Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Οίκε της Παράδοσης, δεν το έχεις ακουστά; Δεν έχεις ακόμη καταλάβει ότι από τον Οίκο σου θα δοξαστώ τριπλά; Δεν άκουσες ότι έχω επιδαψιλεύσει τις ευλογίες του ουρανού πάνω στο Βλαστάρι σου; Όπως ακριβώς ήσουν κάποτε ανάθεμα για πολλά έθνη, με τον ίδιο τρόπο θα σε αναστήσω για να γίνεις θεραπευτικό βάλσαμο για το Δυτικό Μου Οίκο και ευλογία για τα έθνη.

<<......Ω, λαέ Μου, φίλοι Μου, συγγενείς Μου, ο Κύριός σας θα έρθει να αναπαυθεί στην καρδιά σας. 
Η παρουσία Μου θα σας ανακαινίσει, γιατί είμαι αποφασισμένος να σας περιβάλω όλους με τραγούδια λύτρωσης. 
Είμαι αποφασισμένος να συνάξω όλους τους λαούς της γης και να τους εκπαιδεύσω. 
Το Νέο Άσμα Μου είναι γραμμένο για να τιμήσει το Όνομά Μου. 
Δεν ακούσατε ότι σκοπός Μου είναι η Σωτηρία της ανθρωπότητας; 
Το Σχέδιό Μου ισχύει παντοτινά και οι προθέσεις της Καρδιάς Μου από γενεά σε γενεά. Άκουσε, Οίκε της Ανατολής! 
Μη μένεις αδιάφορος στις κραυγές Μου! 
Περίμενες τη Μεγαλοσύνη Μου, αγαπημένε Οίκε της Ανατολής, να κατέβει από τα ύψη του ουρανού για να σε σώσει και τώρα σου λέω: Μέρα με τη μέρα, θα μεγαλώνεις πάνω στο θρόνο σου γιατί να, από τη γη σου θα ξεφυτρώσει ένα ελπιδοφόρο Βλαστάρι, ένα Βλαστάρι ορθότητας και τέλειας ειρήνης και οι κάτοικοι αυτού του Οίκου θα εξαπλώσουν παντού την ειρήνη... 
Κόρη του Ανατολικού Μου Οίκου, διακήρυξέ το με χαρούμενες φωνές, πήγαινε να διαλαλήσεις τα Λόγια Μου, πες:
ο Κύριος έρχεται από την αγία Του κατοικία,
για να παρηγορήσει το λαό Του και να ενοποιήσει την Εκκλησία Του.
Τα Μάτια Μου σήμερα είναι στραμμένα πάνω σ' έναν ευοίωνο άνδρα και το στέμμα θα δοθεί σε αυτόν. 
Είναι αυτός που ξεφυτρώνει από την Ανατολική όχθη και θα Με δοξάσει... και οι άγγελοί Μου θα κατέβουν με το βασιλικό έμβλημα στα χέρια και θα τον ντύσουν σαν άρχοντα για το θρόνο. 
Χόρεψε και φώναξε από χαρά, γιατί αυτή η μέρα είναι πάρα πολύ κοντά. 
Ήδη ενεργώ εδώ και τώρα για να σας φέρω αυτή την πανηγυρική ημέρα( Ο Ιησούς εννοεί την ενότητα.) ώστε όλες οι συμφορές του παρελθόντος να αντικατασταθούν με τη χαρά. Οίκε της Παράδοσης, δεν το έχεις ακουστά; 
Δεν έχεις ακόμη καταλάβει ότι από τον Οίκο σου θα δοξαστώ τριπλά; 
Δεν άκουσες ότι έχω επιδαψιλεύσει τις ευλογίες του ουρανού πάνω στο Βλαστάρι σου; Όπως ακριβώς ήσουν κάποτε ανάθεμα για πολλά έθνη, με τον ίδιο τρόπο θα σε αναστήσω για να γίνεις θεραπευτικό βάλσαμο για το Δυτικό Μου Οίκο και ευλογία για τα έθνη. 
Οίκε της Ανατολής! 
Ένα νικηφόρο βλαστάρι ξεφυτρώνει για να ανορθώσει τον Οίκο Μου και να τον ενώσει. Τα χείλη Μου τρέμουν από συγκίνηση και η Καρδιά Μου τραγουδά για τον χρισμένο... και η άβυσσος βρυχάται από θυμό στον ήχο των βημάτων του, επειδή ο Οίκος Μου θα γίνει ένας. 
Ο δυτικός Οίκος και ο Ανατολικός Οίκος θα ζήσουν ενωμένοι επειδή το Όνομά Μου θα είναι ο δεσμός τους που θα τους ντύσει με τέλεια ειρήνη, ακεραιότητα και αγάπη. 
Το Νέο Μου Όνομα θα είναι το βασιλικό έμβλημα ανάμεσα σ' αυτούς τους δύο Οίκους... Αυτό θα γίνει σύντομα και στον καιρό σας, γι' αυτό μη λέτε: "ο Κύριος πάλι δεν βιάζεται".
Σας είπα ότι αποφάσισα, από την αγάπη που έχω για σας, να επισπεύσω το Σχέδιό Μου. Σκοπεύω να ποδοπατήσω, μαζί με τη Στρατιά Μου, τον Εχθρό Μου ( Σατανά.) και τα δύο Θηρία συντομότερα απ' ότι προβλέφθηκε! 
Ελάτε να μάθετε: οι αρχηγοί του ολέθρου είναι στην πραγματικότητα τρία δαιμονικά πνεύματα (Άκουσα συγχρόνως την λέξη "λάβαρο".) (που σχηματίζουν τρίγωνο, το καθένα σε μια γωνία) που οδηγούν όλη την οικουμένη στον ακάθαρτο κόσμο τους, μεθυσμένα από το αίμα των αγίων και όλων αυτών που μαρτυρούν τη Θεότητά Μου. 
Δεν βλέπετε; 
Για να ολοκληρώσουν το καταστροφικό τους έργο και να το στέψουν με επιτυχία, θα χρειαστεί να απομακρύνουν την Έδρα του Πέτρου και αυτόν που κάθεται πάνω της. Σκοπός τους είναι να καταστρέψουν την Εκκλησία Μου... 
Αλλά μη φοβάστε, υποσχέθηκα ότι "δεν θα την κατανικήσουν οι δυνάμεις του Άδη"
Ναι, αυτό γίνεται τώρα. 
Οι αρχηγοί του ολέθρου, ακτινοβολώντας τους τίτλους των γνώσεων τους είναι ακάθαρτοι και η δυσωδία τους έχει σκεπάσει ολόκληρο τον κόσμο. 
Για αυτούς λέει η Γραφή: Μπορούν να κάνουν σημεία και τέρατα σαγηνεύοντας με την ικανότητά τους τους δέκα πύργους του κόσμου κι απ' αυτούς, όλα τα έθνη της γης - όλα υποκύπτουν στη γοητεία τους... 
Μόλις συμπληρωθεί το στράτευμά τους, θα υψώσουν το έμβλημά τους και μαζί με τις δυνάμεις των τριών ακάθαρτων πνευμάτων θα ξεκινήσουν μαζί για να πολεμήσουν την Παντοτινή Θυσία Μου. 
Είναι αυτό που ονομάζει η Γραφή "ο πόλεμος της μεγάλης εκείνης Ημέρας του Παντοκράτορα Θεού..." 
Στην πραγματικότητα τούτη η ώρα της μεγάλης ανομίας και της μεγάλης θλίψης κατέφθασε ήδη πάνω σας. 
Αλλά θα τους νικήσω, γιατί είμαι ο Κύριος των Κυρίων και ο Βασιλεύς των Βασιλέων. 
Και ο ουρανός μαζί με όλους τους αγίους, τους αποστόλους και τους προφήτες, θα πανηγυρίσει την πτώση τους.
Θα εμφανιστώ πάνω σε ένα άσπρο άλογο ως πολεμιστής δικαιοσύνης, και θα δικαιώσω όλους τους αγίους Μου, αποστόλους και προφήτες με την τιμωρία του δράκοντα,(  Σατανάς.) του θηρίου, του ψευδοπροφήτη ή δεύτερου θηρίου και των τριών ακάθαρτων πνευμάτων.( Δαιμονικών πνευμάτων (Αποκ. 16:13) 
Και, με τη ρομφαία Μου θα πατάξω τον καθένα απ' αυτούς  και οι πύργοι που έκτισαν θα καταρρεύσουν -δηλαδή, όλοι οι οπαδοί των δύο θηρίων που ονομάζονται: Διανοούμενοι! Σαν κομμένα αγκάθια, έχουν χωθεί τώρα στο Σώμα Μου, αλλά θα τους βγάλω έναν έναν και θα τους κάψω στη φωτιά και η Πνοή Μου θα καταβροχθίσει σαν φωτιά τους υπόλοιπους...
Αφού τίποτε δεν μπορεί να μείνει κρυμμένο από τα Μάτια Μου, σας λέω ότι πάνω σε κάθε έθνος το θηρίο και οι όμοιοί του έχουν τοποθετήσει από ένα κυβερνήτη, ένα δικό τους, που έχει επιβάλει την κυριαρχία τους ακόμη και πάνω σε κάθε φύλλο χλόης.
Είμαι μαζί σου για να σε διδάσκω πώς να καταλαβαίνεις. 
Γράφε:
Ήδη το δεύτερο θηρίο, υπηρέτης του πρώτου, επιδεικνύει την τεράστια δύναμή του παρασύροντας συνεχώς αστέρια ( Ενάρετες ψυχές.) από τον ουρανό και ρίχνοντάς τα στη γη σαν σύκα. 
Άκουσε και κατάλαβε: η δύναμή του ( Η δύναμη του θηρίου.) θα φτάσει "μέχρι το στράτευμα του ουρανού. 
Και έριξε στη γη ένα μέρος της στρατιάς από τα αστέρια και τα καταπάτησε. 
Μάλιστα μεγαλύνθηκε μέχρι ενάντια στον Άρχοντα του στρατεύματος και αφαίρεσε από αυτόν την Παντοτινή Θυσία και το άγιο κατοικητήριό Του καταβλήθηκε".
Αυτοί είναι που υπήρχαν άλλοτε και δεν υπάρχουν πια. 
Αυτοί είναι που έπαψαν να υπάρχουν. 
Οι στρατιές του ουρανού και τα αστέρια ήταν κάποτε δικά Μου αλλά αποφάσισαν να χωριστούν από Μένα και να συνεργαστούν με το θηρίο. 
"Αυτοί συμφωνούν σε ένα πράγμα: να δώσουν την δύναμη και την εξουσία τους στο θηρίο".
Με πουλούν καθημερινά και Με βεβηλώνουν στην Παντοτινή Θυσία Μου, στα Άχραντα Μυστήρια της Θείας Αγάπης Μου. 
Καταλαβαίνεις; 
Καταλαβαίνεις τι μεγάλη αταξία έρχεται;
Γι' αυτό τώρα, η φωνή σου να αντηχήσει σε όλη τη γη και να μεταφέρει το Μήνυμά Μου στα πέρατα του κόσμου. 
Έχε την Ειρήνη Μου για να εργάζεσαι εν ειρήνη. 
Ύμνησέ Με για τη νέα ζωή που έδωσα στην ψυχή σου......>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου