Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Τι ωφελείται ο άνθρωπος, αν κερδίσει ολόκληρο τον κόσμο και τους θησαυρούς του, αλλά χάσει τη ζωή του;

<<...Ειρήνη σε σένα. 
Μικρή Μου, είσαι στην Καρδιά Μου, μίλα λοιπόν άφοβα, άκου το Πνεύμα Μου και γράφε:
Ευτυχισμένα τα έθνη που μαθαίνουν να επευφημούν την Ιερή Μου Καρδιά! 
Θα ζήσουν στο φως της χάρης Μου. 
Ευτυχισμένα τα έθνη που αφιερώνονται στην Ιερή Μου Καρδιά, και τι δεν θα κάνω γι' αυτά! 
Θα τηρήσω την υπόσχεσή Μου και θα δουν μια μέρα το Θρόνο Μου. 
Ορκίστηκα στην Αγιότητά Μου να τα κρατήσω ασφαλή στην Καρδιά Μου, και θα το κάνω... 
Ποτέ δεν παραβαίνω την αξιοπιστία Μου κι εσύ, ευχαρίστησέ Με στις συνάξεις Μου και μη φοβάσαι. 
Έχει μείνει λίγος χρόνος τώρα και κανείς δεν μπορεί να γλυτώσει από την Ώρα Μου. Θυμήσου, είμαι το Καταφύγιό σου.
Κάνε κατοικία σου την Ιερή Μου Καρδιά και μη χωριστείς ποτέ από Μένα. 
Με ευχαριστούν οι διψασμένοι στεναγμοί σου για Μένα, το Θεό σου. 
Σε ευλογώ. 
Προσευχήσου για τους αμετανόητους. 
Τους αγαπώ κι αυτούς το ίδιο με σένα. 
Η αγάπη Μου για σας είναι απύθμενη. 
Να θυμάστε, ο Ων είναι μαζί σας και για πάντα. 
Ανανεωθείτε με τη δύναμη του Πνεύματός Μου. 
Ο Ων είναι ο Παρηγορητής σας και το Ποτό σας, είναι ο Άρτος σας. 
Τι ωφελείται ο άνθρωπος, αν κερδίσει ολόκληρο τον κόσμο και τους θησαυρούς του, αλλά χάσει τη ζωή του; 
Ελάτε να Με φάτε και να Με πιείτε, μεγαλύτερο θησαυρό από αυτόν δεν μπορώ να σας προσφέρω. 
Σας βεβαιώνω: δεν έχετε μέσα σας ζωή αν δεν Με φάτε και δεν Με πιείτε. 
Εγώ είμαι ο Άρτος της Ζωής.
Το Πνεύμα Μου είναι επάνω σας, να είστε ευλογημένοι μέσα στην Αγιότητά Μου. IC...>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου