστός και Αληθινός. 
Ο Βασιλιάς σου βρίσκεται στο δρόμο της επιστροφής Του. 
Ρωσία, άκουσέ Τον προσεχτικά:
 
 Ο Κύριός μας μιλάει.

Όσοι είναι απομακρυσμένοι θα έρθουν και θα μετανοήσουν. 
Θα ανοικοδομήσουν την Εκκλησία Μου κι Εγώ θα χρίσω κάθε καρδιά και, όπως σηκώνεται κανείς από τον ύπνο, η Ρωσία θα σηκωθεί σκιρτώντας με ανυπομονησία να φλογιστεί από Μένα. 
Θα σε ελευθερώσω και θα σε βάλω επικεφαλής πολλών εθνών.  Στο πνευματικό επίπεδο.)
Οι ξένοι θα λιγοψυχήσουν στη θέα του κάλλους σου. 
Το δεξί σου χέρι θα είναι μέσα στο Χέρι Μου. 
Θα σε σηκώσω πολύ ψηλά, πάνω από κάθε άλλον και σε σένα θα εκπληρωθεί το Θέλημά Μου. 
Με αγαλλίαση και μεγάλη χαρά ο Δημιουργός σου θα επιδείξει το κάλλος σου στο λαό Του, στους αγγέλους Του και σε όλους τους αγίους Του και οι ουρανοί θα εκδηλώσουν τη χαρά τους.
Ο ουράνιος θόλος θα διακηρύξει τη δόξα Μου στις τέσσερις γωνιές της γης. 
Ρωσία... ήσουν νεκρή, και φόρεσα πένθιμα ρούχα για να φανερώσω τη θλίψη Μου και, σαν πατέρας που θρηνεί το παιδί του, περιφερόμουν κατηφής και θλιμμένος. 
Τώρα, σε διάλεξα ανάμεσα σε πολλά έθνη για να φανερώσω μέσα από σένα τη Δόξα Μου. 
Σε λίγο, η Αγία σου Μητέρα θα ρίξει καταγής το θρόνο του Σατανά και θα συντρίψει το κεφάλι του Φιδιού. 
Η χηρεία και η ορφάνια θα σταματήσουν μια για πάντα. 
Ο δράκοντας θα παραδοθεί στη μοίρα του και ο κόσμος θα ζήσει μια περίοδο ειρήνης. 
Η Μητέρα όλης της ανθρωπότητας στο τέλος θα υπερισχύσει κι Εγώ, ο Κύριος και Θεός σας, θα θριαμβεύσω σε κάθε έθνος, σε κάθε καρδιά και σε κάθε φυλή.Εννοεί ότι όλοι οι λαοί του κόσμου θα αναγνωρίσουν τον Ιησού, τον Αμνό. Αποκάλ. 6:15-16)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου