Τρίτη 8 Απριλίου 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ.

ΜΗΝΥΜΑ  ΤΗΣ  ΠΑΝΑΓΙΑΣ:

<<....."Παιδί Μου"( Γραμμένο ελληνικά.) , τα σχέδια του Παντοδύναμου είναι τόσο βαθιά μέσα στο μήνυμά Του, που θα θεραπευθούν πολλοί. 
Ο Υιός Μου είναι μαζί σου, κι Εγώ επίσης είμαι μαζί σου. 
Ήρθα να σε διαβεβαιώσω για τη βοήθειά Μου... πρόσθεσε ένα χαμογελαστό πρόσωπο σε όλα σου τα δώρα. 
Συνέχισε να ευχαριστείς το Θεό προφητεύοντας και δείχνοντας σε όλα τα έθνη αυτά που σου αποκάλυψε, ώστε όλοι όσοι σε ακούνε να αναγνωρίσουν σ' Εκείνον τον Σωτήρα και την Αγάπη... 
Συνέχισε να ελκύεις όλες τις ψυχές κοντά στο Θεό. 
Έλκυσε τα παιδιά Μου στη Θεία Αγάπη του Θεού. 
Κι εσύ, κόρη Μου, προόδευε στο Πνεύμα Του και μη νιώθεις ποτέ αποθαρρυμένη. Εξάπλωσε το Μήνυμά Του όπως κάνεις τώρα και μείνε ήσυχη. 
Ο Θεός-είναι-μαζί-σου.....>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου