Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Το Σχέδιό Μου έχει καθορισμένο χρόνο. Τα λυτρωτικά Μου καλέσματα έχουν κι αυτά καθορισμένο χρόνο. Μόλις τελειώσει ο καιρός αυτός του Ελέους θα δείξω σε όλους, καλούς και κακούς, ότι η αυστηρότητά Μου είναι το ίδιο μεγάλη με το Έλεός Μου, ότι η οργή Μου είναι το ίδιο δυνατή με τη συγνώμη Μου.

<<......Σε Μένα ανήκει το Έλεος αλλά και η δίκαιη οργή. 
Είμαι ο Άρχων του Ελέους αλλά και αφήνω να ξεσπάσει η οργή Μου εναντίον των αμετανόητων αμαρτωλών. 
Όσο μεγάλο είναι το έλεος Μου, τόσο μεγάλη είναι και η αυστηρότητά Μου.
Βλέπεις Παιδι Μου Μου, σύντομα θα φανερώσω και τη Δικαιοσύνη Μου. 
Το Σχέδιό Μου έχει καθορισμένο χρόνο. 
Τα λυτρωτικά Μου καλέσματα έχουν κι αυτά καθορισμένο χρόνο. 
Μόλις τελειώσει ο καιρός αυτός του Ελέους θα δείξω σε όλους, καλούς και κακούς, ότι η αυστηρότητά Μου είναι το ίδιο μεγάλη με το Έλεός Μου, ότι η οργή Μου είναι το ίδιο δυνατή με τη συγνώμη Μου. 
Όλα όσα προαναγγέλθηκαν από Μένα θα γίνουν γρήγορα τώρα. 
Τίποτε δεν θα παραληφθεί. 
Σου έχω μιλήσει για την Αποστασία, την Αποστασία που έδεσε τα χέρια των καλύτερων φίλων Μου, αφοπλίζοντάς τους λόγω της ταχύτητάς της και του μεγέθους της. 
Δεν είπα ότι καρδινάλιοι θα εναντιωθούν σε καρδιναλίους και επίσκοποι θα έρθουν σε αντιπαράθεση με επισκόπους και ότι πολλοί κατευθύνονται στο χαμό τους; 
Με την ατέλειωτη διαμάχη τους έχουν αποδυναμώσει την Εκκλησία Μου.
Σήμερα, το πνεύμα αυτό της ανταρσίας ανθεί μέσα στον Άγιο Τόπο Μου. 
Θυμάσαι το όραμα που σου έδωσα με τις οχιές να σέρνονται επάνω στα Άχραντα Μυστήρια του ιερού; 
Σου έχω δώσει μια λεπτομερή περιγραφή της Ανταρσίας που επικρατεί μέσα στην Εκκλησία Μου. Πιστή Μου φίλη, επίτρεψέ Μου να σταματήσω εδώ, θα συνεχίσουμε αργότερα. 
Ευχαρίστησέ Με και μείνε κοντά Μου. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου