Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Πολλοί από σας λένε: "Κύριε, πες μας κάτι καινούριο... " Αυτό είναι το πνεύμα του Αντίχριστου και το πνεύμα αυτό είναι διαδεδομένο στον κόσμο. Δεν θα σας φέρω τίποτε καινούριο: Πέθανα, αναστήθηκα, είμαι ο Πρώτος και ο Έσχατος. Όποιος πιστεύει σε Μένα θα έχει ζωή αιώνια. Είμαι αιώνια ζωντανός και ένδοξος, και κρατώ τα κλειδιά του θανάτου και του Άδη. Υπάρχουν κι άλλα που πρόκειται να έρθουν, αλλά τα πάντα είναι γραμμένα μέχρι τη συντέλεια του κόσμου.

<<..........Δεν είμαι ένας Θεός περίπλοκος, ούτε είμαι απομακρυσμένος. 
Δεν κρύβω το πρόσωπό Μου και δεν κρατώ κανένα στο σκοτάδι. 
Και μόνη η Παρουσία Μου είναι Φως! 
Πολλοί από σας λένε: "Κύριε, πες μας κάτι καινούριο...
" Αυτό είναι το πνεύμα του Αντίχριστου και το πνεύμα αυτό είναι διαδεδομένο στον κόσμο. 
Δεν θα σας φέρω τίποτε καινούριο: Πέθανα, αναστήθηκα, είμαι ο Πρώτος και ο Έσχατος. 
Όποιος πιστεύει σε Μένα θα έχει ζωή αιώνια. 
Είμαι αιώνια ζωντανός και ένδοξος, και κρατώ τα κλειδιά του θανάτου και του Άδη. Υπάρχουν κι άλλα που πρόκειται να έρθουν, αλλά τα πάντα είναι γραμμένα μέχρι τη συντέλεια του κόσμου. 
Θα έρθω με το Πνεύμα Μου να σας ξαναδώσω το φως σας, για να εκπληρωθούν αυτά που είπα... ότι στο τέλος θα θριαμβεύσω.
Ακόμη και σήμερα η γη Μου διαιρείται, κομματιάζεται, και μέσα στον Οίκο Μου και στην οικογένειά Μου γίνονται αγοραπωλησίες. 
Στους προφήτες που τους στέλνω, λένε: "μην προφητεύετε". 
Ήρθε ο καιρός που σας έλεγα προηγουμένως, όταν καρδινάλιοι θα στρέφονται εναντίον καρδιναλίων, επίσκοποι εναντίον επισκόπων, ιερείς εναντίον ιερέων. 
Η δύναμη του Διχαστή έχει διεισδύσει σαν καπνός στον Οίκο Μου για να πολιορκήσει τη γη Μου. 
Το καταστροφικό του έργο είναι ισχυρό και οι αγαπημένοι του στόχοι είναι οι αφιερωμένες Μου ψυχές. 
Διαστρέφει τους λογισμούς τους για να ακολουθούν τα πάθη της καρδιάς τους. 
Ο Άνομος απ' όπου κι αν περάσει, αφήνει πίσω του την κατάρα του... 
Έχει ορκιστεί να σας ξεσηκώσει τον ένα εναντίον του άλλου. 
Μέσα στην οργή του, ορκίστηκε να σας δοκιμάσει όλους όπως το σιτάρι στο κόσκινο, ιδίως τους αφιερωμένους Μου, και να τους απογυμνώσει. 
Ορκίστηκε να σας κάνει όλους παιχνίδι του. 
Σας βεβαιώνω: όποιος δεν έχει έντιμη καρδιά θα υποκύψει, αλλά οι έντιμοι θα νικήσουν με την ευθύτητα.......>>



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου