Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Πώς μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι είναι δίκαιος όταν οι χώρες σας βρίσκονται σε πολεμική ανάφλεξη;

<<.......Εγώ Είμαι. 
Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο προσευχήθηκα για σένα στον Πατέρα, χωρίς να αναφέρω τις προσευχές της Αγίας σου Μητέρας! 
Τα Μάτια Μου χύνουν καθημερινά Δάκρυα για τα εγκλήματα του κόσμου τούτου... 
Τα Μάτια Μου κουράστηκαν να ψάχνουν γενναιόδωρες ψυχές. 
Η Καρδιά Μου είναι ταραγμένη και όλο Μου το είναι ριγεί από τον πόνο σε σημείο να αποφεύγω να κοιτάξω τις αμαρτίες τούτης της γενεάς από φόβο μήπως ξεχειλίσει το Ποτήρι Μου. 
Συνέθεσα ένα νέο ύμνο Αγάπης ( Αυτά τα μηνύματα.) για να σας Τον τραγουδήσω και να πλησιάσω από τον ουρανό κάθε καρδιά για να σας σώσω και να σας θυμίσω την Αιώνια Αγάπη που τρέφω για τον καθένα σας. 
Μίλησα από ψηλά όχι για να σας επιβάλω τους κανόνες Μου, αλλά να σας προτείνω μια συνθήκη Ειρήνης και Αγάπης, που θα σας οδηγήσει όλους κάτω από τη Σκέπη Μου και θα σας ενώσει. 
Σας πρότεινα να σας νυμφευθώ, αλλά πόσοι από σας κατάλαβαν τι εννοούσα; 
Έχετε πραγματικά καταλάβει τι σας πρόσφερε ο Νυμφίος;
Εξηγήστε Μου λοιπόν γιατί κάθε φορά που μιλάω για συμφιλίωση αποστρέφετε το βλέμμα σας από Μένα... 
Ξένος ήμουν και δεν Με καλωσορίσατε, στην πόρτα σας ήμουν και χτυπούσα και δεν Με ακούσατε. 
Αν και σας είπα την Αλήθεια, η γλώσσα σας δεν σταμάτησε ποτέ να λέει αισχρά ψέματα για Μένα, κρίνοντάς Με και καταδικάζοντάς Με. 
Ήρθα να σας διδάξω τη φρόνηση και να σας υπενθυμίσω τη Γνώση Μου, την ηγεσία και τη διακονία, αλλά Με περιγελάσατε και Με χλευάσατε. 
Σας επισκέφθηκα με αγάπη και τρυφερότητα, με ένα διακαή πόθο να σας ενώσω όλους μέσα στην Καρδιά Μου και να σας διδάξω πάλι από την αρχή τους κανόνες της πρώτης Μου Εκκλησίας, αλλά επιτρέψατε στους δικούς σας κανόνες να κυριεύσουν το πνεύμα σας, πετώντας Με έξω από την καρδιά σας. 
Θα ρωτήσετε: "πότε Σου τα έκανα όλ' αυτά, Κύριε;" 
Σας βεβαιώνω πως Μου τα κάνατε. 
Με κρίνατε πρόωρα και επιτρέψατε στα χείλη σας να Με καταδικάσουν, γιατί ό,τι κάνατε στους απεσταλμένους Μου, το κάνατε σε Μένα. 
Βλασφημήσατε το όνομά τους, νομίζοντας ότι Μου κάνετε χάρη, αλλά στην πραγματικότητα βλασφημήσατε το δικό Μου Όνομα. 
Πώς μπορείτε ακόμη να λέτε: "Ο λόγος Σου, Κύριέ Μου, είναι λύχνος στα πόδια μου, φως στα μονοπάτια μου", όταν δεν δεχθήκατε το Λόγο Μου και δεν συμφιλιωθήκατε με τον αδελφό σας;
Με μεγάλη Αγάπη και μεγάλη Τρυφερότητα οι Δύο Μας Καρδιές σ' αυτές τις έσχατες ημέρες βγήκαν να σας διδάξουν πάλι από την αρχή ότι η προσευχή, η αγάπη και η ταπείνωση είναι τα ΚΛΕΙΔΙΑ της σωτηρίας σας, αλλά πόσοι από σας κατάλαβαν αυτή την αλήθεια; 
Η καρδιά σας είναι η θύρα από την οποία μπορώ να μπω για να σας θεραπεύσω και να σας οδηγήσω στο Δρόμο Μου. 
Φυλάξατε αληθινά τα Λόγια Μας μέσα στην καρδιά σας ή επιδιώκετε πάντα τον πόλεμο; Δεν μπορείτε να κρυφθείτε από Μένα, ούτε μπορείτε να πείτε ότι σας στέρησα την Αλήθεια. 
Αν ισχυρίζεστε ότι είστε μέσα στην Αλήθεια, εξηγήστε Μου τότε τη διαίρεσή σας... Άνοιξε τα μάτια σου, φίλε Μου! 
Άνοιξε την καρδιά σου, όχι το μυαλό σου! 
Και πάλι σας λέω:
"Δεν υπάρχει δίκαιος άνθρωπος, ούτε ένας. 
Δεν υπάρχει κανένας με σύνεση, αφού όλοι σας είστε κάτω από την κυριαρχία της αμαρτίας. 
Δεν υπάρχει κανένας που να Με ζητάει. 
Όλοι απομακρύνθηκαν, όλοι εξαχρειώθηκαν, κι όμως πολλοί από σας ισχυρίζονται ότι είναι μέσα στο φως. 
Σας βεβαιώνω, όσο παραμένετε διηρημένοι είστε ακόμη στο σκοτάδι. 
Όσο χαίρεστε για τη διαίρεσή σας, δεν ξέρετε ακόμη πού πάτε γιατί είναι πολύ σκοτεινά για να δείτε. 
Ήρθα να σας προσφέρω ένα πλούσιο δώρο: το δώρο της Αγάπης Μου, αλλά και πάλι δεν καταλάβατε την Αγάπη, την αρνηθήκατε και την αποξενώσατε από την καρδιά σας. Παρ' όλες τις εκκλήσεις Μου για συμφιλίωση και ενότητα, εσείς συνεχίζετε να αμαρτάνετε. 
Πώς μπορώ να συγχωρήσω τις αμαρτίες σας όταν επανειλημμένα καταπνίγετε τα Λόγια Μου; 
Ακούτε τη Φωνή Μου αλλά δεν Την αναγνωρίζετε πια. 
Αν δεν Μου επιτρέψετε να ξεριζώσω από την καρδιά σας όλα όσα δεν είμαι Εγώ, δεν θα δείτε ποτέ πόσο σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη εποχή το Άγιο Πνεύμα Μου γυρεύει από σας τη συμφιλίωση και την ενότητα.
Σας έδειξα πώς να ενωθείτε.
Η ενότητα θα γίνει μέσα στην καρδιά σας. 
Η συμφιλίωση θα γίνει μέσα στις καρδιές και όχι με την υπογραφή μιας συμφωνίας! 
Πώς μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι είναι δίκαιος όταν οι χώρες σας βρίσκονται σε πολεμική ανάφλεξη; 
Μάθετε ότι η Ιερή Μου Καρδιά ζητάει από σας:
επιείκεια, γενναιοψυχία, προσευχή
και ένα πνεύμα συμφιλίωσης και να αγαπάτε
ο ένας τον άλλο όπως σας αγαπώ.
Θα ακούσω άραγε από σας τη δική σας κραυγή παράδοσης και μετάνοιας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου