Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Ο καθένας κρίνει από το περίσσευμα της καρδιάς του. Όλα τα λόγια που λέω είναι ορθά και θα ακουστούν καθαρά και ίσια από εκείνον που καταλαβαίνει. Γοητευτικά για τους απλούς και όσους έχουν καθαρή καρδιά, αλλά προσβλητικά και σκανδαλώδη για τα τσακάλια.

<<......Ο καθένας κρίνει από το περίσσευμα της καρδιάς του. 
Όλα τα λόγια που λέω είναι ορθά και θα ακουστούν καθαρά και ίσια από εκείνον που καταλαβαίνει. 
Γοητευτικά για τους απλούς και όσους έχουν καθαρή καρδιά, αλλά προσβλητικά και σκανδαλώδη για τα τσακάλια. 
Μη δίνετε με το ορθολογιστικό σας πνεύμα αφορμή να σας πειράξει ο διάβολος. 
Μην αυξάνεστε πάνω σε ψευδαισθήσεις, αλλά τα θεμέλιά σας να αυξάνονται στο πνεύμα Μου. 
Χτίστε το οικοδόμημά σας με τη δύναμη του Αγίου Μου Πνεύματος που θα σας ανακαινίσει.
Ελάτε να μάθετε: όσο αόρατος κι αν φαίνομαι, μπορείτε να Με βρείτε ολόγυρά σας και στα πράγματα που έπλασα. 
Όποιος ζει για Μένα, θα ζήσει μαζί Μου. 
Όποιος αγαπά τον πλησίον του νίκησε τον κόσμο και βρίσκεται ήδη στα ίδια ίχνη με τον Υιό Μου, τον Ιησού Χριστό, και κατευθύνεται στη Βασιλεία Μου. 
Ναι, όποιος ζει με αγάπη ζει μιαΑληθινή Ζωή με Μένα
Είμαι ο Πατέρας σας πριν από τον γήινο πατέρα σας. 
Εγώ σας γέννησα πριν από τον σαρκικό πατέρα σας. 
Δεθείτε μαζί Μου για να μη Με χάσετε από τα μάτια σας και ντροπιαστείτε. 
Υπακούστε στις εντολές Μου, αλλά με την καρδιά σας και όχι άψυχα. 
Αποφασίστε να πράττετε το ορθό για την υπόλοιπη ζωή σας, αλλά με μια νότα χαράς. Αποφασίστε να μην καταπνίγετε πια το Άγιο Πνεύμα της Χάριτος γύρω σας για να μπορείτε κι εσείς να αντλήσετε από Αυτό πνοή. 
Άνθρωπε! γεννημένε από τη γυναίκα, τίμησε τη Γυναίκα που είναι ντυμένη τον ήλιο! Αδύνατε άνθρωπε! 
Βρες παρηγοριά στην αγκαλιά Της, σ' αυτά τα ίδια χέρια που μετέφεραν τον Υιό Μου μέσα από την έρημο στην Αίγυπτο. 
Τίμησε τη Μητέρα που Με τίμησε με την καλοσύνη Της. 
Γιατί, δεν την προίκισα με τόσες χάρες; 
Έκανα μεγάλα πράγματα για τη Γυναίκα που είναι ντυμένη τον ήλιο, έτσι ώστε από την ημέρα που την επισκίασε το Πνεύμα Μου, να την μακαρίζουν όλες οι γενεές. 
Ντροπή και ατίμωση περιμένει όσους έπαψαν να την τιμούν. 
Δεν Μου αρέσουν τα σαρκαστικά σας σχόλια για την Γυναίκα που προίκισα με τόσες χάρες, και στον καθένα θα αποδώσω τα οφειλόμενα.
Ταπεινώστε το πνεύμα σας, ταπεινώστε το τώρα ακόμη περισσότερο και μην κάνετε μορφασμούς όταν είναι να ζητήσετε τη μεσολάβησή Της. 
Ποιος σας είπε ότι δεν θα Την ακούσω; 
Η Μητέρα σας δεν μεσολάβησε στην Κανά; 
Αυτά τα σημεία επιτελέστηκαν για να μπορεί το πνεύμα σας να αντιληφθεί ό,τι απορρίπτει σήμερα το πνεύμα σας.(Ο Θεός απευθύνεται σε όσους αρνούνται την Ευλογημένη μας Μητέρα και σε όσους δεν την τιμούν αρκετά.)
Αυτό το σημείο προοριζόταν για όλες τις μέλλουσες γενεές. 
Η Γυναίκα η ντυμένη τον ήλιο, η ντυμένη το Τρισάγιο Πνεύμα Μου που γεμίζει τον κόσμο, κατέχει τη θέση της Μητέρας του Θεού.
Έλα, κόρη Μου, κάνε το καλύτερο που μπορείς κι Εγώ θα κάνω τα υπόλοιπα. 
Ο Γιαχβέ μέσα στη δόξα Του σε ευλογεί. 
Ας πληθαίνουν οι καρποί σου. 
Φλόγα-των-Ματιών-του-Υιού Μου, θυμήσου, δεν είσαι μόνη, είμαι μαζί σου......>>




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου