Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Σύντομα, η Δόξα θα Μου αποδοθεί στην πληρότητά της και η Ρωσία θα ηγηθεί των υπολοίπων παιδιών Μου σε αγιότητα. Εγώ, ο Κύριος, ζητώ τις προσευχές σας, τις θυσίες και τις επανορθώσεις σας ώστε όλα αυτά να οδηγήσουν τη Ρωσία κοντά Μου.

<<.......Σας δίνω την Ειρήνη Μου
Είμαι η Ανάσταση
και σύντομα θα γίνει ανάσταση στην κόρη Μου Ρωσία. 
Μη γίνετε κριτές των γιων και θυγατέρων της για να μην αναγκαστώ να σας κρίνω. 
Ακόμη κι αν υπήρχε κάποιος ανάμεσά σας τέλειος, ακόμη και τότε δεν θα είχε καμιά αξία μπροστά στη δική Μου Τελειότητα. 
Σύντομα, η Δόξα θα Μου αποδοθεί στην πληρότητά της και η Ρωσία θα ηγηθεί των υπολοίπων παιδιών Μου σε αγιότητα.
Εγώ, ο Κύριος, ζητώ τις προσευχές σας, τις θυσίες και τις επανορθώσεις σας ώστε όλα αυτά να οδηγήσουν τη Ρωσία κοντά Μου. 
Στην αθλιότητά της θα δείξω την Ευσπλαχνία Μου. 
Στην αδυναμία της, τη Δύναμή Μου και την Εξουσία Μου. 
Στη μηδαμινότητά της,
Όλα αυτά που Είμαι
και μέσα από την ξηρασία της θα κάνω να αναβλύσουν ποτάμια. 
Θα ξεριζώσω ό,τι δεν είναι δικό Μου και σ' αυτά τα κενά μέρη θα φυτέψω τις Χάρες Μου, θα φυτέψω σπόρους Αγάπης και Ειρήνης. 
"Ρωσία,
δεν είναι πολύς καιρός που έσπασες
τη συμμαχία σου μαζί Μου,
έκοψες τους δεσμούς σου και είπες:
"Δεν θα σε υπηρετήσω!"
"Τώρα θα σου δώσω παιδιά
που θα διακηρύξουν το Όνομά Μου
με Αγιότητα και θα πουν:
"Ευλογημένος Αυτός που μας ξανάδωσε
το φως μας και άγγιξε την καρδιά μας.
Ευλογημένος Αυτός που άλλαξε τον τρόπο
της ζωής μας και μας θεράπευσε."
"Τότε, ενωμένη με Μένα κι Εγώ με σένα,
θα ζήσεις 
και με τις Δύο Καρδιές Μας μέσα στην καρδιά σου,
θα Μου αποδώσεις τη δόξα που προαναγγέλθηκε."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου