Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Μην ακούτε την 'Αληθινή εν Θεώ Ζωή', είναι εφεύρεση του Πονηρού, θα πείτε για να μειώσετε τη Φωνή Μου και αποκαλείτε βιαστικά "κακό και ψέμα" ό,τι είναι θείο και άγιο.

<<.....Αλήθεια σας λέω: Η Χάρη προσφέρεται σε όλους σήμερα, αλλά όπως στην παραβολή Μου του σπορέως, υπάρχει αυτός ο σπόρος που έπεσε στην άκρη του δρόμου. 
Ναι, ακούνε το Λόγο Μου, αλλά ο διάβολος έρχεται και αφαιρεί ό,τι άκουσαν, μήπως και πιστέψουν και μεταστραφούν. 
Έπειτα, έχοντας γίνει λεία των πειρασμών του Σατανά, παρασύρονται τελικά στην οδό της απώλειας. 
Γενεά, η Χάρη Μου είναι πάνω σου, όχι όμως για πολύ ακόμη. 
Πολλές ιερατικές Μου ψυχές, αντί να αναζωπυρώνουν τη φλόγα της αγάπης που προσφέρω σε όλους σας ελεύθερα μέσα από αυτά τα Μηνύματα και αντί να επιτρέπουν στην αγάπη Μου να απλωθεί και να φλογίσει κάθε καρδιά, κάνουν το αντίθετο. 
Το Έλεος είναι σήμερα η ελπίδα σας αλλά αρκείστε να γεμίζετε το πνεύμα σας με "γνώση", που δεν είναι καθόλου γνώση, και απορίπτετε το Έλεος που σας παρέχω σήμερα. 
Σας δίνω καταπληκτικά σημάδια, με τη δύναμη του Αγίου Μου Πνεύματος σας δίνω αυτά τα θαυμαστά σημάδια. 
Υψώνω τους αδύνατους για να μαρτυρήσουν τη Δόξα Μου και να σας υπενθυμίσουν ότι είμαι Τρισάγιος! 
Όμως μέσα στην καρδιά σας δεν υπάρχει ειρήνη γιατί απορίπτετε το Άγιο Πνεύμα Μου που είναι Φορέας της Ειρήνης... 
Η Νύχτα είναι σχεδόν επάνω σας, γενεά, και είστε τόσο μακριά από τη μεταστροφή! Σύντομα, και πρόκειται για το δικό σας σύντομα, όταν θα σκεπαστείτε με το αίμα σας, Εγώ πλέον σαν Κριτής, θα σας υπενθυμίσω το αίμα που σκέπασε τα χέρια σας επειδή απαγορεύσατε σε τόσες ψυχές να λάβουν τις χάρες Μου διαμέσου αυτής της Υπενθύμισης του Λόγου Μου. 
Μοιάζετε με τους Ρωμαίους, Με στεφανώνετε καθημερινά με αγκάθια . 
Θα πείτε άραγε τότε όπως ο Πιλάτος: "Είμαι αθώος απ' αυτό το αίμα" και θα νίψετε τα χέρια σας με αρωματισμένο νερό;
Αρνείστε να δεχθείτε το αντίδοτο του θανάτου, αρνείστε να αναγνωρίσετε το Λόγο Μου που δίνεται από το Άγιο Πνεύμα Μου στις μέρες σας. 
Τον ακούτε αντίθετα με επιπολαιότητα. 
Άνθρωποι χωρίς καθόλου πίστη! 
Ακούτε με τ' αυτιά σας χωρίς να καταλαβαίνετε, κοιτάτε με τα μάτια σας αλλά δεν μπορείτε να διακρίνετε το Λαμπρό και Άπειρο Έλεός Μου που σκορπίζω πάνω σας! Αχάριστη γενεά, μετέτρεψες τη μαρτυρία για το Άγιο Πνεύμα Μου σε μύθο! 
Μετέτρεψες τα Μυστήριά Μου σε μύθο και το ποιμαντικό σου ραβδί έγινε σκήπτρο ψεύδους, με ποιον λοιπόν να σε παρομοιάσω μέσα στην απόλυτη γύμνια σου; 
Με τον Κάιν; 
Με τον Φαραώ; 
Με τους Φαρισαίους; 
Ή με τον Ιούδα; 
Μένεις κατάπληκτη όταν κραδαίνω το Σπαθί Μου (Σημαίνει το Λόγο.) μπροστά στα μάτια σου, άπιστη γενεά; 
Δεν ήξερες ότι το σπαθί έχει τη σημασία του;
Δεν έχετε ακούσει ότι δεν είμαι μόνο μαχητής της Ειρήνης αλλά και της Δικαιοσύνης; Δεν έχετε διαβάσει ότι είμαι ο Πιστός και Αληθινός, ο Αμήν, ο Αμερόληπτος Κριτής, γνωστός με το Όνομα: ο Λόγος του Θεού; 
Αλλά η Γραφή λέει ότι η εποχή σου, επίσκοπε (Κατάλαβα ότι "Επίσκοπο" εννοεί το δεύτερο θηρίο, αλλιώς Ψευδοπροφήτη.) του θηρίου, θα αρχίσει τον πόλεμο ενάντια σε Μένα και τους αγίους Μου.
Η επίγεια Βασιλεία Μου είναι μπροστά στις πόρτες σας αλλά δεν την θέλετε, όπως δεν θέλετε ν' ακούσετε το Λόγο Μου... 
Η διεστραμμένη σας καρδιά δεν δίνει προσοχή στις προειδοποιήσεις Μου γιατί απαρνηθήκατε το ταπεινό ποιμαντικό ραβδί σας και προτιμήσατε το σκήπτρο του ψεύδους. 
Και όταν ακούτε το Λόγο από το Στόμα Μου δεν προειδοποιείτε την καρδιά σας, ούτε σκέπτεστε να προειδοποιήσετε τους άλλους, όχι, βλέπετε να έρχεται το Σπαθί (Σπαθί εννοεί το Λόγο του Θεού.) αλλά δεν δίνετε σημασία... 
Έχετε αντιρρήσεις και ενθαρρύνετε και τους άλλους να κάνουν το ίδιο: "όλες αυτές οι ανοησίες, μη δίνετε σημασία, είναι υστερία. 
Μην προσέχετε όλους αυτούς τους τρελούς. 
Μην ακούτε την 'Αληθινή εν Θεώ Ζωή', είναι εφεύρεση του Πονηρού, θα πείτε για να μειώσετε τη Φωνή Μου και αποκαλείτε βιαστικά "κακό και ψέμα" ό,τι είναι θείο και άγιο.
Το αίμα που έχει χυθεί, γενεά, θα σε κυνηγήσει. 
Κάθε φαράγγι, κάθε λόφος, κάθε θάλασσα, κάθε βουνό θα αισθανθούν το Σπαθί Μου. 
Το αίμα που έχει χυθεί θα σε κυνηγήσει και θα πεθάνεις. 
Αλλά αν, έστω και σήμερα, απαρνηθείς την αμαρτία σου και μετανοήσεις με την καρδιά σου και υποσχεθείς να ζήσεις με ευσπλαχνία, ενότητα και ειρήνη, θα ζήσεις και δεν θα σου ξαναθυμίσω πια τις αμαρτίες σου. 
Γύρισε σε Μένα, γενεά - γιατί θέλεις τόσο πολύ να πεθάνεις στην αμαρτία; 
Γύρισε σε Μένα, απαρνήσου την αμαρτία και θα ζήσεις. 
Δεν διάβασες;
"Είμαι ο Αμήν, ο μάρτυρας ο αξιόπιστος και αληθινός, αυτός που είναι η αιτία όλων των δημιουργημάτων του Θεού - με δικαιοσύνη κρίνει και πολεμάει." 
Πώς μπορείς εσύ που κηρύττεις καθημερινά το Λόγο Μου, να μη διακρίνεις ούτε τους καιρούς ούτε τα σημεία; 
Εσύ που επιμένεις να λες ότι δεν είμαι ο Συγγραφέας αυτού του Μηνύματος, σου λέω: κρίνεις με ανθρώπινα κριτήρια και καμαρώνεις μέσα στη δόξα σου... 
Πρόσεχε λοιπόν και φύλαξε τη γλώσσα σου από την κριτική - Εγώ είμαι ο μοναδικός Κριτής, και είσαι πραγματικά στα Χέρια Μου... 
Δυνάμωσα, με το Πνεύμα Μου αυτό που ήταν εύθραυστο ώστε το Όνομά Μου να υμνηθεί μέσα από αυτήν και να δοξαστεί σε κάθε έθνος, και ο αδύνατος άνθρωπος να βρει τη δύναμή του. 
Σου έδωσα εντολή να γίνεις η ηχώ του Λόγου Μου, μια περγαμηνή για να διαβαστεί, ώστε μόλις ακούσουν και φάνε, (  Να φάνε το Λόγο του Θεού.) να ενθαρρυνθούν με χαρά για την εξομολόγηση και τη μετάνοια.
Είπα στη Σύναξη των αγίων Μου: (Στον Ουρανό, ο Ιησούς συγκέντρωσε του αγίους Του για να τους αναγγείλει την απόφασή Του.)
Δεν θα στερήσω από κανένα το Φως Μου. 
Κανείς δεν πρέπει να μείνει φυλακισμένος στο σκοτάδι. 
Ο Πατέρας Μου θλίβεται με πολλή οδύνη και η τιμωρία που έχει φυλάξει γι' αυτή την άπιστη γενεά που αποστάτησε, είναι τώρα μπροστά στις πόρτες τους. 
Θα στείλω μέσα στο χάος που ζουν το Δοχείο (Η Υπεραγία Θεοτόκος.) που με βάσταξε ενσαρκωμένο, για να μεταφέρει και τούτη τη φορά το Λόγο Μου και να Με δεχθούν σαν σταγόνες πρωϊνής δροσιάς μέσα στην ερημιά τους. 
Θα στείλω τη Μητέρα Μου για να τους διδάξει λίγο λίγο τους δρόμους Μου και να συνετίσει όσους Με προσβάλλουν. 
Κι Εγώ ο Ίδιος θα κατέβω σ' αυτή την έρημο για να ζωντανέψω τους νεκρούς. 
Η διδασκαλία και η σοφία θα τους δοθούν ελεύθερα. 
Θα έρθουμε με την Καρδιά Μας στο Χέρι και θα τους Την προσφέρουμε και, σαν δύο Λυχνάρια που στέκονται πλάι-πλάι, θα τους φωτίσουμε.
Δεν θ' αργήσω να εκτελέσω το Σχέδιό Μου και ένας καιρός Ελέους θα δοθεί σε όλους - για το λόγο αυτό θα αναδείξω μαθητές σ' αυτούς τους έσχατους καιρούς που θα κτίσουν ό,τι τώρα είναι ερείπια. 
Θα τους στείλω να δώσουν μαρτυρία στο Όνομά Μου. Θα τους στείλω εκεί που οι καρποί των φυτών ποτέ δεν ωριμάζουν και εκεί που παραμελείται ο δρόμος της Αληθινής Γνώσης. 
Οι ακριβοί Μου (Αυτοί που επελέγησαν και εστάλησαν για να μαρτυρήσουν και να προφητεύσουν.) θα σταλούν στα σπλάχνα τούτης της γης, εκεί που σαν φίδι φωλιάζει η αμαρτία, για να ξεριζώσουν το κακό. 
Θα τους στείλω να ξεριζώσουν το μεγαλεπήβολο σχέδιο του Θηρίου. 
Σε τούτη την ιδιαίτερη αποστολή τους, θα τους χαρίσω δύναμη και οι πράξεις τους θα στεφθούν με επιτυχία. 
Με το Άγιο Πνεύμα Μου θα αντισταθούν σε τρομερούς διαβόλους. 
Με θάρρος και καρτερία θα αντιμετωπίσουν το λιθοβολισμό που θα υποστούν. 
Το Άγιο Πνεύμα Μου θα είναι οδηγός και σύντροφός τους, που θα τους οδηγεί με σύνεση στις ενέργειές τους.
Θα πραγματοποιήσω χωρίς καθυστέρηση την υπόσχεσή Μου και θα στείλω το Άγιο Πνεύμα Μου από τον Ουρανό για να εργαστεί μαζί τους και να τους διδάξει όλ' αυτά που τους έχω δώσει. 
Θα ανοίξω το στόμα τους και θα το γεμίσω με το Λόγο Μου, και η γλώσσα τους θα γίνει σαν σπαθί. 
Θα φρουρήσω στενά τους ακριβούς Μου από τους εχθρούς Μου: (Οι αποστάτες, οι ακόλουθοι του Θηρίου.) τους δυνάστες, εκείνες τις μέρες. 
Θα τους σώσω από τις παγίδες που τους στήνουν και από τη μοιραία σκληρή πέτρα που τους στοχεύει. 
Όχι, το Παντοδύναμο Χέρι Μου διαθέτει όλα τα μέσα για να τους σώσει. 
Θα φερθώ σε τούτη τη γενεά με επιείκεια παρ' όλη την κακία της."
Αυτά είπα στη Σύναξή Μου στον Ουρανό. 
Σήμερα, αν και μίλησα και προφήτευσα μέσα από το στόμα σου, οι πλούσιοι στο πνεύμα όχι μόνο Με δυναστεύουν αλλά και βλασφημούν τα Έργα του Αγίου Μου Πνεύματος. 
Σας το λέω, θα έρθει η Ημέρα που κι εσείς ακόμη θα καταλήξετε να αποδεχθείτε την αλήθεια του Λόγου Μου!
Κόρη Μου, παρότι πολλοί ενώνουν τις δυνάμεις τους εναντίον σου, Είμαι μαζί σου καθώς και η Μητέρα σου. 
Μην αποκάμεις, μείνε ενωμένη μαζί Μου, ώστε το έργο που σου ανέθεσα να λάμψει πάνω σε όλους σας και σε όλα. 
Προσευχήσου για την ενότητα, τη συμφιλίωση και την αναβίωση της Εκκλησίας Μου. 
Να είστε ένα στο Όνομά Μου.......>>





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου