Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Να έχετε ανάγκη το Άγιο Πνεύμα Μου όπως έχετε ανάγκη τον αέρα για να αναπνέετε. Ζητήστε από το Άγιο Πνεύμα Μου που είναι ο Ζωοδότης να έρθει σε σας και να κάνει νέα θαύματα στην ψυχή σας...

<<.....Η Καρδιά Μου είναι η κατοικία σου, μην το ξεχνάς ποτέ αυτό. 
Παιδί μου, Εγώ, ο Ανώτατος Αρχιερέας, σου λέω: αγάπα τους ιερείς Μου και προσευχήσου γι' αυτούς. 
Τώρα άκουσε και γράψε τούτο: θα μορφώσω τη γενεά σου ώστε όταν διαβάζουν το Βιβλίο Μου,(Η Αγία Γραφή) να το καταλαβαίνουν. 
Βωμέ, επίτρεψέ μου να βάλω πάνω σου τη Γνώση Μου, αυτό τον ανεξάντλητο Θησαυρό της Ιερής Μου Καρδιάς, ώστε άνθρωποι από κάθε λαό, φυλή, γλώσσα και έθνος να προχωρήσουν και να αυτοεξυπηρετηθούν. 
Και όταν γίνει αυτό, θα τους ζωοποιήσω και θα φωτίσω τα μάτια τους, γιατί ο Λόγος Μου ανασταίνει.
Όποιος αγαπά το Λόγο Μου ας παρουσιαστεί. 
Όποιος Με αγαπά, θα τηρήσει το Λόγο Μου και ο Πατέρας Μου θα τον αγαπήσει και θα έρθουμε σ' αυτόν και θα κατοικήσουμε μαζί του. 
Να έχετε ανάγκη το Άγιο Πνεύμα Μου όπως έχετε ανάγκη τον αέρα για να αναπνέετε. Ζητήστε από το Άγιο Πνεύμα Μου που είναι ο Ζωοδότης να έρθει σε σας και να κάνει νέα θαύματα στην ψυχή σας... 
Ζητήστε από το Άγιο Πνεύμα Μου να σας αποκαλύψει το κρυμμένο νόημα των παραβολών Μου, των παροιμιών Μου και των προφητειών του καιρού σας. 
Μια πόλη (Εννοεί εμάς) δεν μπορεί να χτιστεί χωρίς θεμέλια ( Εννοεί να εγκαταλειφθούμε στο Θεό ώστε Εκείνος να γίνει το θεμέλιό μας), γιατί δεν θα κατοικήσει μέσα της το Άγιο Πνεύμα Μου. 
Ελάτε να μάθετε: οι Νέοι Ουρανοί και η Νέα Γη θα έρθουν όταν θα στήσω μέσα σας το θρόνο Μου, γιατί θα δώσω ελεύθερα νερό από την πηγή της ζωής σε όποιον διψά.(Αποκ. 21:6)
Επιτρέψτε λοιπόν στο Άγιο Πνεύμα Μου να σας ελκύσει στη Βασιλεία Μου και στην Αιώνια Ζωή. 
Μην αφήσετε το κακό να κερδίσει περισσότερη δύναμη πάνω σας κι έτσι να πεθάνετε. Αν χρειαζόταν, θα έδινα και πάλι τη ζωή Μου ανά πάσα στιγμή και χωρίς δισταγμό για να σας σώσω. 
Επιτρέψτε στο Άγιο Πνεύμα Μου να καλλιεργήσει τη γη σας και να φτιάξει μέσα σας έναν επίγειο Παράδεισο. 
Αφήστε το Άγιο Πνεύμα Μου να φτιάξει μια Νέα Γη για να ευδοκιμήσει το έδαφός σας ώστε η πρώτη σας γη, που ήταν ιδιοκτησία του διαβόλου, να φθαρεί. 
Τότε η Δόξα Μου θα λάμψει πάλι μέσα σας και όλοι οι θεϊκοί σπόροι που έσπειρε μέσα σας το Άγιο Πνεύμα Μου, θα βλαστήσουν και θα μεγαλώσουν στο θείο Μου Φως. Επιτρέψτε στο Άγιο Πνεύμα Μου να έρθει σε σας σαν φωτιά που βρυχάται και να σας εξαγνίσει καίγοντας όλα τα ξερά χόρτα (Τα ξερά χόρτα συμβολίζουν τις κακές συνήθειες, τα αμαρτήματα) που απομένουν μέσα σας και να τα αντικαταστήσει με ουράνια φυτώρια και ευχάριστα αμπέλια.(Αυτά τα ουράνια φυτά είναι οι αρετές.) 
 Τότε, από κείνη τη μέρα Εγώ ο Ίδιος θα είμαι ο φύλακάς τους...
Ας Με φωνάξει η παλιά σας γη που δεν είναι τίποτε άλλο από ερήμωση και θα σπλαχνιστώ την ασχήμια σας.... 
Τα λιγοστά δένδρα που σας απομένουν τώρα είναι ξερά και σπασμένα, έτοιμα να ριχτούν στη φωτιά. 
Γι' αυτό λοιπόν επιτρέψτε στο Άγιο Πνεύμα Μου να μετατρέψει την ψυχή σας σε έναν άλλο παράδεισο, σε μια Νέα Γη, που θα την κάνουμε κατοικία Μας.( Η Υπεραγία Τριάδα.)
Γιατί να, ο χειμώνας πέρασε και τα λουλούδια εμφανίζονται πάνω στη γη σας. 
Βλέπετε; 
Το αμπέλι σχηματίζει τα πρώτα του λουλούδια που σκορπούν την ευωδία τους - αυτός είναι ο Παράδεισός Μας, ο Ουρανός Μας. 
Θα έρθουμε στον Κήπο Μας για να μαζέψουμε όλους τους καρπούς του. 
Θα έρθουμε στον Κήπο Μας και θα αναπαυθούμε ανάμεσα στις αρετές σας που θα μοιάζουν με πηγές, πηγάδια ζωντανού νερού, κατάφυτες κοιλάδες με όλα τα λιβανοφόρα δένδρα, με βοσκοτόπια και αμπέλια, βουνά από μύρο. 
Επειδή η ταπεινοφροσύνη Μας ευχαριστεί και η αγάπη Μας θέλγει, η Ειρήνη Μας τιμά και η χαρά Μας γοητεύει. 
Γιατί όλοι οι καρποί είναι αρετές που είναι ευχάριστες στα Μάτια Μας.
Επιτρέψτε λοιπόν στο Άγιο Πνεύμα Μου να σας πειθαρχήσει και να σας δείξει ότι η ορθή διδασκαλία είναι Ζωή. 
Κάνετε χώρο στο Άγιο Πνεύμα Μου για να ριζώσει στο μέσον της ψυχής σας και να φυτρώσει εκεί, εκεί που υπήρχαν χιλιάδες βάτοι και αγκάθια. 
Το Άγιο Πνεύμα Μου θα είναι μέσα σας το Δένδρο της Ζωής, και η Βασιλεία Μου, που θα κερδίσετε με την ευσπλαχνία Μου, θα σας οδηγήσει να κερδίσετε την αφθαρσία και τη θέωση για να έχετε αιώνια ζωή.

Τι θα γίνει με τους Νέους Ουρανούς, Κύριε;

Οι Νέοι Ουρανοί; 
Και αυτοί θα είναι μέσα σας, όταν το Άγιο Πνεύμα Μου θα σας κυβερνά με αγιότητα. 
Το Άγιο Πνεύμα Μου, σύνθρονό Μου, θα λάμψει μέσα στο σκοτάδι σας σαν εκθαμβωτικός ήλιος στον ουρανό, γιατί θα σας δοθεί ο Λόγος για να εκφράσετε σκέψεις και λόγια όπως θέλω να σκέπτεστε και να μιλάτε. 
Κάθε τι που θα εκφράζετε θα είναι σύμφωνο με την Εικόνα Μου και με τη Σκέψη Μου, κάθε τι που θα κάνετε θα είναι όμοιο με Εμάς, επειδή το Πνεύμα του Πατέρα σας θα μιλάει μέσα σας. 
Και ο Νέος σας Κόσμος θα προχωρήσει με το Άγιο Πνεύμα Μου για να κατακτήσει τα υπόλοιπα αστέρια,(Συμβολίζει "τον λαό" ) καθώς και όσους δεν είχαν τηρήσει το Νόμο Μου και είχαν πλήρως απομακρυνθεί, σαν περαστική σκιά στο σκοτάδι, χωρίς να έχουν ποτέ γνωρίσει την ελπίδα και την αγιότητα που φύλαγα για τους καιρούς σας.
Οι Νέοι Ουρανοί, βωμέ, θα έρθουν όταν το Άγιο Πνεύμα Μου θα χαριστεί σε όλους σας από ψηλά, από τα ύψη των ουρανών. 
Ναι, θα σας στείλω το Πνεύμα Μου για να κάνει την ψυχή σας έναν ουρανό, για να δοξαστώ σ' αυτό το Νέο Ουρανό τριπλά. 
Και καθώς θα ισιώνουν τα μονοπάτια εκείνων που έλαβαν το Άγιο Πνεύμα Μου, με τον ίδιο τρόπο το σκοτάδι και ο γνόφος τους θα φωτιστούν και θα αποκατασταθούν σε λαμπρά αστέρια, φωτίζοντας το σκοτάδι τους παντοτινά κι αιώνια. 
Σε λίγο, αυτή η γη κι αυτός ο ουρανός θα εξαφανιστούν, γιατί η λαμπρή δόξα του Θρόνου Μου θα λάμψει πάνω σε όλους σας. 
Εγώ, ο Ιησούς, σας λέω: Εγώ, ο Αρχιερέας, από τα ύψη του ουρανού, σας καλώ να έρθετε και να Με συναντήσετε πλησιάζοντας το Θρόνο της Χάριτος. 
Είναι στο χέρι σας. 
Ελάτε σε Μένα και θα κληρονομήσετε την ουράνια Βασιλεία Μου .....>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου