Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΕΙΝΟ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ ΜΟΥ.

<<.......Το Χέρι Μου είναι δυνατότερο από κείνο του εχθρού Μου. 
Θα σας δοθεί παρηγοριά και θα ανορθώσω το λαό Μου και θα αναζωογονήσω τους ιερείς σας. 
Θα αποκαταστήσω τους βωμούς Μου και θα ανοικοδομήσω τις πόλεις Μου. 
Όμως, θα πρέπει πρώτα να πειθαρχήσω τους άνομους που είναι πρώτοι όταν πρόκειται να διαπράξουν ατιμία. 
Καταπίνουν την αποστασία σα να τρώνε τον Άρτο της Ζωής. 
Ακόμη και σήμερα, αν μετανοούσαν θα τους έδειχνα την εύνοιά Μου και θα τους χάριζα τη συγνώμη Μου, αλλά δεν ακούω τίποτε απ' αυτούς. 
Πώς μπορώ να παραιτηθώ από τον παράφορο θυμό Μου και να αποσύρω τη Δικαιοσύνη Μου, εφόσον αυτή η γενεά εξακολουθεί να αποδίδει μεγάλες τιμές στο διάβολο: 
Είναι γνωστό ότι είμαι αγαθός και επιεικής και φιλάνθρωπος, αλλά σήμερα ποιος απ' αυτούς τους αποστάτες Με επικαλείται, φωνάζοντάς Με: "Πατέρα μου;" 
Γι' αυτό, μια θύελλα φωτιάς σε λίγο θα σαρώσει τούτη την αδικία και αμαρτία. 
Κανείς από σας δεν γνωρίζει την Ημέρα και όποιος λέει ότι γνωρίζει, δεν προέρχεται από Μένα...
Θα σας επισκεφθώ την ώρα που δεν θα Με περιμένετε, μια ώρα χωρίς προειδοποίηση. Ξαφνικά, απρόσμενα, θα σας επισκεφθεί ένας ανεμοστρόβιλος φωτιάς που κατακαίει - αυτό που προσμένετε θα γίνει. 
Θα μιλήσω και όταν μιλήσω, η Φωνή Μου θα λιώσει τα στοιχεία της γης μαζί με την αδικία και αμαρτία της. 
Σας αγαπώ όλους με μια αγάπη αιώνια και η στοργή Μου για σας δεν περιγράφεται με λόγια, αλλά ως πότε θα βεβηλώνεται το Όνομά Μου; 
Αυτό που είμαι έτοιμος να κάνω Με θλίβει και Με πλημμυρίζει από θλίψη αφού δεν Με ευχαριστεί να σας στενοχωρώ. 
Προς μεγάλη Μου δυσαρέσκεια θα χρειαστεί να σας διορθώσω με τη φωτιά. 
Στέναζε, κόρη, για τους αμετανόητους - θα πραγματοποιήσω το σκοπό Μου και θα εκτελέσω το Σχέδιό Μου ως το τέλος. 
Όσο για κείνους που δεν έκλεισαν τ' αυτιά τους στη Φωνή Μου και υπερασπίστηκαν το Λόγο Μου, τους λέω: μη λυπάστε, τα Μάτια Μου τα βλέπουν όλα και θα κρίνω τον καθένα σύμφωνα με τις πράξεις του. 
Όπως φανερώνω πράγματα εκ των προτέρων, θα σας φανερώσω τι θα κάνει η Δεξιά Μου αμέσως μετά την ημέρα Μου. 
Η Δεξιά Μου θα βάλει τα νέα θεμέλια της γης και του ουρανού κι ακόμη μια φορά θα ντύσω το υπόλοιπο που απέμεινε με τη Λαμπρότητά Μου και τη Θεότητά Μου. 
Υπάρχει λοιπόν, κόρη Μου, ελπίδα για τους απογόνους σας - Εγώ είμαι η Ελπίδα σας.
Θα επαναφέρω πολλούς στη Ζωή και θα φέρουν πάνω τους γραμμένο το Νέο Όνομα του Υιού Μου. 
Κι εσύ, κόρη, μεσολάβησε για τον Οίκο Μου, φρόντισε για τα Συμφέροντά Μου και Εγώ θα φροντίσω για σένα. 
Σου δόθηκε το Πνεύμα Μου για να εφαρμόζεις τους Νόμους Μου, να αγαπάς τη δικαιοσύνη και να φέρεις από μακριά τους γιους και τις κόρες Μου. 
Σε δίδαξα και σου έδωσα γλώσσα μαθητή για να γίνεις η Ηχώ Μου και να βάλεις τη Βασιλεία Μου μέσα στις καρδιές τους. 
Η ψυχή Μου πλημμυρίζει από λύπη, αλλά συγχρόνως από συμπόνια.
Μίλησα, αλλά ελάχιστοι ακούνε, χτυπώ και κανείς δεν φαίνεται να ακούει - τι πρέπει να κάνω αφού κανείς δεν ακούει; 
Μίλησα για Ελπίδα, κόρη Μου, σε όλους σας, ωστόσο όταν σήμερα μιλώ - που είναι η Ελπίδα που όλοι αποζητούσατε - ο Λόγος Μου δεν προλαβαίνει να δοθεί και αμέσως κρύβεται. 
Ο σπόρος Ελπίδας που σπέρνω, απομακρύνεται και κρύβεται... 
Μιλώ και περιμένω απάντηση, όμως ο Λόγος Μου δεν λαμβάνεται υπ' όψη, ωστόσο
Εγώ είμαι η Ελπίδα για τις άπιστες καρδιές
αλλά συγχρόνως το Σπαθί που διαχωρίζει τις καρδιές. 
Είναι τόσοι που πεινούν για το Λόγο Μου ... αλλά γιατί οι άνθρωποι κρύβουν τους θησαυρούς που σκορπίζω πάνω τους; 
Αν η Ψυχή Μου είναι κυριευμένη από λύπη, είναι γιατί το Ποτήρι της Δικαιοσύνης Μου ξεχειλίζει τώρα στα Χέρια Μου που είναι έτοιμα να χτυπήσουν και να μαστιγώσουν αυτή την άπιστη γενεά όπως ποτέ πριν. 
Έπειτα, σαν Πατέρας που είμαι, με συμπόνια και τρυφερότητα θα θεραπεύσω τις πληγές που θα προκαλέσουν τα ίδια Χέρια που θα χτυπήσουν... 
Αυτή είναι η μεγάλη Ελπίδα που Μου ζητάτε. 
Θα έρθω να τους φέρω όλους σπίτι και να θεραπεύσω τις πληγές τους. 
Σαν πατέρας που είμαι, θα περιποιηθώ τα πληγωμένα Μου παιδιά, θα ανταποκριθώ στις ανάγκες τους. 
Τότε θα μάθουν ότι από την αρχή ανήκαν σε Μένα και ότι ο Ων είναι Πατέρας και Κύριος.
Θα κάνω τα χείλη τους να διακηρύξουν: "ευλογημένος ο Κύριός μας", κι ακόμη μια φορά θα διακηρύξουν τη Βασιλεία των Ουρανών. 
Θα την διακηρύξουν όπως ποτέ πριν γιατί θα τους δώσω νέα καρδιά... 
Γι' αυτό μην απορείς που σ' αυτές τις έσχατες μέρες οι άνθρωποι είναι αλαζόνες και προδίδουν ο ένας τον άλλο. 
Μην απορείς για τους πολυάριθμους ψευδοπροφήτες που φανερώνονται και για τους ψευδοδιδασκάλους που διαδίδουν πλάνες και παρερμηνεύουν τις Γραφές... 
Όχι, μην απορείς παιδί Μου, που οι άνθρωποι σε χλευάζουν όταν λες: "Πιστεύω στον Πατέρα μου στον Ουρανό. 
Πιστεύω σε ένα Θεό, Πατέρα, Παντοκράτορα. 
Πιστεύω στην ένδοξη ζωντανή Παρουσία του αγαπημένου Του Υιού στην Θεία Ευχαριστία. 
Πιστεύω στον Ιησού Χριστό, που συνελήφθη δια του Αγίου Πνεύματος και γεννήθηκε από την Παρθένο Μαρία."
Όχι, κόρη Μου, δεν πιστεύουν στην Ανάσταση του Υιού Μου, ούτε στη Θεότητά Του… Σου λέω: να έχεις ειρήνη ανάμεσα στη μανία, και στις δοκιμασίες να παραμένεις στην Ειρήνη Μου. 
Εξάπλωσε την Ειρήνη Μου. 
Μην αφήνεις ποτέ την καρδιά σου να ταράζεται από τη σκληρότητα των ανθρώπων... Είμαι μαζί σου ακόμη κι αν δεν Με βλέπεις, παιδί Μου, είμαι μαζί σου. 
Ο Υιός Μου βρίσκεται ήδη στο δρόμο από τον οποίο αναχώρησε για να είναι ανάμεσά σας, γι'αυτό θάρρος! θάρρος, και μη φοβάσαι. 
Έχε την ελπίδα σου σε Μένα και σε κανέναν άλλο. 
Είμαι ο Γιαχβέ, ο Αββάς σου, και σου υπόσχομαι να σε φέρω στο σπίτι. 
Πήγαινε λοιπόν και δείξε τη Δύναμή Μου και την Ευσπλαχνία Μου, είμαι μαζί σου. Πήγαινε, πήγαινε και πες σε όλους: "η βοήθεια έρχεται από το Θεό, η ελπίδα έρχεται από το Θεό. 
Στραφείτε σ' Αυτόν και θα σας σώσει." 
Σε ευλογώ,  τίμησε πάντα το Όνομά Μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου