Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

ΕΙΡΗΝΗ ΣΕ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ- ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΝΗ ΚΑΡΔΙΑ.

<<.......Ειρήνη σε σας, παιδιά Μου - χαίρομαι μέσα σε κάθε αγνή καρδιά. 
Η χαρά Μου είναι να βλέπω τα μάτια σας να επιζητούν μόνο την ουράνια πραγματικότητα. 
Δοξάζομαι όταν έρχεστε και Μου λέτε: "Εδώ είμαι... εδώ είμαι", προσφέροντάς Μου την καρδιά σας για να την μεταμορφώσω σε κτήμα Μου και να βασιλέψω πάνω της. 
Η δική μου μεγαλοπρέπεια και λαμπρότητα είναι όταν διατηρείτε το ιερό Μου ( Η ψυχή μας.) άγιο, και το μετατρέπετε σε ένδοξο κτήμα για την μεγαλοσύνη Μου. 
Κυρίαρχος είμαι όταν μέσα στην αθλιότητα και τη φτώχεια σας μπορείτε να αναφωνήσετε:
"Ωσαννά! 
Ωσαννά! στον Βασιλέα που μας έσωσε, στους αιώνες των αιώνων!"
...αυτή είναι η Δόξα Μου... με τη θυσία σας, μετατρέπω τις ερημιές σε κήπους... με την αγάπη σας, ανασταίνω τους νεκρούς. (Πνευματικά νεκροί.)
Με τη δίψα σας για Μένα τον Θεό σας, Με παρηγορείτε και γίνεστε δροσιστικό βάλσαμο για τη λαβωμένη Μου καρδιά... 
Ύψωσε τα μάτια σου παιδί Μου, και κοίταξε Εκείνον που σκύβει από ψηλά για να σε σηκώσει κοντά Του. 
Σας ευλογώ από τα βάθη της Ιερής Μου Καρδιάς. 
Σας ευλογώ αφήνοντας τον Στεναγμό της Αγάπης Μου στο μέτωπό σας. 
Να είστε ένα.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου