Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Μη θρηνείτε για υλικά πράγματα,υψώστε τα μάτια στον ουρανό και η καρδιά σας ας γυρέψει τους Ουράνιους Νόμους Μου ώστε, με τη βοήθειά τους, η Βασιλεία των Ουρανών να εισέλθει στις καρδιές σας και το Θέλημά Μου να γίνει στις καρδιές σας όπως γίνεται στις καρδιές όλων των αγίων στον Ουρανό.

<<.....Γράφε: ειρήνη σε σας. 
 Όλη μέρα ήμουν μαζί σας και σας άπλωνα το Χέρι: λαέ Μου, κληρονομιά Μου, γένος Μου, στραφείτε σε Μένα, συμφιλιωθείτε μαζί Μου...

Σας αγαπώ απ' όλη την αιωνιότητα. 
Επιστρέψτε σε Μένα κι Εγώ θα επιστρέψω σε σας. 
Σπείρετε σοδειά αγάπης για να θερίσετε αγάπη. 
Σπείρετε σοδειά ειρήνης και θα κληρονομήσετε την Ειρήνη Μου. 
Σπείρετε, ευλογημένοι της Ψυχής Μου, σοδειά συμφιλίωσης και θα αποκτήσετε τη Δόξα Μου...
Μη θρηνείτε για υλικά πράγματα,( Ο Ιησούς ύψωσε τη φωνή σ' αυτά τα λόγια, τα είπε σαν διαταγή αλλά συγχρόνως σαν υπόμνηση ότι σ' αυτό τον κόσμο τίποτε δεν είναι σπουδαίο, αλλά θα πρέπει κανείς να ψάχνει για την ουράνια πραγματικότητα. ) υψώστε τα μάτια στον ουρανό και η καρδιά σας ας γυρέψει τους Ουράνιους Νόμους Μου ώστε, με τη βοήθειά τους, η Βασιλεία των Ουρανών να εισέλθει στις καρδιές σας και το Θέλημά Μου να γίνει στις καρδιές σας όπως γίνεται στις καρδιές όλων των αγίων στον Ουρανό. 
Μέχρι σήμερα φωνάζω, όπως φώναξα κάποτε στην Ιερουσαλήμ: "Αν γνωρίζατε μόνο το Μήνυμα Ειρήνης που και σήμερα ακόμη σας προσφέρω, θα το αρπάζατε, δεν θα το αφήνατε να περάσει!" 
Όμως αυτά τα πράγματα είναι κρυμμένα από τους συνετούς και τους σοφούς και φανερώνονται σ' αυτούς που είναι παιδιά. 
Η Βασιλεία των Ουρανών φανερώνεται στους αθώους και τους ταπεινούς.
Διορθώστε τις καρδιές σας και στο τέλος θα έχετε την ανταμοιβή σας Κι αν λέτε: "τι μπορούμε τώρα να Σου προσφέρουμε;" 
Σας λέω: "Προσφέρετέ Μου την καρδιά σας και θα βοηθήσω την ελλειπή σας πίστη. Ανοίξτε την καρδιά σας και θα τη μετατρέψω σε έναν ουρανό για Μένα, το Θεό σας, όπου θα μπορώ να δοξαστώ. 
Ελάτε να φάτε από τον καρπό που σας προσφέρω σήμερα όσο είναι καιρός ακόμη. 
Ελάτε σε Μένα, ο Κύριός σας είναι ήδη στο δρόμο της επιστροφής. 
Γι' αυτό σας λέω: συμφιλιωθείτε μαζί Μου και γίνετε ένα στο Όνομά Μου. 
Σας ευλογώ όλους στο Όνομά Μου, αφήνοντας το Στεναγμό της Αγάπης Μου στο μέτωπό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου