Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Η μέρα πλησιάζει που επίσημα θα δηλώσουν ότι θα πρέπει να Με καταργήσουν μέσα από το Αρτοφόριό Μου και να στήσουν στη θέση Μου ένα άδειο κύμβαλο... και η προφητεία του Δανιήλ θα εκπληρωθεί.

<<......Σήμερα, οι οπαδοί του Θηρίου Με βεβηλώνουν στο Μυστήριο της Αγάπης Μου - η Αγάπη προδίνεται, δέχεται εμπτυσμούς και ποδοπατείται. 
Τώρα βρίσκομαι στα άνομα χέρια τους - ξέρεις τι σημαίνει αυτό; 
Η Παντοτινή Μου Θυσία βρίσκεται στα χέρια τους. 
Με λιθοβολούν και έχουν ορκιστεί μεταξύ τους να Με καταργήσουν από μέσα από το Αρτοφόριό Μου. 
Να! Η μέρα πλησιάζει που επίσημα θα δηλώσουν ότι θα πρέπει να Με καταργήσουν μέσα από το Αρτοφόριό Μου και να στήσουν στη θέση Μου ένα άδειο κύμβαλο... και η προφητεία του Δανιήλ θα εκπληρωθεί. 
Κόρη, να μην εξασθενήσει ποτέ η πίστη σου και η πιστότητά σου. 
Ποτέ μην κοιμάσαι, ποτέ μην αμφιβάλλεις. 


Γενεά! Δεν μπορείς να πεις, όχι,
ποτέ δεν μπορείς να πεις στον Λυτρωτή σου:
"Κείτομαι ολομόναχος στο χώμα μου και
δεν βρίσκεται κανείς να με σηκώσει."
όταν έρθει η Ημέρα Του.
Όταν θα σε χτυπήσει, Γενεά,
η φωτιά πύρινη και καυτή,
και οι κήποι σου μαζί με τα αμπέλια σου
θα μαραθούν, μην πεις στον Σωτήρα σου:
"δώσε μου να φάω και να πιω κάτι"
γιατί τώρα είναι η στιγμή για να μετανοήσεις
και να πάψεις να αναμοχλεύεις καθετί κακό.
Όσο για τους ασεβείς που βεβηλώνουν
την Παντοτινή Θυσία του Κυρίου Μας και
έχουν φίλο τους τον Θάνατο,
η Φωτιά θα λυσσομανάει πάνω σας
αγριότερη από ποτέ, εκτός και
αν ο Κύριος ακούσει από σας
την δική σας κραυγή μετάνοιας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου