Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Μη φοβάσαι, είμαι Εγώ, ο Ιησούς Χριστός. Πες Μου αυτά τα λόγια: Ιησού μου, είσαι η μόνη Αγάπη στην καρδιά μου, η μόνη Ελπίδα στη ζωή μου, το μόνο Φως στην ψυχή μου.

<<.......Ειρήνη σε σένα. 
Πες Μου αυτά τα λόγια:

Ιησού μου,
είσαι η μόνη Αγάπη στην καρδιά μου,
η μόνη Ελπίδα στη ζωή μου,
το μόνο Φως στην ψυχή μου.
Γι' αυτό μείνε μαζί μου, Χριστέ.
Η ενοχή μου με βαραίνει
και λυπούμαι που αμάρτησα,
Έλα να μ' ελευθερώσεις
απ' όλες τις αμαρτίες μου.
Μην παρατείνεις τη σιωπή Σου,
έλα και ανακαίνισέ με.
Κέντρισέ με τη Σοφία Σου
και το Πνεύμα Σου ας γίνει
ο Κυβερνήτης μου. 
Αμήν. 

Πες Μου την τώρα με εμπιστοσύνη. 
Στέκομαι μπροστά σου, το Χέρι Μου πάνω σου, σε σπλαχνίστηκα. 
Φύλαξε με ασφάλεια τους Κανόνες Μου στην καρδιά σου και μην τρέμεις όταν Με βλέπεις να έρχομαι κοντά σου με το τόξο και τα βέλη Μου, το χέρι Μου έχει ακόμη να θρυμματίσει μερικές πέτρες μέσα 
σου. 
Μη φοβάσαι, είμαι Εγώ, ο Ιησούς Χριστός, ο Πλούτος σου. 
IC.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου