Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Αλίμονο σε όσους θα γίνουν εμπόδιο στη θύρα που Εγώ ο Ίδιος άνοιξα για να αναγγείλω το Μήνυμά Μου.

<<......Μερικοί γίνατε μαλακοί και χλιαροί γιατί υποδεχθήκατε τα λόγια Μου χωρίς πίστη όταν συναχθήκατε στο Όνομά Μου. 
Αλίμονο σε όσους πουλούν το Αίμα Μου για να τιμήσουν το όνομά τους! 
Αλίμονο σε όσους είναι τώρα ικανοποιημένοι και κατευθύνουν τη ζωή τους σύμφωνα με τις φυσικές τους παρορμήσεις και αγνοούν το Πνεύμα Μου! 
Αλίμονο σε όσους θα γίνουν εμπόδιο στη θύρα που Εγώ ο Ίδιος άνοιξα για να αναγγείλω το Μήνυμά Μου. 
Αλίμονο σε όσους πιστεύουν ότι ενεργούν έξυπνα στις σχέσεις τους με τον κόσμο - είναι υπηρέτες του κόσμου, όχι δικοί Μου. 
Είναι δούλοι του κόσμου και ασπάζονται την υποκρισία, τη διαφθορά και όλ' αυτά που η Καρδιά Μου απεχθάνεται. 
Λέτε ότι υπομένετε αδικία εξαιτίας του Ονόματός Μου, χαρείτε! 
Γιατί η Ημέρα Μου σύντομα θα ανατείλει επάνω σε όλους σας με φωτιά. 
Χαρείτε και πανηγυρίστε όταν ο κόσμος σας κατηγορεί και σας ντροπιάζει δημόσια επιδεικνύοντάς σας σαν επαίσχυντο θέαμα για χάρη Μου και για χάρη του Μηνύματός Μου. 
Μεγαλύτερη θα είναι η ανταμοιβή σας στον ουρανό επειδή θα έχετε υπομείνει με αγάπη τις ύβρεις του κόσμου.
Προσευχηθείτε οι αλυσίδες που σας κρατούν ακόμη δεμένους με τον κόσμο να λυθούν από Μένα. 
Προσευχηθείτε για όσους δεν μπορούν να ξεχωρίσουν το δεξί τους χέρι από το αριστερό. Κανείς δεν είναι άξιος της Κλήσης Μου, μην κατηγορείτε λοιπόν τους υπερήφανους. 
Η Χάρις τώρα είναι επάνω σας και το Έλεος σας περιβάλλει. 
Ο Βασιλιάς σας, σας πρόσφερε ολόψυχα την Καρδιά Του αλλά παρατήρησα ότι δεν Μου προσέφεραν όλοι ολότελα την καρδιά τους. 
Δεν είναι όλοι πρόθυμοι να συμμορφωθούν στις εντολές Μου. 
Όχι, δεν ακολούθησαν όλοι τις επιθυμίες της Καρδιάς Μου, αλλά άκουσαν αντίθετα τη δική τους φωνή, ακολούθησαν το δικό τους νόμο λόγω της αδύνατης πίστης τους. 
Σ' αυτούς λέω: προσευχηθείτε να μην χάσετε την εύνοιά Μου, προσευχηθείτε να πράξετε το Θέλημά Μου. 
Αφήστε τα λόγια Μου τώρα να διαδοθούν και μην υποτάσσεστε στον ανθρώπινο τρόπο σκέψης. 
Έχω να υποβάλω ακόμη τρεις ερωτήσεις:
Γιατί περιορίσατε τη Φωνή Μου;
Τι κάνατε με τα Μηνύματα που διάλεξα να διαβαστούν;
Τι έγινε ο άνθρωπος που κάποτε ήταν τόσο πρόθυμος να Με ευχαριστήσει;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου