Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Εγώ, ο Θεός, προόρισα τη Ρωσία για τη Δόξα Μου και απ' αυτήν θα λάμψει φως μέσα στο σκοτάδι, από το φως της η καρδιά της γενεάς σας θα φωτιστεί με τη γνώση της Δόξας Μου.

<<.......Άκουσε και γράφε: είσαι κάτω από τη Σκέπη Μου, γι' αυτό εγκαταλείψου καθημερινά σε Μένα για να μπορέσω σε σένα να κάνω το Θέλημά Μου. 
Η Ρωσία Μού είναι ιδιαίτερα αγαπητή. 
Πράγματι, η Ρωσία σήμερα είναι ένας ελεύθερος αγρός, έτοιμος για τη σπορά. 
Το έδαφός της είναι έτοιμο να δεχθεί κάθε σπόρο.
Μέσω του Πνεύματός Μου, έχω δώσει αποκαλύψεις για να σπαρθούν εκεί. 
Δεν θα επιτραπεί σε κανένα να βάλει άλλο θεμέλιο από το δικό Μου Θεμέλιο. 
Εγώ, ο Θεός, προόρισα τη Ρωσία για τη Δόξα Μου και απ' αυτήν θα λάμψει φως μέσα στο σκοτάδι, από το φως της η καρδιά της γενεάς σας θα φωτιστεί με τη γνώση της Δόξας Μου. 
Θα σκορπίσω το Πνεύμα Μου επάνω στον Οίκο που της έδωσα και θα επιδείξω σ' αυτήν την Αγιότητά Μου για να τιμηθεί το Όνομά Μου. 
Γι' αυτήν μίλησα στο παρελθόν διαμέσου των μικρών Μου προφητών. 
Σε βεβαιώνω: όλο το περασμένο της μεγαλείο θα της το δώσω διπλό, γιατί με όλη της την καρδιά θα Με ακολουθήσει και θα αναζητήσει πάλι το Άγιο Πρόσωπό Μου. 
Κανένας δεν θα καμαρώνει εγωιστικά απέναντί της γιατί θα την υψώσω για να γίνει η κεφαλή (Πνευματικά.) πολλών εθνών. 
Μέσα στη φτώχεια της θα ανοικοδομήσω την Βασιλεία Μου
Α,Παιδι Μου! Περίμενε και θα δεις!.......>>



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου