Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Η Καρδιά Μου έχει ραγίσει μέσα Μου, παιδί Μου και οι άγγελοί Μου φοβούνται και τρέμουν για την Ώρα που φύλαξα και που θα ξεσπάσει όταν δοθούν οι προσταγές Μου. Δεν αντέχω άλλο να βλέπω τα δάκρυα που χύνει επανειλημμένα η Αγία σας Μητέρα κάθε φορά που ξανασταυρώνεται ο Υιός Μου. Τα αμαρτήματα της γενεάς σου οδηγούν κάθε λεπτό τον Υιό Μου στο Γολγοθά.

<<......Παιδι Μου, οι αγγελιαφόροι διαδέχονται ο ένας τον άλλο για να πουν στον κόσμο να μετανοήσει. 
Φανερώνομαι όσο πότε πριν για να φέρω τον καθένα που απομακρύνθηκε κοντά Μου, για να ακολουθεί τις Εντολές Μου. 
Αυτή η μικρή φλόγα που τρεμοσβήνει σ' αυτή τη γενεά, κινδυνεύει ανά πάσα στιγμή να σβήσει αν δεν επέμβω. 
Ακόμη και σήμερα αρνούνται ν' ακούσουν και να πιστέψουν. 
Όσο σπουδαιότεροι νομίζουν ότι είναι, τόσο μικρότεροι φαίνονται στα Μάτια Μου. 
Πώς μπορούν να βρουν κοντά Μου χάρη όταν παρεμποδίζουν το Άγιο Πνεύμα Μου; 
Το μόνο που ακούω απ' αυτούς είναι: "Ποιός έχει εξουσία επάνω μου;" 
"Είμαι αυτάρκης." 
Η ευσπλαχνία Μου είναι μεγάλη αλλά και η αυστηρότητα Μου είναι το ίδιο μεγάλη. 
Η οργή Μου είναι το ίδιο δυνατή με τη συγνώμη Μου.
Οι ναοί (ψυχές.) Μου έχουν τώρα κοινό σημείο με τους εμπόρους. 
Έχουν ανταλλάξει την Αγιότητά Μου με φόρο υποτέλειας στο Σατανά! 
Μιλώ γι' αυτούς που αποστάτησαν και επέτρεψαν ψέμα να βγει από τα χείλη τους και τώρα σκοπεύουν να τους υποχρεώσουν όλους να σφραγιστούν μ' αυτό το Ψέμα, και κουράστηκα να τους ανέχομαι. 
Κάποτε μέσα στον Οίκο Μου βασίλευε η ακεραιότητα, αφού ο Νόμος Μου ήταν ο επιούσιος άρτος τους, αλλά να τι έγινε τώρα ο Οίκος Μου: μια ερήμωση, ένα λημέρι για τη σαύρα και την αράχνη! 
Α... μα θα τ' αλλάξω όλα αυτά. 
Η Καρδιά Μου έχει ραγίσει μέσα Μου, παιδί Μου και οι άγγελοί Μου φοβούνται και τρέμουν για την Ώρα που φύλαξα και που θα ξεσπάσει όταν δοθούν οι προσταγές Μου. Δεν αντέχω άλλο να βλέπω τα δάκρυα που χύνει επανειλημμένα η Αγία σας Μητέρα κάθε φορά που ξανασταυρώνεται ο Υιός Μου. 
Τα αμαρτήματα της γενεάς σου οδηγούν κάθε λεπτό τον Υιό Μου στο Γολγοθά.
Όλοι μαζί, με μια φωνή, οι άνθρωποι βλασφημούν το Άγιο Πνεύμα Μου και όλες τις δυνάμεις του ουρανού. 
Ο κόσμος καθημερινά Με προκαλεί: "Κοιτάξτε! 
Κοιτάξτε πώς κατήντησε ο μεγάλος Οίκος του Κυρίου!" λένε, ενώ Τον γκρεμίζουν και ύστερα υποκρίνονται. 
Η Ψυχή Μου δεν μπορεί να υποφέρει πια τα βογγητά του Υιού Μου ενώ ξανασταυρώνεται, αν και τόσο ο Υιός Μου όσο και η Αγία σας Μητέρα καταπνίγουν όσο καλύτερα μπορούν τον πόνο τους. 
Τα Αυτιά Μου ακούνε τα πάντα. 
Τα Αυτιά Μου και τα Μάτια Μου δεν είναι ανθρώπινα και δεν Μου διαφεύγει τίποτα. Αφού η γενεά σου κάνει την επιλογή και όχι Εγώ, η ανταρσία μέσα στον Οίκο Μου θα επισύρει επάνω σας την οργή Μου και το ζοφερό σκοτάδι θα πέσει σύντομα επάνω στη γη. 
Δεν είναι δική Μου η επιλογή αλλά δική σας. 
Είχα διαλέξει να σας σηκώσω από τους τάφους σας με Έλεος και Αγάπη, Ευσπλαχνία και Ειρήνη, αλλά δείτε πόσοι από σας μένουν ασυγκίνητοι στην προσφορά Μου. 
Τίποτε πια δεν μπορεί να σας αγγίξει.
Την υπομονή Μου, την εξαντλήσατε. 
Κι εσύ, κόρη Μου, γίνε η Ηχώ Μου. 
Όσο σκληρά κι αν σε ταλαιπωρούν, δεν θα τους επιτρέψω να σε νικήσουν. 
Αντίθετα, θα είσαι σαν σπαθί όταν θα προφέρεις τα λόγια Μου. 
Υπενθύμισέ τους πάλι ότι δεν ευχαριστιέμαι με το θάνατο ενός κακού και άδικου ανθρώπου, αλλά με τη μεταστροφή ενός κακού και άδικου ανθρώπου που αλλάζει τρόπο ζωής για να κερδίσει τη ζωή. 
Σε λίγο τούτη η γη που ξέρετε "θα εξαφανιστεί".
Αποφάσισα να επιταχύνω το Σχέδιό Μου εξαιτίας των μεγάλων αμαρτημάτων που διανοείται η γενεά σας. 
Τα πάντα θα εξαφανιστούν, τα πάντα θα παλιώσουν σαν ρούχο.
Μ' αυτό τον τρόπο θα καταστρέψω το μίασμα της αμαρτίας και θα αντιληφθείτε ότι απαρχής ήσασταν οι ιεροί Μου ναοί και ότι το Πνεύμα Μου ζούσε μέσα σας.
Αχ! αυτό το Βάπτισμα της Φωτιάς!! 
Προσεύχεστε και νηστεύετε τούτες τις έσχατες ημέρες.
 Ο Ων είναι κοντά σας. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου